We weten dat je extreem fout zat en we weten wat er aan de hand was.quote:foto Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Het is ook niet om het uit te leggen of whatever.
Maar om aan te geven dat ik extreem fout zat.
En om aan te geven wat er aan de hand was.
Ik verwacht verder niets en zal dan ook rustig alle nijd en haat over mij heen laten komen.
Mogen we je stenigen? En dan in de zin van IRL?quote:foto Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
En om aan te geven wat er aan de hand was.
Ik verwacht verder niets en zal dan ook rustig alle nijd en haat over mij heen laten komen.
Ik hoop dat ze het uitmaakt met je.quote:foto Op maandag 5 januari 2009 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Ze heeft er verder echt NIETS mee te maken en ik heb ( logisch ) ook ruzie met haar over dit feit.
Inderdaad.quote:foto Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Bescherming kan je vergeten.quote:En om aan te geven wat er aan de hand was.
Waarom sick fuck? Tja, ik kan mij best voorstellen dat ik onder mijn usernaam een topic open over iets gruwelijks. NoorsBloed deed het voor vermaak, ik zou het doen uit psychologische interesse. Soort spel. Het is lullig voor de mensen die het echt geloven. Maar goed, wat men niet weet, hoeft men ook niet te voelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef Bijsluiter het volgende:
Heb het hele verhaal wel ene beetje gevolgd.. Jezus wat ben jij een zieke gast zeg dat je dit zo lang heb volgehouden.
En je vriendin wist van het feit dat jij een heel verhaal rondom haar coma had verzinnen en vond dit goed?
Sick fuck!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop