Het boeit me eerlijk gezegd geen flikker. Behalve dat zulke topics wel vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:53 schreef pokerstars het volgende:
[..]
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap serieus ze is fake, laten we haar lynchen
goed idee, ik zal 't eens proberen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:54 schreef Hetiszover het volgende:
Kunnen we trouwens niet omgekeerd zoeken met die foto's of is dat al geprobeerd?
http://www.tineye.com/quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:55 schreef henrydg het volgende:
[..]
goed idee, ik zal 't eens proberen!
wat was die site er ook alweer voor? iets me tiny dacht ik..
Ik zie geen foto's!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef ik reden tot twijfel? Nein. Nu zal jij vast beweren van wel.
tineyequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:55 schreef henrydg het volgende:
[..]
goed idee, ik zal 't eens proberen!
wat was die site er ook alweer voor? iets me tiny dacht ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen."
Je bedoelt dat Bulletslut zich als een vrouw wil voordoen, maar het niet is?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik zie geen foto's!Slechts een fotoboek met o.a. een screenshot van probleemwijken (sbs6), typerend voor echte fok!bazen die vrijwel altijd toch echt mannen zijn!
lynchen is ook vermakelijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het boeit me eerlijk gezegd geen flikker. Behalve dat zulke topics wel vermakelijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen."
Bijna. Ik had het over en tegen Fascination!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Bulletslut zich als een vrouw wil voordoen, maar het niet is?
Bingo. Hij wordt daar ook enorm geil van.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:59 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Is gewoon dezelfde persoon op die foto's hoor...
Had ik ook ja. Die sunset is ook niet zelfgemaakt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:59 schreef henrydg het volgende:
IK HEB EEN MATCH :
http://www.tineye.com/sea(...)03717ad00b972da2cf35
HET BARCELONA AFBEELDING FOTO DING IS NIET ZELF GEMAAKT !!!!!!
Nou, wat een bewijsquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:59 schreef henrydg het volgende:
IK HEB EEN MATCH :
http://www.tineye.com/sea(...)03717ad00b972da2cf35
HET BARCELONA AFBEELDING FOTO DING IS NIET ZELF GEMAAKT !!!!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De vorm van der ogen zijn te verschillend, dat kan geen mascara veranderen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:00 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Had ik ook ja. Die sunset is ook niet zelfgemaakt.
Die wou ik net plakken hieroquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]__!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grote kans dat ze ook haar usericon niet zelf gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:00 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Had ik ook ja. Die sunset is ook niet zelfgemaakt.
Heb je dit uit betrouwbare bron vernomen?! Dat had ik van Fascination dan ook weer niet verwacht, bah!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:59 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Bingo. Hij wordt daar ook enorm geil van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |