abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 22:30:37 #226
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79727083
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan maak je tijd
ALTIJD en nooit
staat los van tijd vrij maken
pi_79727124
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Eindelijk waardering
zo zijn wij.
pi_79727125
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Bespeur ik hier sarcasme?
In het geheel niet!
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_79727137
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:30 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ALTIJD en nooit
staat los van tijd vrij maken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:31:52 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727158
Tvp
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79727168
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

In het geheel niet!
Gelukkig maar, want ik waardeer het heel erg dat je er bent!
pi_79727200
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
pi_79727216
sammiegirl!
  maandag 29 maart 2010 @ 22:32:54 #234
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79727222
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
Gewoon een word-documentje maken
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79727246
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
Mod worden of een abbo nemen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:34:04 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727286
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef dawg het volgende:
sammiegirl!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79727307
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
Tvp
hee Samzz
pi_79727344
Have fun allemaal nog vanavond.. Slet nog wat in het rond, pak nog iemand bij de kont.. en ga dan ook eens lekker slapen..

Ik ben er nu in ieder geval vandoor! later!
pi_79727359
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

hola bonita
hoe is het?
  maandag 29 maart 2010 @ 22:35:30 #240
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79727364
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
gewoon regelmatig wissen!?!?
ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
  maandag 29 maart 2010 @ 22:35:56 #241
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79727390
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

gewoon regelmatig wissen!?!?
ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
Haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79727446
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Have fun allemaal nog vanavond.. Slet nog wat in het rond, pak nog iemand bij de kont.. en ga dan ook eens lekker slapen..

Ik ben er nu in ieder geval vandoor! later!
Laterss!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79727490
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
Mod worden of een abbo nemen
Betalen voor FOK..hmmz, nee bedankt.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Duimelot het volgende:
gewoon regelmatig wissen!?!?
ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
Oh ja. *Alles naar Duim forward*

Thanks.
pi_79727498
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
Of doorverwijzen naar je normale mail adres
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 22:38:54 #245
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727539
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef -Engel- het volgende:

[..]

hee Samzz
Engeltje
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79727557
Samzz
  maandag 29 maart 2010 @ 22:39:29 #247
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727569
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef dawg het volgende:

[..]

hola bonita
hoe is het?
Goed Met jou?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 22:40:08 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79727604
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
Samzz
Schatje
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79727618
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Goed Met jou?
relax. beetje warm.
pi_79727666
Het is wel echte liefde geworden tussen Sammz en kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')