quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n stoere baas als emimich totdat er een plaatje werd gepost waar hij in een zweefmolen zat.
Bulletslut is een fakerquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:19 schreef o.us het volgende:
Zij/hij heeft zich ook aangemeld met dezelfde shit op mijn forum.
Ik weet genoeg. Ik kan hierbij bevestigen dat het een gozer is.
Ja hoor. Net als er boude beweringen hardgemaakt gaan worden, moeten we ineens hoognodig overschakelen op PM.quote:
Zie PMquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja hoor. Net als er boude beweringen hardgemaakt gaan worden, moeten we ineens hoognodig overschakelen op PM..
Ja sorry ik ga niet iemand anders ban zitten verlengen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja hoor. Net als er boude beweringen hardgemaakt gaan worden, moeten we ineens hoognodig overschakelen op PM..
Dank daarvoor, nu is me alles duidelijk.quote:
Ah, de samenvatting was er al.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
Dus de achterlijkheid uit de TT slaat op het krampachtig willen ontmaskeren van Fok!users? Begrijp ik dat goed?
Dit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Penisbaard het volgende:
Hier verder met Bulletslut is een faker !!
Sneaky manier om de slotjes te omzeilen. De Bulletsletslotjes.quote:
met je dubbelepunt-S.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:13 schreef AdvancedPower het volgende:
Waarom moest 'ie nou dicht? :S
En er waren helemaal geen persoonsgegevens? :S
QFT!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom moeten een aantal mods het altijd weer verpesten
Over een paar dagen pas ja, dan is deze nog niet vol denk jij?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
Als deze maar openblijft, Bulletslut moet toch ergens haar hete onthullende nakende dampende foto's plaatsen.
Wie?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom moeten een aantal mods het altijd weer verpesten
Niks over een paar dagen, ik reken er vandaag nog opquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Over een paar dagen pas ja, dan is deze nog niet vol denk jij?
Crossposten om aandacht te trekkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:16 schreef NotYou het volgende:
Chatroulette #8 waar fappers gereport worden
Een reeks volle vieze jongetjes en sneue wijven die zeer fanatiek doen alsof ze van alles zijn; van geile webcamsletten tot minderjarige jongetjes. Dit niet zelden in de hoop een man aan het fappen te krijgen.
Zelfs al zouden de foto's in het fb van Bulletslut niet van haar (?) zijn, dan nog begrijp ik jullie selectieve verontwaardiging echt niet. Met als triest dieptepunt de falers die zich er zozeer over opwinden dat ze in een (bijna collectief) sneu schelden/beledigen vervallen en natuurlijk het groepje Internet Peter R's. (Qua pretenties komen jullie absoluut bij 'm in de buurt, zij het in jullie geval volkomen ongefundeerd.)![]()
Een punt te maken meer, quoten ging niet meer met de mobile lay-out. Wat ben jij trouwens een faler zeg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:17 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Crossposten om aandacht te trekken
Die troela in je UI, is dat ook Bulletslut?quote:
Wtfquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een punt te maken meer, quoten ging niet meer met de mobile lay-out. Wat ben jij trouwens een faler zeg.
Nee dat is Cheryl.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die troela in je UI, is dat ook Bulletslut?
Een naam als Candy of Angel daarentegen straalt klasse uitquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Cheryl klinkt als een goedkope hoer uit een Nederlandse volksbuurt, eigenlijk
Klopt. Maar daar voel je niks van.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Cheryl klinkt als een goedkope hoer uit een Nederlandse volksbuurt, eigenlijk
omg!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Penisbaard, Bulletslut, dit is voor jullie.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
O, God.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat hoef je niet meer te proberen
Ik ben het.. :D
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:47 schreef leFUCK het volgende:
tvp, maar jammer dat ik zoveel gemist heb in de tussentijd
Ja want ze wilde dr tieten toch ook niet laten zien opeens ?quote:
jij begrijpt hetquote:Op donderdag 8 april 2010 03:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja want ze wilde dr tieten toch ook niet laten zien opeens ?
Maar ze zal vast wel op meets enzo geweest zijn
Trouwens Bulle je hebt een leuek ficie en mooie body dus laat ze bullshit praten zonde van je tijd towggggggggggggggggg
quote:Op donderdag 8 april 2010 03:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja want ze wilde dr tieten toch ook niet laten zien opeens ?
Maar ze zal vast wel op meets enzo geweest zijn
Trouwens Bulle je hebt een leuek ficie en mooie body dus laat ze bullshit praten zonde van je tijd towggggggggggggggggg
Vast niet, maar je account welquote:
wat een goed topic opeensquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
D'r zit wat naast je neus.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Op de 2de foto knijpt ze een puist uit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Bulletslut is eigenlijk een dude.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:10 schreef Garisson72 het volgende:
Ik snap er nu geen reet meer van.
Is het nog steeds RichCalibier? Want dan ben ik nog steeds bij.quote:
Ik zie nu idd dat ik niet goed had gekeken, ik dacht dat die foto dus door BulletSlut was gepost. maar dank voor de hulp!quote:Isetmyfriendsonfire heeft net der foto gepost om te bewijzen dat ze een dame is, hoewel ik door die foto meer ben gaan twijfelen.
Ik weet niet wie het is, maar stiekem is de gene die de foto heeft gepost best schattigquote:Op donderdag 8 april 2010 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het nog steeds RichCalibier? Want dan ben ik nog steeds bij.
[..]
Ik zie nu idd dat ik niet goed had gekeken, ik dacht dat die foto dus door BulletSlut was gepost. maar dank voor de hulp!
Ja, joh?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:55 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Op de 2de foto knijpt ze een puist uit.
Ik ben dat op die foto.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:22 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, maar stiekem is de gene die de foto heeft gepost best schattig
Wat een rare tattoo'squote:Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben dat op die foto.
Penisbaard verdient eerder op je tiet te staan, mijnsinziensquote:Op donderdag 8 april 2010 14:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee joh, Penisbaard en Bulletslut zijn het waard om dat op je hand te laten zetten.
Goed topic.quote:
Bulletslut is echt!!11!!!Einz!11!!elEven!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Bulletslut
Mensen die niet zien dat op bijna elke foto een andere chick staat
Ken je haar danquote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Bulletslut
Mensen die niet zien dat op bijna elke foto een andere chick staat
Anders snap je het ff nietquote:Op donderdag 8 april 2010 23:54 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ken je haar dan
Ze woont gewoon in je dorp gek
Hoe heet ze dan in real life en wat is dr Hyves ??quote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders snap je het ff niet
Foto van 1 van die chicks komt uit mijn ouderlijke dorp.
Ik zal je morgen wel ff wat doorsturen per pm.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:58 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hoe heet ze dan in real life en wat is dr Hyves ??
Beter dat je gewoon weer lult
coolquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal je morgen wel ff wat doorsturen per pm.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Penisbaard verdient eerder op je tiet te staan, mijnsinziens
Tuurlijk manquote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders snap je het ff niet
Foto van 1 van die chicks komt uit mijn ouderlijke dorp.
Volgens mij is dat iedereen nu al vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:21 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Tuurlijk man
Post de hyves dan maar eens en bewijs aan iedereen dat ik lieg.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:21 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Tuurlijk man
Post de hyves dan maar eens en bewijs aan iedereen dat ik lieg.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben dat op die foto.
zitten ze je nou te pesten met je piercing?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, de puist is zilver en steekt helemaal door mn lip heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |