BrandXquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Het_hupt neukte die Brandx en nog zoeen hoertje terwijl hij getrouwd is met kinderen. Dappere hem, ik zou het hem niet nadoen. Mijn fallus in zulke dingen steken.
7% is natuurlijk op het internet makkelijk 40% omdat je hier de spreker niet ziet, en extra gaat letten op de text en desbetreffende inhoud, althans ik. Doet niks af dat kanker misschien wat overbodig was inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:37 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een tactiek, maar om dat nou te gebruiken op internet, waar je maar 7% van je totale communicatieve vaardigheden tot je beschikking hebt, in een discussie die eigenlijk nergens over gaat, vind ik een rare keuze.
Uhm, ben jij nou onder invloed of ben je gewoon zo'n simpele ziel? Serieus Gijs, waar heb je het in godsnaam over?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:38 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Omdat jij het kamp "Schietschijf" support in dit topic kan jij de hele tegenpartij veroordelen? Dacht het niet, het is misschien makkelijk om de kant van de schutter te nemen hier maar omdat jij bulletslut support ben je nog geen held.
Hier lees je er gewoon overheen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:38 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Ik kijk profielwerkstukken na, fok! is leuker dan dt fouten verbeteren...
Topics die de crew niet aanstaan worden meestal gedelete. Je kunt het proberen te zoeken maar ik geef je geen kans van slagen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
BrandX. Die zit in de FOK!rar, fucking smerig
. Zijn er links aanwezig ofzo?
Die 7% blijft staan, je mist gewoon 93%. Alleen de 7% wordt natuurlijk 100% omdat je niets anders hebt dan tekst.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:41 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
7% is natuurlijk op het internet makkelijk 40% omdat je hier de spreker niet ziet, en extra gaat letten op de text en desbetreffende inhoud, althans ik. Doet niks af dat kanker misschien wat overbodig was inderdaad.
Typoquote:
Jij verdedigd overduidelijk de "Defendant" van dit topic; Bulletslut. Wat overigens minder makkelijk is dan bashen op haar, geeft jou niet het krediet om iedereen maar vanuit je ivoren toren af te zeiken. Dit topic gaat over haar niet over jou, dus zij moet maar verantwoording afleggen. Of ze jou daarbij nodig heeft lijkt me uitermate stug.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Uhm, ben jij nou onder invloed of ben je gewoon zo'n simpele ziel? Serieus Gijs, waar heb je het in godsnaam over?
Nee die 7% blijft niet staan, mensen gaan onbewust letten op; intonatie, uitstraling et cetera wanneer ze naar een realtime debat kijken. Ik denk dat dit eveneens wegvalt als men via internet discussies voert. Misschien dat dan de opzet van het betoog, de schrijfstijl en het gebruik van "Dure woorden" meer waard wordt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:44 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Die 7% blijft staan, je mist gewoon 93%. Alleen de 7% wordt natuurlijk 100% omdat je niets anders hebt dan tekst.
Oh dus in dit topic staat ineens iemand terecht? En iemand 'moet' hier verantwoording afleggen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Jij verdedigd overduidelijk de "Defendant" van dit topic; Bulletslut. Wat overigens minder makkelijk is dan bashen op haar, geeft jou niet het krediet om iedereen maar vanuit je ivoren toren af te zeiken. Dit topic gaat over haar niet over jou, dus zij moet maar verantwoording afleggen. Of ze jou daarbij nodig heeft lijkt me uitermate stug.
7% woordenquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:49 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nee die 7% blijft niet staan, mensen gaan onbewust letten op; intonatie, uitstraling et cetera wanneer ze naar een realtime debat kijken. Ik denk dat dit eveneens wegvalt als men via internet discussies voert. Misschien dat dan de opzet van het betoog, de schrijfstijl en het gebruik van "Dure woorden" meer waard wordt.
Nee, ik verdeelde even de rollen op basis van die in de rechtzaal. Bovendien in jip en janneke taal zodat jij het ook begrijpt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh dus in dit topic staat ineens iemand terecht? En iemand 'moet' hier verantwoording afleggen?Vertel, wat heb je gebruikt? Zo wereldvreemd kan iemand die nuchter is, toch niet zijn?
![]()
Ik plaats slechts vraagtekens en kanttekeningen bij bepaalde posts van bepaalde users, en niet zonder reden.
Je begrijpt het gewoon echt niet hè? Evenmin als het vervoegen van werkwoorden trouwens. En dan nog menen of iig beweren boven mij te staan qua begrip/intelligentie.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nee, ik verdeelde even de rollen op basis van die in de rechtzaal. Bovendien in jip en janneke taal zodat jij het ook begrijpt.
Maar die kanttekeningen en vraagtekens van jou neigen sterk naar anuskruiperij jegens bulletslut.
Precies, dan ga je automatisch meer letten op je schrift en eventuele tekens. Dat er dingen verkeerd worden begrepen ligt volgens mij ook meer aan het falen van de schrijver, dan het proberen te lezen van de ontvanger.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:53 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
7% woorden
38% stemgebruik
55% lichaamstaal
Hoe verandert die 7%, die 7% van de totale communicatie dan opeens?
Het is onmogelijk om te zien hoe mijn gezicht staat bij deze zinnen, of hoe ik ze uitspreek. Op msn zie je vaak dat dingen verkeerd begrepen worden, gewoon omdat we 93% van de communicatievaardigheden missen.
Qua intelligentie wel, maar in trolling ability ben jij een ware koning.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je begrijpt het gewoon echt niet hè? Evenmin als het vervoegen van werkwoorden trouwens. En dan nog menen of iig beweren boven mij te staan qua begrip/intelligentie.![]()
Natuurlijk is dat te wijten aan de schrijver, maar het is wel duidelijk dat je een stuk communicatie misloopt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:56 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Precies, dan ga je automatisch meer letten op je schrift en eventuele tekens. Dat er dingen verkeerd worden begrepen ligt volgens mij ook meer aan het falen van de schrijver, dan het proberen te lezen van de ontvanger.
Zo is het ontbreken van een komma in sommige situaties al dodelijk.
Voorbeeld;
Dood hem, niet wachten tot morgen!
Dood hem niet, wachten tot morgen!
De Maasthurquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:57 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Qua intelligentie wel, maar in trolling ability ben jij een ware koning.
Daarvoor hanteren we de schaal van KLB. En jij ligt behoorlijk dicht bij het Epiccentrumquote:Op dinsdag 6 april 2010 03:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
De MaasthurHet kost me bijna moeite onder woorden te brengen hoe hard jij faalt.
Eerder triest dat er mensen zijn die zich dus anders voordoen dan dat ze zijn, dat jij daar van verdacht wordt is eerder jammer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 03:17 schreef Bulletslut het volgende:
Er valt niet veel meer te zeggen. Het is een zinloze wel/niet discussie geworden. Wel triest eigenlijk dat er mensen zijn die serieus menen dat ik niet een en dezelfde ben in mijn fobo![]()
oke..quote:Op dinsdag 6 april 2010 03:18 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Eerder triest dat er mensen zijn die zich dus anders voordoen dan dat ze zijn, dat jij daar van verdacht wordt is eerder jammer.
You're paranoidequote:Op dinsdag 6 april 2010 03:18 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Eerder triest dat er mensen zijn die zich dus anders voordoen dan dat ze zijn, dat jij daar van verdacht wordt is eerder jammer.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 04:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
You're paranoide
Stay of the weed
Hahaha fuck you.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:16 schreef Penisbaard het volgende:
Je bent vergeten in de OP te zetten dat Isetmyfriendsonfire nakende pics zou posten met "FOK!" op haar lichaam gepaint
Haha, bitch. Wacht maar, mijn foto komt zometeen als ik nog tijd heb. En anders vanmiddag, na school.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:18 schreef Bulletslut het volgende:
isetmyfriendsonfire en fas ook in de op graag
Die jostitosti is gevlucht nadat ie seks geregeld had met een draak en daarna ontmaskerd werd als zijnde huisvader.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het_hupt! Loopt dat mongooltje hier nog ergens rond? Of is hij gestopt met elk FoBo van een willekeurige Fok!ster onder te spammen om zo seks te regelen met een draak?
Preciesquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
Dus de achterlijkheid uit de TT slaat op het krampachtig willen ontmaskeren van Fok!users? Begrijp ik dat goed?
Dat was ook zo'n stoere baas als emimich totdat er een plaatje werd gepost waar hij in een zweefmolen zat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die jostitosti is gevlucht nadat ie seks geregeld had met een draak en daarna ontmaskerd werd als zijnde huisvader.
Maar wat is er nu met Piovan eigenlijk?? Dat is de enige die ik niet weet...
Nee tochquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Chai het volgende:
Update:
Op een site van een fokuser had iemand zich aangemeld met dezelfde foto's als Bulletslut hier in haar fobo heeft. Het IP adres van diegene was van een proxy uit Marokko. Het e-mailadres waarmee zij zich aanmeldde staat geregistreerd op meerdere sexdatingsites voor mannen. Bulletslut blijkt een gast van 22 te zijn.
True story?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Chai het volgende:
Update:
Op een site van een fokuser had iemand zich aangemeld met dezelfde foto's als Bulletslut hier in haar fobo heeft. Het IP adres van diegene was van een proxy uit Marokko. Het e-mailadres waarmee zij zich aanmeldde staat geregistreerd op meerdere sexdatingsites voor mannen. Bulletslut blijkt een gast van 22 te zijn.
Bron?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Chai het volgende:
Update:
Nee correctie: de user werd niet herkend aan de foto's, maar aan precies dezelfde manier van posten als bs.quote:
Kom eens met bewijzenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee correctie: de user werd niet herkend aan de foto's, maar aan precies dezelfde manier van posten als bs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |