Haha, ik vind het echt verdacht. Dit schreef ik omdat ik wat veel glazen op heb en omdat het op FOK! kan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie move__!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij noemt je vrienden wel lelijk, maar andere mensen mogen jou niet lelijk noemen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef Bulletslut het volgende:
Ik weet niet waarom sommige mensen mij hier zomaar voor lelijk uit gaan maken maargoed
Veel plezier allemaal met het uitvogelen of ik nou wel of niet dezelfde persoon ben.
Doei!
Hahahahahaha. Smoooth.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie move__!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij zijn ze nog serieus ook.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:05 schreef henrydg het volgende:
VOORUITGANG GEBOEKT IN DE ZAAK
Als ik op Google Afbeeldingen intyp roze allstars, kom ik bij schoenen die verdacht lijken op die in haar usericon. Dit betekend dat ze fake is en al haar plaatjes van internet plukt!
Daar ging het maar 1 pagina over.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Gaat dit topic nog steeds over fags of wat??
fout alcohol is geen excuus watje, en op fok weet je niet of het een chick of man is/quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Haha, ik vind het echt verdacht. Dit schreef ik omdat ik wat veel glazen op heb en omdat het op FOK! kan.
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.quote:
Ik pluk mijn UI ook van het inet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:05 schreef henrydg het volgende:
Als ik op Google Afbeeldingen intyp roze allstars, kom ik bij schoenen die verdacht lijken op die in haar usericon. Dit betekend dat ze fake is en al haar plaatjes van internet plukt!
Als ik op Google naar "Stewie" zoek kom ik jouw UI tegen!!99!9!!!9quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:05 schreef henrydg het volgende:
Jij kiest haar kant vanwegequote:Op dinsdag 6 april 2010 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als ik op Google naar "Stewie" zoek kom ik jouw UI tegen!!99!9!!!9
Ik heb dus al die tijd op een wildvreemde gefaptquote:
Ah, dan ben ik nog niet zo ingeburgerd op FOK!. Gaarne daarvoor mijn excuses.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:06 schreef pokerstars het volgende:
[..]
fout alcohol is geen excuus watje, en op fok weet je niet of het een chick of man is/
lynchen we hem ?![]()
![]()
WOW. IK WOU DAT IK ZO GOED WAS ALS JOU MAAR IK BEN NET 1 LEVEL SLEGTER!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:07 schreef Hetiszover het volgende:
GEVONDEN!!!
Samantha uit Amsterdam, 18 jaar
http://sexy-samanthaaa.hyves.nl/?ref=sr
Kloptquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:08 schreef henrydg het volgende:
[..]
Jij kiest haar kant vanwege
Penisbaard..
Sorry.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:08 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik heb dus al die tijd op een wildvreemde gefapt
Dude, ik heb zo vaak foto's van mezelf gepost.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.
T'is goed.quote:
kan niet er is maar 1 persoon op de wereld onzijdig. is ook een australier xDquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik nog niet zo ingeburgerd op FOK!. Gaarne daarvoor mijn excuses.![]()
Maar heb je al gedacht aan de mogelijkheid dat het een onzijdig iemand is.![]()
En zou God onzijdig zijn of niet?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:10 schreef pokerstars het volgende:
[..]
kan niet er is maar 1 persoon op de wereld onzijdig. is ook een australier xD
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:10 schreef pokerstars het volgende:
[..]
kan niet er is maar 1 persoon op de wereld onzijdig. is ook een australier xD
NEEIN GEWOON DOORPRATEN EN DOORZOEKEN WE KUNNEN ONS GELIJK NOG KRIJGEN!!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:12 schreef Hetiszover het volgende:
Ik denk dat dit topic een stille dood gaat sterven.
god is verzonnen om de 'paupers' stil te houden , een drug voor het volk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En zou God onzijdig zijn of niet?
Met ons gelijk bedoel je dat Kogelslet echt is toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
NEEIN GEWOON DOORPRATEN EN DOORZOEKEN WE KUNNEN ONS GELIJK NOG KRIJGEN!!!!!
Tuurlijk, van jezelf.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, ik heb zo vaak foto's van mezelf gepost.
Bewijs maar dat je echt bent! Of kun je dat soms niet?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat je een vrouw bent dan!
Door tenminste 3 verschillende foto's te posten waarop je een blaadje vasthoudt met de tekst: "Ik ben een vrouw en ik houd van bananen. Als ik bananen eet denk ik aan Adolf Hitler."(Zodat je deze niet kunt downloaden van elders.
)
Hehe. En de duivel?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:13 schreef pokerstars het volgende:
[..]
god is verzonnen om de 'paupers' stil te houden , een drug voor het volk.
ik praat wel voor julliequote:Op dinsdag 6 april 2010 01:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
NEEIN GEWOON DOORPRATEN EN DOORZOEKEN WE KUNNEN ONS GELIJK NOG KRIJGEN!!!!!
ook natuurlijk omdat als er geen duivel was er ook geen reden is om in een god te geloven toch ? en elke held heeft zijn bad guyquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:13 schreef pokerstars het volgende:
[..]
god is verzonnen om de 'paupers' stil te houden , een drug voor het volk.
Hahaha.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tuurlijk, van jezelf.Die heb je gewoon van obscure fora/hyves/msn-spaces geplukt en vervolgens weer verwijderd, zodat niemand je er nadien op zou kunnen afrekenen zoals je nu (al dan niet terecht) bij Bulletslut probeert te doen.
FAKER!
[..]
Bewijs maar dat je echt bent! Of kun je dat soms niet?![]()
gaaaaaap, gast hou je waffel je bent slaapverwekkendquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tuurlijk, van jezelf.Die heb je gewoon van obscure fora/hyves/msn-spaces geplukt en vervolgens weer verwijderd, zodat niemand je er nadien op zou kunnen afrekenen zoals je nu (al dan niet terecht) bij Bulletslut probeert te doen.
FAKER!
[..]
Bewijs maar dat je echt bent! Of kun je dat soms niet?![]()
En jij bent een domme kneus.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:16 schreef pokerstars het volgende:
[..]
gaaaaaap, gast hou je waffel je bent slaapverwekkend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn echt mensen die geloven dat de duivel na god er was.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:15 schreef pokerstars het volgende:
[..]
ook natuurlijk omdat als er geen duivel was er ook geen reden is om in een god te geloven toch ? en elke held heeft zijn bad guy
kunnen we die discussie tot later uitstellen xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?
![]()
![]()
![]()
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |