Er moet me toch iets van het hart. Een ergernis die tevens een mysterie bevat.
Op het internet doen mensen zich weleens anders voor dan wie ze werkelijk zijn. Niets nieuws onder de zon. We kennen allemaal nog Krentenbol-, Emimich-, Het_hupt- en Noorsbloedgate.

Mensen die moeite deden om geloofwaardig als een zeker persoon over te komen.
Nu zijn er ook mensen die weliswaar een andere rol willen aannemen, maar geen zin hebben om daar veel moeite voor te doen. Het kan ook gewoon dommigheid zijn natuurlijk. Nu is het eigenlijk ook wel triest om veel tijd te steken in het creeren van een fictieve personage, maar als je iets doet moet je het goed doen.
Een zekere Bulletslut behoort tot de laatste categorie. Wie haar fotoboek bezoekt (
Fotoboek van Bulletslut voor de luie mensen onder ons) zal stuiten op verscheidene foto's waarop een vrouwelijke persoon staat afgebeeld. Bekijk je deze foto's zorgvuldig en vergelijk je ze met elkaar, dan zal je opvallen dat de dames op deze foto's niet één persoon zijn. Ik gok dat er drie verschillende vrouwen op de foto's staan. Oké, dat kan. Het tragische is dat Bulletslut herself blijft volhouden dat zij al die dames op de foto's is.
Zijn er werkelijk mensen die daar intrappen?
Maar veel leuker zijn de vragen; wie schuilt er achter dat account, waarom wil diegene zich uitgeven voor de personen op de foto's. Mysterie alom.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.