ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bijquote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
een nieuwe vrijwilliger! Hoe oud ben je, waar kom je vandaan, vertel is wat over je zelfquote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
Don't cry for me. Argentinaaaaaaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
hier is het anders niet echt warm....
heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
.... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen
ja ga maar lachen
Is dat goed?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
of het cue en venco idee
Jij bent altijd zo heerlijk cynischquote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echte liefde moet je versnijden, verdunnen en dan verkopen zegt de hoerenmadam altijd.
Tja, er komt elke keer een nieuw "setje"quote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
of het cue en venco idee
Dat vraag ik me ook af... Jij bent toch goede vriendjes met Cue?quote:
kom niet meer bijquote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
hier is het anders niet echt warm....
heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
.... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen
ja ga maar lachen
o.a. die ja...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't cry for me. ArgentinaaaaaaEvita
Was? Soms nog een beetje.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
jij was echt zwaar klef met cue, vergis je niet.
Zeker.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af... Jij bent toch goede vriendjes met Cue?
Dat hoor ik vaker van de mevrouwkesquote:
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen hequote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker van de mevrouwkes
oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was? Soms nog een beetje.![]()
[..]
Zeker.
Vind ik dat niet leuk?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.
ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
kom niet meer bij![]()
niks via google? in de bieb hebben ze het wel
Je zoekt bladmuziek neem ik aan dan... Is dat via Google niet te vinden? Ik meen mij speciale bladmuziek sites te herinneren.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o.a. die ja...hebben we helaas vandaag nog niet op geoefend...
Haha, nou ik zal er over denkenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.
Die leggen geen woorden in mondenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen heOh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
Wat heb je precies nodig dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...
ik heb de sopraan partij en ik wil wat uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |