2 uitzonderingenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh er zijn zat 30+ mannen die dat zijn, hoeft niet perse 35+ te zijn (pliesssssssss)
oh fuck techno is er.... op 1 uitzondering na dan
je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
September vorig jaar een date gehad met een leuke 38 jarige vrouw. En we hebben ons vermaakt samen
Je mist hier belangrijk nieuws hoor!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
Ik weet nog niet of ik moet werken vrijdag, maar dat heb ik wel opgegeven, dus misschien moet ik wel een beetje uitslapen...quote:Op maandag 29 maart 2010 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal eens kijken of ik overdag vrij kan regelen
Ja. Kutherriequote:
een tvp met een complete beschrijvingquote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
Alweer?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
gewoon elke leeftijd uitproberenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Techno het volgende:
Duim, vertel eens over die procedure?![]()
Geen zin om alles terug te lezen
Moi aussie ouwe sok van 30+quote:
Het vorige topic heeft soms niet eens meer echt met het nieuwe te maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Vorige topic niet gelezen, gaat het over leeftijdverschillen enzo?
quote:
Wat een desillusiequote:Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het vorige topic heeft soms niet eens meer echt met het nieuwe te maken.
Ik heb een vrij brede scope ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef Duimelot het volgende:
gewoon elke leeftijd uitproberendie heb jij ook allang geprobeerd geloof ik
butT?quote:
Scherp hoor....quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:48 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Had het snel genoeg doorNiemand heeft het gezien
Inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
plakkerigquote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
hoe heb je het ervaren???
kortquote:
Ik vond het echt geweldigquote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
hoe heb je het ervaren???
Maar krachtigquote:
Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het echt geweldigzij was erg lief enzo
Kom hoor jongen ik kan je hebbenquote:
Dat was dan misschien weer KFquote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
quote:
Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ookquote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
Als je uurtarief niet al te hoog is, zou ik het gewoon proberen, je kan toch een erg leuke date hebben!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:
Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
dus een memorabele eerste keer gehadquote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het echt geweldigzij was erg lief enzo
Trillerigquote:
Och popje, you ain't seen nothing yet!quote:
Maar je bent ontmaagd, dat teltquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
wat is kostbaar? kan er altijd een leuke avond aan overhouden, dat is toch ook wel wat waardquote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:
Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
Date's zijn altijd leuk... er hoeft toch niks van te komen ... als het maar gezellig isquote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:
Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t makenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je uurtarief niet al te hoog is, zou ik het gewoon proberen, je kan toch een erg leuke date hebben!
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef vencodark het volgende:
Iemand zei laatst iets grappigs over tijn: "Die is volgens mij zo droog, als ie klaarkomt, stuift het helemaal".
(droog qua persoon begreep ik trouwens.).
Ik ben gewoon nieuwschierigquote:
Niet geschoten is altijd mis. Dus ik zou het gewoon doen die datequote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:
Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
oh wel jammer, misschien is het iemand die graag ontmaagd en is dan de lol eraf!?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
Naja, dan eindigt het niet normaal in mijn ogenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
Dat eerste lieverdquote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken)
neem niet alles zo letterlijk
Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken)
neem niet alles zo letterlijk
Nee, daar had ik niet eens aan gedachtquote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
Ik zou het gewoon doen. Ten eerste is het een ander persoon met een ander karakter en ten tweede moet je in de kroeg maar afwachten of het ook echt blijft klikken na een tijdje. Voordeel van internet is dan weer dat je elkaar op voorhand wat beter kunt leren kennen door te chatten/mailen/whatever.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
Jij wel jaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
Ik zag het, dat je dat niet bedoelde indd.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, daar had ik niet eens aan gedacht
Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoederquote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
Aangezien ze er het hele weekend was geweest heb ik meerdere keren geoefendquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus een memorabele eerste keer gehad![]()
is het bij 1 keer gebleven of heb je kunnen oefenen??
Ik heet geen Joranquote:
Kom maarquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och popje, you ain't seen nothing yet!Als je wilt dat je 3 weken soepel poept... dan kan ik wel komen ja..
Aah...dat helpt wel ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sitesquote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
Duurt alleen wat langer bij jouquote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zag het, dat je dat niet bedoelde indd.
Wel veel grip dusquote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
Fok!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
Ja, ik las niet goed etc. etc. Vergeet mijn opmerking.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
Begin, midden en eindquote:
Langzaam internet zeker, daar in mexico?quote:
Handig als je uitschiet met het glijmiddelquote:
nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. Ten eerste is het een ander persoon met een ander karakter en ten tweede moet je in de kroeg maar afwachten of het ook echt blijft klikken na een tijdje. Voordeel van internet is dan weer dat je elkaar op voorhand wat beter kunt leren kennen door te chatten/mailen/whatever.
Dan krijg je behangpastaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Handig als je uitschiet met het glijmiddel
oooooow, dat had ik nog niet doorquote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt
stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien ze er het hele weekend was geweest heb ik meerdere keren geoefend![]()
Ja, je ging toch op tijd?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
Ghehehequote:
quote:
Nee hoor niet alles.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alles voor een ontmaagding ja..
Oh well could be. En dat maakt niet uit. Ik heb geen spijt dus boeiend.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh wel jammer, misschien is het iemand die graag ontmaagd en is dan de lol eraf!?
Tsja risico van internetdaten.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, dan eindigt het niet normaal in mijn ogen
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
al die chatsites afgestruindquote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt
stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
Ik zie echt die 1e keer voor me.. 2 halen, en zij gelijk helemaal onder de witte poeder..quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
nja, maar die kwam pas later!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lang niet zo duidelijk en goed omschreven als die andere
Mijn internetprovider blokkeert alle andere websitesquote:Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik kom op nog wel meer plekken jij niet dan?
Dat kan inderdaad gebeuren. Maar goed, zoals al opgemerkt, niet geschoten is altijd mis. En kieskeurig ben ik zelf trouwens ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt![]()
Ben jij met iemand aan het chatten dan? Goh, je zou denken van niet.quote:stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
Geeft de zin "I'll kick your ass!" toch een hele andere ladingquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
Ik heb haar niet over klagen ze vroeg zelfs om meerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zie echt die 1e keer voor me.. 2 halen, en zij gelijk helemaal onder de witte poeder..
Niet, die was vorige week al.quote:
Ik heb schoenen met punten.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat heb ik nu altijd met van die schoenen met van die puntneuzen! Dood eng!
Ik zou ook om meer vragen als het na 2 halen al klaar was...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg was ik niet lenig genoeg om de kamasutra uit te proberen
![]()
[..]
Ik heb haar niet over klagen ze vroeg zelfs om meer
Das voor de sado'squote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet, die was vorige week al.
[..]
Ik heb schoenen met punten.
ik zit nu op 1,5 mbit, megacable is net met een nieuw abbo gekomen, op 2 mbit.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Langzaam internet zeker, daar in mexico?
Zoveel meer dat ze ineens geen contact meer opnam.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb haar niet over klagen ze vroeg zelfs om meer
En ik helemaal onder het stof zatquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou ook om meer vragen als het na 2 halen al klaar was...
Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou ook om meer vragen als het na 2 halen al klaar was...
ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad gebeuren. Maar goed, zoals al opgemerkt, niet geschoten is altijd mis. En kieskeurig ben ik zelf trouwens ook.
Je was mij voorquote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoveel meer dat ze ineens geen contact meer opnam.
ok niet geschoten is dus altijd mis, ik zal t proberen te onthouden!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad gebeuren. Maar goed, zoals al opgemerkt, niet geschoten is altijd mis. En kieskeurig ben ik zelf trouwens ook.
[..]
Ben jij met iemand aan het chatten dan? Goh, je zou denken van niet.
zo hoort hetquote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
Volgens mij heb ik die nog als bookmark staanquote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.
Ik vond je omschrijving welquote:
Mja, om gewoon een beetje te surfen is het snel zat.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef dawg het volgende:
ik zit nu op 1,5 mbit, megacable is net met een nieuw abbo gekomen, op 2 mbit.
Misschien ergens anders een beter iemand gevondenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoveel meer dat ze ineens geen contact meer opnam.
Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
oh, post die lijst eens.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog als bookmark staan
wat voor lijst!?!? (ben nieuwsgierigquote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.
Zien!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog als bookmark staan
* tap op hoofd geeft.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goed gedaan mannetje! ben trots op je!
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben luiquote:
I don't know.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ergens anders een beter iemand gevonden
was jij niet uit dit topic omdat je vond dat anderen niet erg aardig waren?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...
figures waarom ze niets meer liet horen..ik moet echt kappen
Jij snapt hetquote:
Hey ik was nog maagdquote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...
figures waarom ze niets meer liet horen..ik moet echt kappen
alleen maar meer bedoel je?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Oefening baart kunst kindquote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
[..]
Hey ik was nog maagdNiet iedereen is gelijk een pro. Ik moet gewoon nog wat oefenen
Dat is niet te hopenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen maar meer bedoel je?
en even klikken.
Oooh nee, ik irriteerde me aan bepaalde personen, dat had niets met aardig te maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
was jij niet uit dit topic omdat je vond dat anderen niet erg aardig waren?
of verwar ik je met iemand anders?
Dankjequote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goed gedaan mannetje! ben trots op je!
Uhuh, is sowieso wel een gezond uitgangspunt.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef Duimelot het volgende:
ok niet geschoten is dus altijd mis, ik zal t proberen te onthouden!
ben jij kieskeurig? ik dacht jij was niet zo hard to get
moest dat nou!quote:
- Je bent een vrouwquote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Het is de bedoeling dat bij oefenen juist geen kind komtquote:
Wat men allemaal niet bewaard.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Ow, Ooowquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat bij oefenen juist geen kind komt
Nee hoorquote:
Ja, dat wil jij niet wetenquote:
Klinkt als het eisenpakket van Vencoquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis
ik mis 2 centimeter
Hè, balen voor je! Dat gaat hem niet worden danquote:
Wat is dit voor een lijst?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis
ik mis 2 centimeter
1. hoi allemaal....quote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:
Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
geen silicone?quote:
Daar kan hij wel mee leven denk ikquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis
ik mis 2 centimeter
ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!quote:
Ook geen siliconen neequote:
Ja, dus pas maar op meneer!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
OMG, anything you say can and will be used against you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dus pas maar op meneer!Hihi, ninja edit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als het eisenpakket van Venco
Nou meid, het is geweldig dat je terug bent!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ik ben er nog steeds, Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam afmeldenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ja, daagquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
ja, dat heb jij wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als het eisenpakket van Venco
te makkelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ik vond het een mini editquote:
Ja, daagquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds, Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam afmelden
quote:
De TechnoScope was het tochquote:Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef dawg het volgende:
de tt klopt niet meer trouwens.
de technomethode.
We've got a match.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:
ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo grappig vind ik het niet eigenlijkquote:
quote:
quote:
quote:
Gezellig.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
en nou oprotten! houdoe he.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet
[..]
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
We've got a match.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer ga je voor me koken?
quote:
ben ik blij dat ik morgen van utrecht naarquote:Op maandag 29 maart 2010 22:26 schreef Kreator het volgende:
Op tijd naar bed maar vandaag. Morgen weer naarutrecht
.
Doei.
de rest kan via pm!quote:
Eindelijk waarderingquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou meid, het is geweldig dat je terug bent!![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:26 schreef Kreator het volgende:
Op tijd naar bed maar vandaag. Morgen weer naarutrecht
.
Doei.
waarder heus wel dat alles écht isquote:
Dan maak je tijdquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ALTIJD en nooit
staat los van tijd vrij maken
Gewoon een word-documentje makenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
Mod worden of een abbo nemenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
gewoon regelmatig wissen!?!?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
Hahaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon regelmatig wissen!?!?
ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
Laterss!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Have fun allemaal nog vanavond.. Slet nog wat in het rond, pak nog iemand bij de kont.. en ga dan ook eens lekker slapen..
Ik ben er nu in ieder geval vandoor! later!
Betalen voor FOK..hmmz, nee bedankt.quote:
Oh ja. *Alles naar Duim forward*quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Duimelot het volgende:
gewoon regelmatig wissen!?!?
ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
Of doorverwijzen naar je normale mail adresquote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bijquote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
een nieuwe vrijwilliger! Hoe oud ben je, waar kom je vandaan, vertel is wat over je zelfquote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
Don't cry for me. Argentinaaaaaaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
hier is het anders niet echt warm....
heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
.... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen
ja ga maar lachen
Is dat goed?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
of het cue en venco idee
Jij bent altijd zo heerlijk cynischquote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echte liefde moet je versnijden, verdunnen en dan verkopen zegt de hoerenmadam altijd.
Tja, er komt elke keer een nieuw "setje"quote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
of het cue en venco idee
Dat vraag ik me ook af... Jij bent toch goede vriendjes met Cue?quote:
kom niet meer bijquote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
hier is het anders niet echt warm....
heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
.... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen
ja ga maar lachen
o.a. die ja...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't cry for me. ArgentinaaaaaaEvita
Was? Soms nog een beetje.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
jij was echt zwaar klef met cue, vergis je niet.
Zeker.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af... Jij bent toch goede vriendjes met Cue?
Dat hoor ik vaker van de mevrouwkesquote:
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen hequote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker van de mevrouwkes
oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was? Soms nog een beetje.![]()
[..]
Zeker.
Vind ik dat niet leuk?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.
ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
kom niet meer bij![]()
niks via google? in de bieb hebben ze het wel
Je zoekt bladmuziek neem ik aan dan... Is dat via Google niet te vinden? Ik meen mij speciale bladmuziek sites te herinneren.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o.a. die ja...hebben we helaas vandaag nog niet op geoefend...
Haha, nou ik zal er over denkenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.
Die leggen geen woorden in mondenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen heOh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
Wat heb je precies nodig dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...
ik heb de sopraan partij en ik wil wat uitzoeken
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen heOh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
Wat wij mij mensen in de mond stoppen zijn geen woorden! Geen woorden maar harde dadenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen heOh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
dat kleffe geouwehoer in deze reeks? voor zover ik mij kan herinneren niet nee. denk mij en gvse?quote:
Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & vencoquote:Op maandag 29 maart 2010 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kleffe geouwehoer in deze reeks? voor zover ik mij kan herinneren niet nee. denk mij en gvse?
puur enkel alleen de lyrics?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...
ik heb de sopraan partij en ik wil wat uitzoeken
nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zoekt bladmuziek neem ik aan dan... Is dat via Google niet te vinden? Ik meen mij speciale bladmuziek sites te herinneren.
Cue en ik menen het tenminste nog!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & venco
Ja inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue en ik menen het tenminste nog!
ach, geouwehoer is geouwehoer.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat geouwehoer van jullie was heeeeeeeél anders dan dat van cue_ & venco
Nee, je hebt verschillende soortenquote:
Terwijl ik jou en Nouk daar nooit zo over hoor. En Cue en mij bijna ook niet. Soms wat momentjes maar lang niet zoveel als voorheen. Dat was soms best erg denk ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
En als ik jullie ga "veroordelen", dan doe ik dat indirect ook tussen mij en Nouk
gvse meent ook dat ze mij aan kan hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue en ik menen het tenminste nog!
De een is eerder grijs dan de ander... of bedoel jij wat andersquote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt verschillende soorten
Ik ken de inhoud van jullie gesprekken niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
gvse meent ook dat ze mij aankan denk ik hoor.
Haha, klopt. Op den duur zwakt het afquote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Terwijl ik jou en Nouk daar nooit zo over hoor. En Cue en mij bijna ook niet. Soms wat momentjes maar lang niet zoveel als voorheen. Dat was soms best erg denk ik.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt verschillende soorten
Youtube heeft Evita wel. Moet je even zoeken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?
zie mijn posthistory.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken de inhoud van jullie gesprekken niet.
moet je op karaoke versie zoekenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nope de muziek zelf...misschien you tube of sow?
Mata!quote:
Ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |