abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79724580


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  • Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 21:41:32 #2
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79724587
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79724624
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh er zijn zat 30+ mannen die dat zijn, hoeft niet perse 35+ te zijn (pliesssssssss)
    oh fuck techno is er.... op 1 uitzondering na dan
    2 uitzonderingen
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:42:21 #4
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724626
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    September vorig jaar een date gehad met een leuke 38 jarige vrouw. En we hebben ons vermaakt samen
    je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
    pi_79724652
    Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79724653
    Duim, vertel eens over die procedure?

    Geen zin om alles terug te lezen

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2010 21:43:00 ]
    pi_79724667
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
    Je mist hier belangrijk nieuws hoor!
    pi_79724680
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    2 uitzonderingen
    Er is maar 1 techno.
    pi_79724684
    Vorige topic niet gelezen, gaat het over leeftijdverschillen enzo?
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79724685
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
    Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:43:30 #11
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724686
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Nou, dank je wel.
    ja maar jij ziet er dan gewoon ook echt niet uit als 35+ dussuh
      maandag 29 maart 2010 @ 21:43:50 #12
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79724703
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:39 schreef automatic_ het volgende:
    Ik zal eens kijken of ik overdag vrij kan regelen
    Ik weet nog niet of ik moet werken vrijdag, maar dat heb ik wel opgegeven, dus misschien moet ik wel een beetje uitslapen...
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:43:51 #13
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724705
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    2 uitzonderingen
    ? welke nog dan??
    pi_79724711
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Er is maar 1 techno.
    Ja. Kutherrie
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79724716
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
    Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
    een tvp met een complete beschrijving
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 21:44:06 #16
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79724719
    Ik ben weer weg!
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79724733
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
    Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
    Alweer?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:44:25 #18
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724740
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Techno het volgende:
    Duim, vertel eens over die procedure?

    Geen zin om alles terug te lezen
    gewoon elke leeftijd uitproberen die heb jij ook allang geprobeerd geloof ik
      maandag 29 maart 2010 @ 21:44:30 #19
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724741
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Ja. Kutherrie
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724745
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ? welke nog dan??
    Moi aussie ouwe sok van 30+
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:44:45 #21
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724760
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Alweer?
    Vies vrouwtje
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724768
    pi_79724772
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Lily-Ella het volgende:
    Vorige topic niet gelezen, gaat het over leeftijdverschillen enzo?
    Het vorige topic heeft soms niet eens meer echt met het nieuwe te maken.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:45:04 #24
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724783
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724786
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
    Ik ben weer weg!
    Dag nouk
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79724800
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Alweer?
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79724814
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
    Boe.
    pi_79724839
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Het vorige topic heeft soms niet eens meer echt met het nieuwe te maken.
    Wat een desillusie
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79724845
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:45 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Boe.
    dat was schrikken he
    pi_79724856
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef Duimelot het volgende:
    gewoon elke leeftijd uitproberen die heb jij ook allang geprobeerd geloof ik
    Ik heb een vrij brede scope ja.
    pi_79724880
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:45 schreef djayzz het volgende:

    Jij ging toch slapen?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:46:57 #32
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724883
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:46 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Ik heb een vrij brede scope ja.
    Techno's Scope Of Work
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724892
    age isnothing but a number
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 21:47:14 #34
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724900
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:46 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Jij ging toch slapen?
    Jij deed toch niet aan seks?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724924
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Jij deed toch niet aan seks?
    Klopt
      maandag 29 maart 2010 @ 21:47:44 #36
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724927
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef VorteXxX het volgende:
    age isnothing but a number
    Verstandige edit
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724931
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Klopt
    Seks doet aan jou?
    pi_79724935
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef VorteXxX het volgende:
    age isnothing but a number
    butT?
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:47:59 #39
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724942
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Klopt
    Dan ga ik maar slapen
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724960
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Verstandige edit
    Had het snel genoeg door Niemand heeft het gezien
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79724964
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Verstandige edit
    Scherp hoor....
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79724966
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Seks doet aan jou?
    pi_79724987
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:48 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Had het snel genoeg door Niemand heeft het gezien
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:48:42 #44
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724991
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Seks doet aan jou?
    Seks komt aan haar denk ik
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:49:03 #45
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725009
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:48 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    x2
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725022
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:46 schreef djayzz het volgende:
    Techno's Scope Of Work
    Hmm, die loopt van 22 t/m 44.
    pi_79725040
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:48 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Ben blij dat we daar nu over uit zijn.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:49:51 #48
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725041
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Hmm, die loopt van 22 t/m 44.
    ¤ ?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725042
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Seks doet aan jou?
    Guilty
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:50:38 #50
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725067
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Guilty
    Sorry, maar samzz heeft al bekent
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725079
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Guilty
    Jij bent seks?
    pi_79725082
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
    Inderdaad
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79725116
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef djayzz het volgende:
    ¤ ?
    Jaar. We hadden het over leeftijden, dus dat leek me nogal evident.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:52:22 #54
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725150
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Inderdaad
    och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
    hoe heb je het ervaren???
    pi_79725234
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
    hoe heb je het ervaren???
    plakkerig
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79725270
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    plakkerig
    kort
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79725290
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    plakkerig
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:55:09 #58
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725295
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    kort
    stoffig?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725298
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
    hoe heb je het ervaren???
    Ik vond het echt geweldig zij was erg lief enzo
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79725303
    Hou je in snuit!
      maandag 29 maart 2010 @ 21:55:31 #61
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725316
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
    Hou je in snuit!
    Hier nog een
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725324
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    kort
    Maar krachtig
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79725329
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    plakkerig
    Het was wachten op de invulling van Duim's vraag door anderen behalve tijn.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:55:46 #64
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79725336
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik vond het echt geweldig zij was erg lief enzo
    Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79725346
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
    Hou je in snuit!
    Kom hoor jongen ik kan je hebben
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:56:08 #66
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725353
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
    Dat was dan misschien weer KF
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:56:19 #67
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725362
    zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

    Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
    Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
    Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
    Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:56:22 #68
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725363
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Kom hoor jongen ik kan je hebben
    Please don't do this
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725375
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Dat was dan misschien weer KF
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79725391
    Iemand zei laatst iets grappigs over tijn: "Die is volgens mij zo droog, als ie klaarkomt, stuift het helemaal".
    (droog qua persoon begreep ik trouwens.).
    pi_79725399
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
    Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:57:10 #72
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725400
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
    zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

    Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
    Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
    Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
    Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
    Als je uurtarief niet al te hoog is, zou ik het gewoon proberen, je kan toch een erg leuke date hebben!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:57:34 #73
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725424
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik vond het echt geweldig zij was erg lief enzo
    dus een memorabele eerste keer gehad
    is het bij 1 keer gebleven of heb je kunnen oefenen??
    pi_79725425
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    kort
    Trillerig
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79725426
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Kom hoor jongen ik kan je hebben
    Och popje, you ain't seen nothing yet! Als je wilt dat je 3 weken soepel poept... dan kan ik wel komen ja..
    pi_79725450
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
    Maar je bent ontmaagd, dat telt
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79725451
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
    zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

    Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
    Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
    Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
    Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
    wat is kostbaar? kan er altijd een leuke avond aan overhouden, dat is toch ook wel wat waard
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79725452
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
    zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

    Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
    Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
    Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
    Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
    Date's zijn altijd leuk... er hoeft toch niks van te komen ... als het maar gezellig is
    Ik zeg... DOEN!
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 21:58:39 #79
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725472
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Trillerig
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:59:02 #80
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725486
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Als je uurtarief niet al te hoog is, zou ik het gewoon proberen, je kan toch een erg leuke date hebben!
    uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken )
    neem niet alles zo letterlijk
    pi_79725508
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:58 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Maar je bent ontmaagd, dat telt
    Alles voor een ontmaagding ja..
    pi_79725518
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef vencodark het volgende:
    Iemand zei laatst iets grappigs over tijn: "Die is volgens mij zo droog, als ie klaarkomt, stuift het helemaal".
    (droog qua persoon begreep ik trouwens.).
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Please don't do this
    Ik ben gewoon nieuwschierig
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
    zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

    Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
    Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
    Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
    Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
    Niet geschoten is altijd mis. Dus ik zou het gewoon doen die date
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:59:55 #83
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725530
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
    oh wel jammer, misschien is het iemand die graag ontmaagd en is dan de lol eraf!?
      maandag 29 maart 2010 @ 22:00:02 #84
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79725535
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
    Naja, dan eindigt het niet normaal in mijn ogen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 22:00:23 #85
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725553
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken )
    neem niet alles zo letterlijk
    Dat eerste lieverd
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725561
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken )
    neem niet alles zo letterlijk
    Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
      maandag 29 maart 2010 @ 22:01:08 #87
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725586
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
    Nee, daar had ik niet eens aan gedacht
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725590
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
    Ik zou het gewoon doen. Ten eerste is het een ander persoon met een ander karakter en ten tweede moet je in de kroeg maar afwachten of het ook echt blijft klikken na een tijdje. Voordeel van internet is dan weer dat je elkaar op voorhand wat beter kunt leren kennen door te chatten/mailen/whatever.

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2010 22:01:49 ]
    pi_79725598
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
      maandag 29 maart 2010 @ 22:01:48 #90
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725625
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
    Jij wel ja
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725626
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Nee, daar had ik niet eens aan gedacht
    Ik zag het, dat je dat niet bedoelde indd.
    pi_79725651
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
    Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
    pi_79725678
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    dus een memorabele eerste keer gehad
    is het bij 1 keer gebleven of heb je kunnen oefenen??
    Aangezien ze er het hele weekend was geweest heb ik meerdere keren geoefend
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Trillerig
    Ik heet geen Joran
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Och popje, you ain't seen nothing yet! Als je wilt dat je 3 weken soepel poept... dan kan ik wel komen ja..
    Kom maar
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79725679
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
    Aah...dat helpt wel ja.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:02:44 #95
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725683
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
    in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
      maandag 29 maart 2010 @ 22:02:50 #96
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725688
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ik zag het, dat je dat niet bedoelde indd.
    Duurt alleen wat langer bij jou

    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725695
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
    Wel veel grip dus
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:03:26 #98
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725718
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
    Fok!

    Dat is het internet toch?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725722
    jullie gaan snel.
    pi_79725737
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
    Ja, ik las niet goed etc. etc. Vergeet mijn opmerking.
    pi_79725760
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Fok!

    Dat is het internet toch?
    Begin, midden en eind
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:04:13 #102
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725767
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef dawg het volgende:
    jullie gaan snel.
    Langzaam internet zeker, daar in mexico?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725769
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Wel veel grip dus
    lekker droogschuren na het komen dus..
      maandag 29 maart 2010 @ 22:04:41 #104
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725797
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Wel veel grip dus
    Handig als je uitschiet met het glijmiddel
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:04:51 #105
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725804
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Ik zou het gewoon doen. Ten eerste is het een ander persoon met een ander karakter en ten tweede moet je in de kroeg maar afwachten of het ook echt blijft klikken na een tijdje. Voordeel van internet is dan weer dat je elkaar op voorhand wat beter kunt leren kennen door te chatten/mailen/whatever.
    nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
    en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt

    stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
      maandag 29 maart 2010 @ 22:04:53 #106
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725806
    Damn, ik moet slapen
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725821
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Handig als je uitschiet met het glijmiddel
    Dan krijg je behangpasta
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:05:18 #108
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725828
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
    en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt

    stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
    oooooow, dat had ik nog niet door
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:05:31 #109
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725845
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Dan krijg je behangpasta
    Deze MI is gratis venco
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:05:41 #110
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725855
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Aangezien ze er het hele weekend was geweest heb ik meerdere keren geoefend
    oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
      maandag 29 maart 2010 @ 22:06:04 #111
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79725870
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef djayzz het volgende:
    Damn, ik moet slapen
    Ja, je ging toch op tijd?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79725891
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
    pi_79725894
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Deze MI is gratis venco
    Ghehehe
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:06:27 #114
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725895
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ja, je ging toch op tijd?
    Tijd is relatief toch
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725902
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ja, je ging toch op tijd?
    Je hebt het nu tegen Djayzz he.
    pi_79725903
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:58 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Maar je bent ontmaagd, dat telt
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Alles voor een ontmaagding ja..
    Nee hoor niet alles. Zo desparete ben/was ik nu ook weer niet hoor.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh wel jammer, misschien is het iemand die graag ontmaagd en is dan de lol eraf!?
    Oh well could be. En dat maakt niet uit. Ik heb geen spijt dus boeiend.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Naja, dan eindigt het niet normaal in mijn ogen
    Tsja risico van internetdaten.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:06:51 #117
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725912
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Je hebt het nu tegen Djayzz he.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725914
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79725916
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Deze MI is gratis venco
    Lang niet zo duidelijk en goed omschreven als die andere
    pi_79725924
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
    en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt

    stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
    al die chatsites afgestruind
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 22:07:05 #121
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725925
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Fok!

    Dat is het internet toch?
    ik kom op nog wel meer plekken jij niet dan?
    pi_79725941
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
    Ik zie echt die 1e keer voor me.. 2 halen, en zij gelijk helemaal onder de witte poeder..
      maandag 29 maart 2010 @ 22:07:19 #123
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725942
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Lang niet zo duidelijk en goed omschreven als die andere
    nja, maar die kwam pas later!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:07:33 #124
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725952
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef Barbusse het volgende:

    [..]


    waarom dat nu weer?
      maandag 29 maart 2010 @ 22:07:47 #125
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725962
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik kom op nog wel meer plekken jij niet dan?
    Mijn internetprovider blokkeert alle andere websites
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:08:29 #126
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726010
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79726046
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:08 schreef djayzz het volgende:
    Schoenen als buttplug
    dat heb ik nu altijd met van die schoenen met van die puntneuzen! Dood eng!
    pi_79726056
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
    nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
    en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt
    Dat kan inderdaad gebeuren. Maar goed, zoals al opgemerkt, niet geschoten is altijd mis. En kieskeurig ben ik zelf trouwens ook.

    quote:
    stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
    Ben jij met iemand aan het chatten dan? Goh, je zou denken van niet.
    pi_79726057
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:08 schreef djayzz het volgende:
    Schoenen als buttplug
    Geeft de zin "I'll kick your ass!" toch een hele andere lading
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79726069
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
    Jammer genoeg was ik niet lenig genoeg om de kamasutra uit te proberen
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Ik zie echt die 1e keer voor me.. 2 halen, en zij gelijk helemaal onder de witte poeder..
    Ik heb haar niet over klagen ze vroeg zelfs om meer
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79726091
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    nja, maar die kwam pas later!
    Niet, die was vorige week al.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    dat heb ik nu altijd met van die schoenen met van die puntneuzen! Dood eng!
    Ik heb schoenen met punten.
    pi_79726094
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Jammer genoeg was ik niet lenig genoeg om de kamasutra uit te proberen
    [..]

    Ik heb haar niet over klagen ze vroeg zelfs om meer
    Ik zou ook om meer vragen als het na 2 halen al klaar was...
      maandag 29 maart 2010 @ 22:10:49 #133
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726105
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Niet, die was vorige week al.
    [..]

    Ik heb schoenen met punten.
    Das voor de sado's
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79726117
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Langzaam internet zeker, daar in mexico?
    ik zit nu op 1,5 mbit, megacable is net met een nieuw abbo gekomen, op 2 mbit.
    pi_79726118
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:


    Ik heb haar niet over klagen ze vroeg zelfs om meer
    Zoveel meer dat ze ineens geen contact meer opnam.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:11:07 #136
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726120
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Ik zou ook om meer vragen als het na 2 halen al klaar was...
    En ik helemaal onder het stof zat
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79726184
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Ik zou ook om meer vragen als het na 2 halen al klaar was...
    Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79726188
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Dat kan inderdaad gebeuren. Maar goed, zoals al opgemerkt, niet geschoten is altijd mis. En kieskeurig ben ik zelf trouwens ook.
    ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:12:33 #139
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79726196
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Zoveel meer dat ze ineens geen contact meer opnam.
    Je was mij voor
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 22:12:34 #140
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79726199
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Dat kan inderdaad gebeuren. Maar goed, zoals al opgemerkt, niet geschoten is altijd mis. En kieskeurig ben ik zelf trouwens ook.


    [..]

    Ben jij met iemand aan het chatten dan? Goh, je zou denken van niet.
    ok niet geschoten is dus altijd mis, ik zal t proberen te onthouden!
    ben jij kieskeurig? ik dacht jij was niet zo hard to get

    dat dacht je dan goed ben met niemand aan t chatten
    pi_79726201
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
    zo hoort het
      maandag 29 maart 2010 @ 22:12:46 #142
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79726207
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef dawg het volgende:

    [..]

    ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.
    Volgens mij heb ik die nog als bookmark staan
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79726210
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    waarom dat nu weer?
    Ik vond je omschrijving wel that's all
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79726215
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef dawg het volgende:
    ik zit nu op 1,5 mbit, megacable is net met een nieuw abbo gekomen, op 2 mbit.
    Mja, om gewoon een beetje te surfen is het snel zat.
    pi_79726233
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Je was mij voor
    Ik dacht al, waar blijf je?
    pi_79726234
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Zoveel meer dat ze ineens geen contact meer opnam.
    Misschien ergens anders een beter iemand gevonden
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79726235
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
    Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...

    figures waarom ze niets meer liet horen..

    ik moet echt kappen
      maandag 29 maart 2010 @ 22:13:31 #148
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79726245
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
    goed gedaan mannetje! ben trots op je!
    pi_79726260
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Volgens mij heb ik die nog als bookmark staan
    oh, post die lijst eens.
    pi_79726265
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef dawg het volgende:

    [..]

    oh, post die lijst eens.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:14:10 #151
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79726273
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef dawg het volgende:

    [..]

    ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.
    wat voor lijst!?!? (ben nieuwsgierig )
    pi_79726281
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Volgens mij heb ik die nog als bookmark staan
    Zien!
    pi_79726283
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    goed gedaan mannetje! ben trots op je!
    * tap op hoofd geeft.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:14:17 #154
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79726284
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef dawg het volgende:

    [..]

    oh, post die lijst eens.
    Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
    Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79726316
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Misschien ergens anders een beter iemand gevonden
    I don't know.
    pi_79726322
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...

    figures waarom ze niets meer liet horen..

    ik moet echt kappen
    was jij niet uit dit topic omdat je vond dat anderen niet erg aardig waren?
    of verwar ik je met iemand anders?
    pi_79726335
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    zo hoort het
    Jij snapt het
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...

    figures waarom ze niets meer liet horen..

    ik moet echt kappen
    Hey ik was nog maagd Niet iedereen is gelijk een pro. Ik moet gewoon nog wat oefenen
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79726350
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
    Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
    alleen maar meer bedoel je?

    en even klikken.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:15:36 #159
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726355
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Jij snapt het
    [..]

    Hey ik was nog maagd Niet iedereen is gelijk een pro. Ik moet gewoon nog wat oefenen
    Oefening baart kunst kind
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:15:46 #160
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79726367
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef dawg het volgende:

    [..]

    alleen maar meer bedoel je?

    en even klikken.
    Dat is niet te hopen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79726373
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef dawg het volgende:

    [..]

    was jij niet uit dit topic omdat je vond dat anderen niet erg aardig waren?
    of verwar ik je met iemand anders?
    Oooh nee, ik irriteerde me aan bepaalde personen, dat had niets met aardig te maken.
    pi_79726391
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    goed gedaan mannetje! ben trots op je!
    Dankje
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79726403
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef Duimelot het volgende:
    ok niet geschoten is dus altijd mis, ik zal t proberen te onthouden!
    ben jij kieskeurig? ik dacht jij was niet zo hard to get
    Uhuh, is sowieso wel een gezond uitgangspunt.

    Overigens had ik die e-player reputatie niet zelf aangemeten. Ask Ripley for more info.
    pi_79726407
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Oefening baart kunst kind
    moest dat nou!
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 22:16:31 #165
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79726408
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
    Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
    - Je bent een vrouw
    - Je bent langer dan 1.65
    - Je bent tussen de 21 en 39 jaar
    - Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
    - Je hebt humor, bent adrem en scherp
    - Je hebt bij voorkeur bruine ogen
    - Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
    - Halfbloedjes hebben helemaal een pre
    - Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
    - Je hebt een duidelijke, eigen mening
    - Je kunt lief zijn zo nu en dan
    - Je houdt van sex
    - Je bent sportief
    - Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
    - Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
    - Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
    - Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
    - Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
    - Je bent attent
    - Je claimt mij niet
    - Je bent eigengereid
    - Je hebt smaak voor leuke kleding
    - Je hebt een goede muzieksmaak
    - Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
    - Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
    - Je houdt van lekker eten
    - Je houdt van dansen
    - Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
    - Je hebt een brede maatschappelijke interesse
    - Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
    - Je hebt maling aan wat anderen van je denken
    - Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis

    ik mis 2 centimeter
    pi_79726425
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Oefening baart kunst kind
    Het is de bedoeling dat bij oefenen juist geen kind komt
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79726437
    Ja. En nu dus écht.
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79726449
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
    Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
    Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
    Wat men allemaal niet bewaard.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:17:27 #169
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726461
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Het is de bedoeling dat bij oefenen juist geen kind komt
    Ow, Ooow

    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:17:42 #170
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726476
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Wat men allemaal niet bewaard.
    It's the internet Fok!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:18:00 #171
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726489
    Ow, optijd slapen
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79726491
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Oefening baart kunst kind
    Nee hoor
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:18:11 #173
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79726495
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Wat men allemaal niet bewaard.
    Ja, dat wil jij niet weten
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79726497
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Wat men allemaal niet bewaard.
    wie wat bewaard heeft wat! best handig als het zo uit komt.
    pi_79726503
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
    ik mis 2 centimeter
    Is dat alles?

    [ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2010 22:18:32 ]
    pi_79726509
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef djayzz het volgende:
    Ow, optijd slapen
    slaap lekker
    pi_79726518
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    - Je bent een vrouw
    - Je bent langer dan 1.65
    - Je bent tussen de 21 en 39 jaar
    - Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
    - Je hebt humor, bent adrem en scherp
    - Je hebt bij voorkeur bruine ogen
    - Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
    - Halfbloedjes hebben helemaal een pre
    - Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
    - Je hebt een duidelijke, eigen mening
    - Je kunt lief zijn zo nu en dan
    - Je houdt van sex
    - Je bent sportief
    - Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
    - Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
    - Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
    - Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
    - Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
    - Je bent attent
    - Je claimt mij niet
    - Je bent eigengereid
    - Je hebt smaak voor leuke kleding
    - Je hebt een goede muzieksmaak
    - Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
    - Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
    - Je houdt van lekker eten
    - Je houdt van dansen
    - Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
    - Je hebt een brede maatschappelijke interesse
    - Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
    - Je hebt maling aan wat anderen van je denken
    - Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis

    ik mis 2 centimeter
    Klinkt als het eisenpakket van Venco
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 22:18:41 #178
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79726519
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik mis 2 centimeter
    Hè, balen voor je! Dat gaat hem niet worden dan
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79726528
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    - Je bent een vrouw
    - Je bent langer dan 1.65
    - Je bent tussen de 21 en 39 jaar
    - Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
    - Je hebt humor, bent adrem en scherp
    - Je hebt bij voorkeur bruine ogen
    - Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
    - Halfbloedjes hebben helemaal een pre
    - Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
    - Je hebt een duidelijke, eigen mening
    - Je kunt lief zijn zo nu en dan
    - Je houdt van sex
    - Je bent sportief
    - Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
    - Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
    - Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
    - Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
    - Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
    - Je bent attent
    - Je claimt mij niet
    - Je bent eigengereid
    - Je hebt smaak voor leuke kleding
    - Je hebt een goede muzieksmaak
    - Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
    - Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
    - Je houdt van lekker eten
    - Je houdt van dansen
    - Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
    - Je hebt een brede maatschappelijke interesse
    - Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
    - Je hebt maling aan wat anderen van je denken
    - Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis

    ik mis 2 centimeter
    Wat is dit voor een lijst?
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79726529
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Is dat alles?
    maar dan vraag ik me toch af wat AHDH is....
    pi_79726532
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
    zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

    Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
    Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
    Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
    Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
    1. hoi allemaal....
    2. ik ben lui dus heb de rest niet gelezen ...
    3. ik moet nog een stukje zingen maar

    Duimelot .... het klinkt als just try it
    pi_79726538
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Lily-Ella het volgende:
    Ja. En nu dus écht.
    geen silicone? wat écht?
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79726545
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    - Je bent een vrouw
    - Je bent langer dan 1.65
    - Je bent tussen de 21 en 39 jaar
    - Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
    - Je hebt humor, bent adrem en scherp
    - Je hebt bij voorkeur bruine ogen
    - Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
    - Halfbloedjes hebben helemaal een pre
    - Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
    - Je hebt een duidelijke, eigen mening
    - Je kunt lief zijn zo nu en dan
    - Je houdt van sex
    - Je bent sportief
    - Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
    - Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
    - Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
    - Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
    - Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
    - Je bent attent
    - Je claimt mij niet
    - Je bent eigengereid
    - Je hebt smaak voor leuke kleding
    - Je hebt een goede muzieksmaak
    - Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
    - Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
    - Je houdt van lekker eten
    - Je houdt van dansen
    - Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
    - Je hebt een brede maatschappelijke interesse
    - Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
    - Je hebt maling aan wat anderen van je denken
    - Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis

    ik mis 2 centimeter
    Daar kan hij wel mee leven denk ik
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79726547
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Is dat alles?
    deze loopt achter. maar je bent vrij om de nieuwe versie hier te posten hoor.
    pi_79726551
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef automatic_ het volgende:
    Ja, dat wil jij niet weten
    OMG, anything you say can and will be used against you.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:19:42 #186
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79726577
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Is dat alles?
    ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!
    pi_79726587
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    geen silicone? wat écht?
    Ook geen siliconen nee

    Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:20:06 #188
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79726593
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Techno het volgende:

    [..]

    OMG, anything you say can and will be used against you.
    Ja, dus pas maar op meneer!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 22:20:26 #189
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726607
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ja, dus pas maar op meneer!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Hihi, ninja edit!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79726633
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Klinkt als het eisenpakket van Venco
    pi_79726636
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:

    [..]

    Ook geen siliconen nee

    Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
    Nou meid, het is geweldig dat je terug bent!
      maandag 29 maart 2010 @ 22:21:07 #192
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726638
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:

    [..]

    Ook geen siliconen nee

    Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
    Ik ben er nog steeds, Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam afmelden
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79726639
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:

    [..]

    Ook geen siliconen nee

    Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
    Ja, daag
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79726640
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!
    ja, dat heb jij wel.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:21:32 #195
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726660
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Klinkt als het eisenpakket van Venco
    Ik moest lachen
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79726671
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:

    [..]

    Ook geen siliconen nee

    Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
    te makkelijk
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 22:21:40 #197
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79726673
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Hihi, ninja edit!
    Ik vond het een mini edit
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79726692
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Ik ben er nog steeds, Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam afmelden
    Ja, daag
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:22:20 #199
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726697
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ik vond het een mini edit
    En ik ga naar lezen bed
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79726722
    de tt klopt niet meer trouwens.
    de technomethode.
    pi_79726724
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    En ik ga naar lezen bed
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:23:14 #202
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726737
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef dawg het volgende:
    de tt klopt niet meer trouwens.
    de technomethode.
    De TechnoScope was het toch
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:23:26 #203
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79726745
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    De TechnoScope was het toch
    GA!
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79726746
    adios djayzzieboy
    pi_79726747
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:
    ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!
    We've got a match.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_79726777
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Ik moest lachen
    Zo grappig vind ik het niet eigenlijk
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:24:05 #207
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79726778
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    GA!
    Ik kan het nog steeds niet
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef dawg het volgende:
    adios djayzzieboy
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:24:14 #208
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79726791
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef dawg het volgende:

    [..]

    ja, dat heb jij wel.
    jij ook
    pi_79726804
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
    Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
    Gezellig.
    pi_79726809
    Ik ga ook maar Een stukje wandelen
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:24:50 #211
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79726819
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Barbusse het volgende:
    Ik ga ook maar Een stukje wandelen
    Fijne wandeling!
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79726821
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Ik kan het nog steeds niet
    [..]


    [..]

    en nou oprotten! houdoe he.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:24:55 #213
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79726826
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef Techno het volgende:

    [..]

    We've got a match.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    wanneer ga je voor me koken?
    pi_79726846
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    jij ook
    weet ik.
    pi_79726877
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Fijne wandeling!
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 22:26:23 #216
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79726898
    Op tijd naar bed maar vandaag. Morgen weer naar utrecht .

    Doei.
    pi_79726911
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:26 schreef Kreator het volgende:
    Op tijd naar bed maar vandaag. Morgen weer naar utrecht .

    Doei.
    ben ik blij dat ik morgen van utrecht naar lelijkstad moet...
    pi_79726915
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    wanneer ga je voor me koken?
    de rest kan via pm!

    Volgende klant!
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79726920
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Duimelot het volgende:
    wanneer ga je voor me koken?
    Wanneer heb je tijd?
    pi_79726946
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Nou meid, het is geweldig dat je terug bent!
    Eindelijk waardering
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:28:24 #221
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79726985
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:26 schreef Kreator het volgende:
    Op tijd naar bed maar vandaag. Morgen weer naar utrecht .

    Doei.
    slaap lekker
    pi_79726990
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:

    [..]

    Eindelijk waardering
    Bespeur ik hier sarcasme?
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 22:29:07 #223
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79727023
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Wanneer heb je tijd?
    altijd en nooit eigenlijk
    pi_79727051
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:

    [..]

    Eindelijk waardering
    waarder heus wel dat alles écht is
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79727054
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    altijd en nooit eigenlijk
    Dan maak je tijd
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:30:37 #226
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79727083
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Dan maak je tijd
    ALTIJD en nooit
    staat los van tijd vrij maken
    pi_79727124
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:

    [..]

    Eindelijk waardering
    zo zijn wij.
    pi_79727125
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Bespeur ik hier sarcasme?
    In het geheel niet!
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79727137
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:30 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ALTIJD en nooit
    staat los van tijd vrij maken
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:31:52 #230
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79727158
    Tvp
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79727168
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Lily-Ella het volgende:

    [..]

    In het geheel niet!
    Gelukkig maar, want ik waardeer het heel erg dat je er bent!
    pi_79727200
    Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
    pi_79727216
    sammiegirl!
      maandag 29 maart 2010 @ 22:32:54 #234
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79727222
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
    Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
    Gewoon een word-documentje maken
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79727246
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
    Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
    Mod worden of een abbo nemen
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:34:04 #236
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79727286
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef dawg het volgende:
    sammiegirl!
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79727307
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
    Tvp
    hee Samzz
    pi_79727344
    Have fun allemaal nog vanavond.. Slet nog wat in het rond, pak nog iemand bij de kont.. en ga dan ook eens lekker slapen..

    Ik ben er nu in ieder geval vandoor! later!
    pi_79727359
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    hola bonita
    hoe is het?
      maandag 29 maart 2010 @ 22:35:30 #240
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79727364
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
    Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
    gewoon regelmatig wissen!?!?
    ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
      maandag 29 maart 2010 @ 22:35:56 #241
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79727390
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    gewoon regelmatig wissen!?!?
    ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
    Haha
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79727446
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
    Have fun allemaal nog vanavond.. Slet nog wat in het rond, pak nog iemand bij de kont.. en ga dan ook eens lekker slapen..

    Ik ben er nu in ieder geval vandoor! later!
    Laterss!
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79727490
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
    Mod worden of een abbo nemen
    Betalen voor FOK..hmmz, nee bedankt.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Duimelot het volgende:
    gewoon regelmatig wissen!?!?
    ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
    Oh ja. *Alles naar Duim forward*

    Thanks.
    pi_79727498
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
    Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
    Of doorverwijzen naar je normale mail adres
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 22:38:54 #245
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79727539
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef -Engel- het volgende:

    [..]

    hee Samzz
    Engeltje
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79727557
    Samzz
      maandag 29 maart 2010 @ 22:39:29 #247
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79727569
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef dawg het volgende:

    [..]

    hola bonita
    hoe is het?
    Goed Met jou?
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      maandag 29 maart 2010 @ 22:40:08 #248
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79727604
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
    Samzz
    Schatje
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79727618
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Goed Met jou?
    relax. beetje warm.
    pi_79727666
    Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:41:40 #251
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79727690
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:40 schreef dawg het volgende:

    [..]

    relax. beetje warm.
    Nu niet zeuren he
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:42:33 #252
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_79727731
    Echte liefde moet je versnijden, verdunnen en dan verkopen zegt de hoerenmadam altijd.
    ______________________________________
    Hier tekenen:
    .......................De_Kardinaal......................
    ______________________________________
    pi_79727755
    hier is het anders niet echt warm....


    heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
    .... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen

    ja ga maar lachen
      maandag 29 maart 2010 @ 22:43:08 #254
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79727769
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
    Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
    ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
    of het cue en venco idee
    pi_79727774
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
    Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
    een nieuwe vrijwilliger! Hoe oud ben je, waar kom je vandaan, vertel is wat over je zelf

    oh ...wacht, je bent heul geen newbie
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 22:43:42 #256
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79727801
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
    hier is het anders niet echt warm....


    heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
    .... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen

    ja ga maar lachen
    Don't cry for me. Argentinaaaaaa Evita
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79727819
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
    of het cue en venco idee
    Is dat goed?
    pi_79727826
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
    hier is het anders niet echt warm....
    moet je de verwarming aanzetten!
      maandag 29 maart 2010 @ 22:44:10 #259
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79727831
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
    Echte liefde moet je versnijden, verdunnen en dan verkopen zegt de hoerenmadam altijd.
    Jij bent altijd zo heerlijk cynisch
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      maandag 29 maart 2010 @ 22:44:15 #260
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79727834
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
    of het cue en venco idee
    Tja, er komt elke keer een nieuw "setje"
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79727859
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Is dat goed?
    jij was echt zwaar klef met cue, vergis je niet.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:44:39 #262
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79727860
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Is dat goed?
    Dat vraag ik me ook af... Jij bent toch goede vriendjes met Cue?
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79727906
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
    hier is het anders niet echt warm....


    heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
    .... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen

    ja ga maar lachen
    kom niet meer bij

    niks via google? in de bieb hebben ze het wel
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79727912
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Don't cry for me. Argentinaaaaaa Evita
    o.a. die ja... hebben we helaas vandaag nog niet op geoefend...
    pi_79727929
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef dawg het volgende:

    [..]

    jij was echt zwaar klef met cue, vergis je niet.
    Was? Soms nog een beetje.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Dat vraag ik me ook af... Jij bent toch goede vriendjes met Cue?
    Zeker.
      † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:45:59 #266
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_79727930
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Jij bent altijd zo heerlijk cynisch
    Dat hoor ik vaker van de mevrouwkes
    ______________________________________
    Hier tekenen:
    .......................De_Kardinaal......................
    ______________________________________
      maandag 29 maart 2010 @ 22:46:54 #267
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79727987
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:

    [..]

    Dat hoor ik vaker van de mevrouwkes
    Nu moet je me geen woorden in de mond leggen he Oh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79728000
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Was? Soms nog een beetje.
    [..]

    Zeker.
    oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:47:24 #269
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79728012
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef dawg het volgende:

    [..]

    oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.
    Vind ik dat niet leuk?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79728013
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    kom niet meer bij

    niks via google? in de bieb hebben ze het wel
    ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...
    ik heb de sopraan partij en ik wil wat uitzoeken
      maandag 29 maart 2010 @ 22:47:40 #271
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79728023
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef -Engel- het volgende:

    [..]

    o.a. die ja... hebben we helaas vandaag nog niet op geoefend...
    Je zoekt bladmuziek neem ik aan dan... Is dat via Google niet te vinden? Ik meen mij speciale bladmuziek sites te herinneren.
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79728035
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef dawg het volgende:

    [..]

    oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.
    Haha, nou ik zal er over denken
    pi_79728040
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Nu moet je me geen woorden in de mond leggen he Oh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
    Die leggen geen woorden in monden
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 22:48:08 #274
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79728051
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef -Engel- het volgende:

    [..]

    ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...
    ik heb de sopraan partij en ik wil wat uitzoeken
    Wat heb je precies nodig dan?
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79728064
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Die leggen geen woorden in monden
    Nee iets anders
    pi_79728069
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Nu moet je me geen woorden in de mond leggen he Oh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:48:29 #277
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79728070
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Die leggen geen woorden in monden
    Niet alleen woorden nee
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:48:34 #278
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_79728072
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Nu moet je me geen woorden in de mond leggen he Oh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
    Wat wij mij mensen in de mond stoppen zijn geen woorden! Geen woorden maar harde daden
    ______________________________________
    Hier tekenen:
    .......................De_Kardinaal......................
    ______________________________________
    pi_79728083
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Vind ik dat niet leuk?
    dat kleffe geouwehoer in deze reeks? voor zover ik mij kan herinneren niet nee. denk mij en gvse?
      maandag 29 maart 2010 @ 22:49:08 #280
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79728100
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:48 schreef dawg het volgende:

    [..]

    dat kleffe geouwehoer in deze reeks? voor zover ik mij kan herinneren niet nee. denk mij en gvse?
    Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & venco
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79728114
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef -Engel- het volgende:

    [..]

    ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...
    ik heb de sopraan partij en ik wil wat uitzoeken
    puur enkel alleen de lyrics?
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79728136
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Je zoekt bladmuziek neem ik aan dan... Is dat via Google niet te vinden? Ik meen mij speciale bladmuziek sites te herinneren.
    nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?
    pi_79728137
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & venco
    Cue en ik menen het tenminste nog!
      maandag 29 maart 2010 @ 22:50:07 #284
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79728159
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Cue en ik menen het tenminste nog!
    Ja inderdaad.
    En als ik jullie ga "veroordelen", dan doe ik dat indirect ook tussen mij en Nouk
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79728169
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & venco
    ach, geouwehoer is geouwehoer.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:50:27 #286
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79728181
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef dawg het volgende:

    [..]

    ach, geouwehoer is geouwehoer.
    Nee, je hebt verschillende soorten
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79728206
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ja inderdaad.
    En als ik jullie ga "veroordelen", dan doe ik dat indirect ook tussen mij en Nouk
    Terwijl ik jou en Nouk daar nooit zo over hoor. En Cue en mij bijna ook niet. Soms wat momentjes maar lang niet zoveel als voorheen. Dat was soms best erg denk ik.
    pi_79728216
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Cue en ik menen het tenminste nog!
    gvse meent ook dat ze mij aan kan hoor.
    pi_79728246
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Nee, je hebt verschillende soorten
    De een is eerder grijs dan de ander... of bedoel jij wat anders
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79728248
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef dawg het volgende:

    [..]

    gvse meent ook dat ze mij aankan denk ik hoor.
    Ik ken de inhoud van jullie gesprekken niet.
    pi_79728285
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef dawg het volgende:

    [..]

    ach, geouwehoer is geouwehoer.
    Heb je ook gejongehoer?
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 22:52:25 #292
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79728293
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Terwijl ik jou en Nouk daar nooit zo over hoor. En Cue en mij bijna ook niet. Soms wat momentjes maar lang niet zoveel als voorheen. Dat was soms best erg denk ik.
    Haha, klopt. Op den duur zwakt het af
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79728295
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Nee, je hebt verschillende soorten
      maandag 29 maart 2010 @ 22:52:41 #294
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79728317
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:

    [..]

    nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?
    Youtube heeft Evita wel. Moet je even zoeken.
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79728331
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ik ken de inhoud van jullie gesprekken niet.
    zie mijn posthistory.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:53:27 #296
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79728352
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:

    [..]

    nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?
    moet je op karaoke versie zoeken
    pi_79728355
    Hola.
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

    Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
    pi_79728393
    mata. relnicht.
    pi_79728394
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef El_Matador het volgende:
    Hola.
    Mata!
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 22:54:15 #300
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79728400
    Torero
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79728405
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:54 schreef dawg het volgende:
    mata. relnicht.
    Ik?
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

    Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')