was jij niet homo, zoja dan heb je echt andere zorgenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:15 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja zou ik ook gelijk doen als ik haar was, want het is zo erg als mensen op FOK! denken dat je niet bent wie je beweert te zijn. ik zou echt niet kunnen slapen totdat ik mezelf bewezen had
nee ik ben bloedserieusquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:16 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoeld![]()
![]()
Mensen die Fokkers willen overtuigen
quote:Op maandag 5 april 2010 23:29 schreef Fascination het volgende:
...lulverhaal...Het tragische is dat Bulletslut herself blijft volhouden dat zij al die dames op de foto's is.
... Mysterie alom.

Omdat dat er vanaf druipt. Maar ik vind je wel lief hoorquote:
wat een kankerzielige opmerkingquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:17 schreef pokerstars het volgende:
[..]
was jij niet homo, zoja dan heb je echt andere zorgen
zoals wat, hoe ik de jongen versier die ik wil hebben? volgens mij hebben wel meer mensen dat soort zorgen, niks bijzonders dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:17 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Homo's bashenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:17 schreef pokerstars het volgende:
[..]
HA HA HAquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:20 schreef leFUCK het volgende:
[..]
zoals wat, hoe ik de jongen versier die ik wil hebben? volgens mij hebben wel meer mensen dat soort zorgen, niks bijzonders dus
haha dat is kanker zeggen ookquote:
Mijn oncoloog vindt van niet.quote:
Haha, jij kan iemand niet respecteren zoals die gene is. Dat is zielig, niet de seksuele geaardheid van iemand.quote:
Ben je zwanger dan?quote:
Stiekem wel op mij aftrekken he...quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:23 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat ben je orgineel,
ron jeremy![]()
[ afbeelding ]
Hij is toch echt een man onder mannen. Hij komt in de buurt van de gemiddelde fokker.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:23 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat ben je orgineel,
ron jeremy![]()
[ afbeelding ]
wat nog zieliger is, is dat mensen altijd zeiken over mensen die schelden met kanker. maak er een hyves over zou ik zeggen. o nee, daar zijn er al een stuk of 100 vanquote:
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haha, jij kan iemand niet respecteren zoals die gene is. Dat is zielig, niet de seksuele geaardheid van iemand.
triest dat je niet reageert als ik een opmerking over jouw maak, maar wel als ik iets naar iemand anders zijn hoofd slinger....quote:
nice comeback. Effe doen alsof het je wat interesseert en slachtofferrol activated.quote:
Stevie is grappiger.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:23 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ben je zwanger dan?
[spoiler]HHAHAHAAH NEE WANT DAN ZOU JE EEN GYNAECOLOOG HEBBEN!!!!HAHAHAAA/spoiler]
ja tuurlijk, ik houd van vieze dikke behaarde mannen die lelijker zijn dan het achterste van een varken. daar word ik gewoon zo ontzettend geil vanquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:24 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Stiekem wel op mij aftrekken he...
Ik reageer niet omdat je niveau elk dieptepunt overtreft, ik reageerde niet meer omdat je faalde in mijn opmerking te begrijpen aan de hand van dit topic. Als zoiets te moeilijk voor je is en je enkel een beetje grappig bedoelde harde opmerkingen maakt heb ik weinig behoefte om op je te reageren, je bent de kanker van een forumquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:24 schreef pokerstars het volgende:
[..]
triest dat je niet reageert als ik een opmerking over jouw maak, maar wel als ik iets naar iemand anders zijn hoofd slinger....
zielig figuur dat je bent![]()
. en de persoon in kwestie neemt het anders op dan jouw overigens, dus ga sesamstraat kijken
HA HA HAquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:26 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja tuurlijk, ik houd van vieze dikke behaarde mannen die lelijker zijn dan het achterste van een varken. daar word ik gewoon zo ontzettend geil van![]()
![]()
wil je het zo gaan spelenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:24 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat nog zieliger is, is dat mensen altijd zeiken over mensen die schelden met kanker. maak er een hyves over zou ik zeggen. o nee, daar zijn er al een stuk of 100 van
hoe kan het toch dat elk topic hier op FOK! eindigt in homopraat. dit is echt totaal off-topic. ik wed dat de modjes deze weer gaan opschonenquote:
waar heb je het over man? ik scheld altijd met kanker. als iemand niet zeikt over mensen die met kanker schelden ben ik het wel. lees eerst voordat je reageert dweil!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:27 schreef pokerstars het volgende:
[..]
wil je het zo gaan spelen. ik zie dat homo's net zo slecht mannen kunnen inschatten als dat mannen dat bij vrouwen doen. ik gebruik vaak het woord kanker. vind ik het nog steeds triest dat het gebeurt. maar dat betekend niet dat ik me als een 14 jarig meisje ga gedragen. was ik wel homo geworden
Je moet die wereldvreemde kleutertjes gewoon negeren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:29 schreef leFUCK het volgende:
[..]
hoe kan het toch dat elk topic hier op FOK! eindigt in homopraat. dit is echt totaal off-topic. ik wed dat de modjes deze weer gaan opschonen![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:28 schreef Fascination het volgende:
Goh, wat verrassend dat Bulleslut ons niet van het tegendeel overtuigt door een foto te posten waarop ze een briefje met tekst vast heeft.
goed idee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet die wereldvreemde kleutertjes gewoon negeren.
Dus je gebruikt zelf vaak kanker, maar als iemand anders het zegt begin je te huilen, faalerdquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:27 schreef pokerstars het volgende:
[..]
wil je het zo gaan spelen. ik zie dat homo's net zo slecht mannen kunnen inschatten als dat mannen dat bij vrouwen doen. ik gebruik vaak het woord kanker. vind ik het nog steeds triest dat het gebeurt. maar dat betekend niet dat ik me als een 14 jarig meisje ga gedragen. was ik wel homo geworden
haha grapjas, is het zo moeilijk om de waarheid te spreken? je kan ook gewoon zeggen dat je geen reactie had. want als het werkelijk zo zou zijn als dat jij het hierboven formuleert, had je me volledig genegeerd. maar aangezien je wel reageert op mijn 'homo reactie' , misschien moet jij trouwens maar gaan pokeren, als je aan 2 stukjes tekst kan zien hoe iemand denk en is ben je vast een geniequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:27 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
Ik reageer niet omdat je niveau elk dieptepunt overtreft, ik reageerde niet meer omdat je faalde in mijn opmerking te begrijpen aan de hand van dit topic. Als zoiets te moeilijk voor je is en je enkel een beetje grappig bedoelde harde opmerkingen maakt heb ik weinig behoefte om op je te reageren, je bent de kanker van een forum
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:28 schreef Fascination het volgende:
Goh, wat verrassend dat Bulleslut ons niet van het tegendeel overtuigt door een foto te posten waarop ze een briefje met tekst vast heeft.
lol ik huil niet xD je kan niet lezen ofwatquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:33 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
Dus je gebruikt zelf vaak kanker, maar als iemand anders het zegt begin je te huilen, faalerd![]()
En je kon toch zo goed inschatten wat le fuck dacht?
homo's omschrijven als 14 jarige meisjesgast doe fok uit en ga lekker slapen je zet jezelf en zo hard voor lul, je bent niet grappig niet gevat je voegt gewoon niks toe
xD xD :S :3 ^____________^;;;;quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:36 schreef pokerstars het volgende:
[..]
lol ik huil niet xD je kan niet lezen ofwat.
wat voeg jij toe dan? een sesamstraat special om half 1.
maar serieus wat voeg jij toe ?
pas op hoor, zometeen voeg je niks meer toe. dan moet je naar bed enzoquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
aaaaaaaaaaaah, de fags zijn weer op hun teentjes getrapt hoor...
nee volgens mij heeft niemand dat gezegd, maar wel dat je lelijke kleren hebt. ik zeg, fuck 'm. net alsof niet iedereen weet dat de gemiddelde fokker het niet bij jou haalt (mits je bent wie je beweert te zijn).quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef Bulletslut het volgende:Ik weet niet waarom sommige mensen mij hier zomaar voor lelijk uit gaan maken maargoed
Veel plezier met het uitvogelen of ik nou wel of niet dezelfde persoon ben.
Doei!
Who cares, dit hele topic bestaat waarschijnlijk uit 4 users.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef Bulletslut het volgende:
Veel plezier allemaal met het uitvogelen of ik nou wel of niet dezelfde persoon ben.
Doei!
nu jij erbij komt uit 5 xDquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Who cares, dit hele topic bestaat waarschijnlijk uit 4 users.
We zaten al op je te wachtenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lamon schrijf er een rap over!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:32 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
![]()
Want als jij dat wil dan moet het ook he
Och, jeetje. Ik zeg toch niets over haar uiterlijk verder. Alleen dat ze niet de persoon is wie ze pretendeert te zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:32 schreef Fortitudo het volgende:
Jaloezie druipt ervan af.
Plaats zelf dan is een foto met je kut(hoofd), TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |