kanker op man, waarom moet alles op mij gekoppeld worden aan mijn homo zijn. ik ben zoveel meer dan dat, homo zijn is maar een klein onderdeeltje van me. en dat nog niet eens, het is maar een seksuele geaardheid, geen persoonlijkheidstrek.quote:Op maandag 5 april 2010 23:44 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Een homo heeft geen verstand van vrouwen. Dus nu moet jij niet doen alsof je dat wel hebt.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef henrydg het volgende:
Ik vind ze eigenlijk best op elkaar lijken
quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef leFUCK het volgende:
[..]
kanker op man, waarom moet alles op mij gekoppeld worden aan mijn homo zijn. ik ben zoveel meer dan dat, homo zijn is maar een klein onderdeeltje van me. en dat nog niet eens, het is maar een seksuele geaardheid, geen persoonlijkheidstrek.
kon je echt niks beters bedenkenquote:Op maandag 5 april 2010 23:47 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
En dat bepaal jij, jij bent niet de baas
hallo ik zeg niet dat ik beweer te weten welke cupmaat ze precies heeft, maar ik zie toch niet echt een verschil in grootte op die foto's.quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mannenfokkers die denken verstand te hebben van cupmaten.![]()
kanker op man, waarom moet alles op mij gekoppeld worden aan mijn inwonerschap. ik ben zoveel meer dan dat, inwoner van sesamstraat zijn is maar een klein onderdeeltje van me. en dat nog niet eens, het is maar een huis, geen persoonlijkheidstrek.quote:Op maandag 5 april 2010 23:50 schreef pokerstars het volgende:
[..]
kon je echt niks beters bedenken.
ik ben wel de baas gek, heb zojuist de rechten van sesamstraat gekocht
quote:Op maandag 5 april 2010 23:55 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
kanker op man, waarom moet alles op mij gekoppeld worden aan mijn inwonerschap. ik ben zoveel meer dan dat, inwoner van sesamstraat zijn is maar een klein onderdeeltje van me. en dat nog niet eens, het is maar een huis, geen persoonlijkheidstrek.
Alsof je dat op foto's kunt zien. Push-up bh's enzo.quote:Op maandag 5 april 2010 23:52 schreef leFUCK het volgende:
[..]
hallo ik zeg niet dat ik beweer te weten welke cupmaat ze precies heeft, maar ik zie toch niet echt een verschil in grootte op die foto's.
Nee, ik zie duidelijk verschillen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:54 schreef leFUCK het volgende:
[..]
zelfde voorhoofd, jukbeenderen op dezelfde hoogte. ik zeg, dat kan best.
De kaaklijn is duidelijk anders en op de ene foto die wat verder is lijkt de persoon een kuiltje in de kin te hebben. De ogen lijken ook te verschillen van vorm, en niet alleen door het verschil van grootte (anders kijken).quote:Op maandag 5 april 2010 23:54 schreef leFUCK het volgende:
[..]
zelfde voorhoofd, jukbeenderen op dezelfde hoogte. ik zeg, dat kan best.
ja maar die draagt ze niet volgens mij, daarvoor hangen ze iets laag na mijn idee.quote:Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Alsof je dat op foto's kunt zien. Push-up bh's enzo.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:55 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
kanker op man, waarom moet alles op mij gekoppeld worden aan mijn inwonerschap. ik ben zoveel meer dan dat, inwoner van sesamstraat zijn is maar een klein onderdeeltje van me. en dat nog niet eens, het is maar een huis, geen persoonlijkheidstrek.
Oh, ik dacht juist ervoor.quote:Op maandag 5 april 2010 23:59 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja maar die draagt ze niet volgens mij, daarvoor hangen ze iets laag na mijn idee.
1, als je nog een keer 'kanker op' tegen me zegt, komt de sesamstraat baas je misschien wel opzoeken.quote:Op maandag 5 april 2010 23:55 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen."
voor mijn idee, wat jij wil. volgens mij kan het beide, maar ik haal niet zo'n hoge punten voor nederlandsquote:
die donkerharige is in elk geval precies dezelfde als die met de zonnebril, daar twijfel ik niet over!quote:Op maandag 5 april 2010 23:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De kaaklijn is duidelijk anders en op de ene foto die wat verder is lijkt de persoon een kuiltje in de kin te hebben. De ogen lijken ook te verschillen van vorm, en niet alleen door het verschil van grootte (anders kijken).
Verder vermoed ik dat de donkerharige echt donker is en dat de wenkbrauwen niet mee geverfd zijn.
Ervoor als in "eraan voorafgaand".quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:02 schreef leFUCK het volgende:
[..]
voor mijn idee, wat jij wil. volgens mij kan het beide, maar ik haal niet zo'n hoge punten voor nederlands
Die personen hebben wel beide dezelfde kaaklijn en kin incl klein kuiltje. De andere personen/foto's duidelijk niet, ondanks dat ze wat vager zijn. Dit zijn minimaal twee personen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:04 schreef leFUCK het volgende:
[..]
die donkerharige is in elk geval precies dezelfde als die met de zonnebril, daar twijfel ik niet over!
ja en die laatste 2 zijn ook erg belicht, waardoor je b.v. de neus al niet kunt vergelijken omdat die vervaagd word door licht. dus dat maakt het ook lastiger.
jaloeeersquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft wel op vrijwel elke foto ordinaire en lelijke kleding aan, dus dat klopt in ieder geval.
Bulletslut!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Dat er serieus mensen zijn die denken dat ik niet dezelfde persoon ben!
Ik epileer mijn wenkbrauwen op de ene foto anders en op de andere heb ik wat meer mascara
Jeetje wat moeilijk he
Right.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Ik epileer mijn wenkbrauwen op de ene foto anders en op de andere heb ik wat meer mascara
Jeetje wat moeilijk he
Heb je je gezicht ook verbouwd?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Jeetje wat moeilijk he
Je hebt helemaal gelijk, ik ben bereid om morgen ergens koffie met je te gaan drinken zodat ik iedereen hier kan zeggen dat je echt die meid op die foto's bent. Trek anders die outfit aan van op het station gewoon als dubbelcheckquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Jeetje wat moeilijk he
En jij bent wel echt jaloersquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft wel op vrijwel elke foto ordinaire en lelijke kleding aan, dus dat klopt in ieder geval.
ja zou ik wel doen met z'n kopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen."
een beetje babyvet verloren voor de iets strakkere kaaklijn op foto's 2 en 4. ik ben sowieso niet overtuigd dat die kaaklijn echt anders is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die personen hebben wel beide dezelfde kaaklijn en kin incl klein kuiltje. De andere personen/foto's duidelijk niet, ondanks dat ze wat vager zijn. Dit zijn minimaal twee personen.
Maak eens 3 foto's van jezelf vanuit 3 verschillende punten, just to be sure hé.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Jeetje wat moeilijk he
Lelijk en ordinair?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Maak dan eens een foto met jouw gezicht en een briefje waar je iets opschrijft, bijv. Fok!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Jeetje wat moeilijk he
Wou ik net zeggen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maak dan eens een foto met jouw gezicht en een briefje waar je iets opschrijft, bijv. Fok!
ja zou ik ook gelijk doen als ik haar was, want het is zo erg als mensen op FOK! denken dat je niet bent wie je beweert te zijn. ik zou echt niet kunnen slapen totdat ik mezelf bewezen hadquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:12 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik ben bereid om morgen ergens koffie met je te gaan drinken zodat ik iedereen hier kan zeggen dat je echt die meid op die foto's bent. Trek anders die outfit aan van op het station gewoon als dubbelcheck
Oe dit topic krijgt een hele andere wending, ik pak even popcorn en laat de dames verder discussiėrenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:13 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Lelijk en ordinair?![]()
Jij je mening natuurlijk, maar laat is een foto van jezelf zien
Maak eens 3 foto's van jezelf vanuit 3 verschillende punten,quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Jeetje wat moeilijk he
Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:15 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja zou ik ook gelijk doen als ik haar was, want het is zo erg als mensen op FOK! denken dat je niet bent wie je beweert te zijn. ik zou echt niet kunnen slapen totdat ik mezelf bewezen had
Of de datumquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maak dan eens een foto met jouw gezicht en een briefje waar je iets opschrijft, bijv. Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |