Uiteindelijk leidde dit tot de volgende gegevens:quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Chai het volgende:
Update:
Op een site van een fokuser had iemand zich aangemeld met dezelfde foto's als Bulletslut hier in haar fobo heeft. Het IP adres van diegene was van een proxy uit Marokko. Het e-mailadres waarmee zij zich aanmeldde staat geregistreerd op meerdere sexdatingsites voor mannen. Bulletslut blijkt een gast van 22 te zijn.
Dat IP blijkt te leiden naar een proxyserver in Marokko en met dat e-mailadres staat hij geregistreerd op verschillende sexdatesites. Gegevens zijn uit deze OP gehaald ivm privacy.quote:Name: bulletslut
Email: (hidden)
Birthday:22/02/1992
Date Registered: 8 Feb, 2010, 1:46
Account Status:Activated
Recent Activity Last Login Date:10 Feb, 2010, 16:16
Last Known IP:41.250.xxx.xxx
Correctie, die mannen hebben dan gefapt op foto's van een willekeurig lekker wijf die door een gozer genaamd bulletslut waren gepost.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:02 schreef Hetiszover het volgende:
Het begon allemaal met een topic van Fascination, die beweerde dat Bulletslut een faker was. Het leek in eerste instantie te gaan om een topic van een jaloers meisje, niks bijzonders. Het topic kabbelde wat voort en er kwam zelfs een tweede deel, dat tot verrassing van ieder niet werd gesloten. Bulletslut ontkende alles, maar weigerde om een foto te posten met haar/zijn hand er op. Weinig aan de hand zou je zeggen.
Halverwege het tweede deel van de reeks kwam Chai ineens met een onverwachte onthulling.
[..]
Uiteindelijk leidde dit tot de volgende gegevens:
[..]
Dat IP blijkt te leiden naar een proxyserver in Marokko en met dat e-mailadres staat hij geregistreerd op verschillende sexdatesites. Gegevens zijn uit deze OP gehaald ivm privacy.
Klacht: mannen die de afgelopen weken hebben gefapt op Bulletslut
Tot over een week :’) !!
Dat ook.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vraag me wel af wat voor voldoening zulke mensen daaruit halen.
Jawel, maar dat kan ik hier niet in dit topic plempenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:05 schreef Penisbaard het volgende:
Maar die gegevens hoeven toch nog niet te zeggen dat het dezelfde Kogelslet als op Fok! is?
Doe eens PMquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kan ik hier niet in dit topic plempen
Klopt.quote:
Dat, plus dat iedereen wel op een proxy kan zitten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:05 schreef Penisbaard het volgende:
Maar die gegevens hoeven toch nog niet te zeggen dat het dezelfde Kogelslet als op Fok! is?
Klagt: Mannen die mij grappig en lief vinden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:07 schreef Bulletslut het volgende:
Penisbaard is echt lief
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:22 schreef Penisbaard het volgende:
Penisbaard..
[..]
Klagt: Mannen die mij grappig en lief vinden.
Ik FOK! niet meer, PM mij met details.quote:
Haha, jij belandt bij andere mannen in de friendzone.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:22 schreef Penisbaard het volgende:
Klagt: Mannen die mij grappig en lief vinden.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef Marble het volgende:
Het is toch een leuke user, maakt het dan wat uit of het echt of fake is?
Ja sorry dat ik er weer een ontologische draai aan geef en zo vroeg op de dag nog, maar het is toch een noodzakelijke discussie. Helemaal nu virtual reality en robots en zo eraan zitten te komen. Waneer is een persoon echt en wanneer niet, en wat maakt het precies uit? Is het doden van Data uit Star Trek ook moord? Enz.
Maar zelf als je nep bent is dat van grappig en lief toch niet gelogen hè? Toch? Toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:46 schreef Bulletslut het volgende:
hoho w8. dat ik een proxy gebruik klopt. en ook dat e-mail adres had ik zomaar aangemaakt om daarop de fok berichten te ontvangen. Dat van die datingsites voor mannen is keihard gelogen. Bewijs het maar
Een lieve manquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:50 schreef Penisbaard het volgende:
Maar zelf als je nep bent is dat van grappig en lief toch niet gelogen hè? Toch? Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |