abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 22:41:40 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727690
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:40 schreef dawg het volgende:

[..]

relax. beetje warm.
Nu niet zeuren he
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:42:33 #252
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_79727731
Echte liefde moet je versnijden, verdunnen en dan verkopen zegt de hoerenmadam altijd.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_79727755
hier is het anders niet echt warm....


heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
.... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen

ja ga maar lachen
  maandag 29 maart 2010 @ 22:43:08 #254
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79727769
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
of het cue en venco idee
pi_79727774
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
een nieuwe vrijwilliger! Hoe oud ben je, waar kom je vandaan, vertel is wat over je zelf

oh ...wacht, je bent heul geen newbie
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 22:43:42 #256
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727801
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
hier is het anders niet echt warm....


heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
.... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen

ja ga maar lachen
Don't cry for me. Argentinaaaaaa Evita
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79727819
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
of het cue en venco idee
Is dat goed?
pi_79727826
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
hier is het anders niet echt warm....
moet je de verwarming aanzetten!
  maandag 29 maart 2010 @ 22:44:10 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727831
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echte liefde moet je versnijden, verdunnen en dan verkopen zegt de hoerenmadam altijd.
Jij bent altijd zo heerlijk cynisch
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 22:44:15 #260
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79727834
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik krijg er een beetje het vroegere nouk en auto gevoel bij
of het cue en venco idee
Tja, er komt elke keer een nieuw "setje"
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79727859
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is dat goed?
jij was echt zwaar klef met cue, vergis je niet.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:44:39 #262
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727860
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is dat goed?
Dat vraag ik me ook af... Jij bent toch goede vriendjes met Cue?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79727906
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
hier is het anders niet echt warm....


heeft iemand voor mij evita muziek (blanco dus zonder de tekst)
.... ik ben begonnen een oude passie af te stoffen

ja ga maar lachen
kom niet meer bij

niks via google? in de bieb hebben ze het wel
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79727912
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Don't cry for me. Argentinaaaaaa Evita
o.a. die ja... hebben we helaas vandaag nog niet op geoefend...
pi_79727929
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef dawg het volgende:

[..]

jij was echt zwaar klef met cue, vergis je niet.
Was? Soms nog een beetje.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af... Jij bent toch goede vriendjes met Cue?
Zeker.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:45:59 #266
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_79727930
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij bent altijd zo heerlijk cynisch
Dat hoor ik vaker van de mevrouwkes
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 29 maart 2010 @ 22:46:54 #267
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727987
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat hoor ik vaker van de mevrouwkes
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen he Oh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79728000
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Was? Soms nog een beetje.
[..]

Zeker.
oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:47:24 #269
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79728012
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef dawg het volgende:

[..]

oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.
Vind ik dat niet leuk?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79728013
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef Thrust het volgende:

[..]

kom niet meer bij

niks via google? in de bieb hebben ze het wel
ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...
ik heb de sopraan partij en ik wil wat uitzoeken
  maandag 29 maart 2010 @ 22:47:40 #271
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79728023
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef -Engel- het volgende:

[..]

o.a. die ja... hebben we helaas vandaag nog niet op geoefend...
Je zoekt bladmuziek neem ik aan dan... Is dat via Google niet te vinden? Ik meen mij speciale bladmuziek sites te herinneren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79728035
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef dawg het volgende:

[..]

oh. niet te vaak meer doen he, vindt auto niet leuk.
Haha, nou ik zal er over denken
pi_79728040
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nu moet je me geen woorden in de mond leggen he Oh, wacht... Dat is Katholiek eigen he.
Die leggen geen woorden in monden
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 22:48:08 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79728051
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ik heb geen bladmuziek nodig... dat ligt al voor mijn neus...
ik heb de sopraan partij en ik wil wat uitzoeken
Wat heb je precies nodig dan?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79728064
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef Thrust het volgende:

[..]

Die leggen geen woorden in monden
Nee iets anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')