quote:Op maandag 29 maart 2010 22:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ALTIJD en nooit
staat los van tijd vrij maken
Gewoon een word-documentje makenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
Mod worden of een abbo nemenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
gewoon regelmatig wissen!?!?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
Hahaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon regelmatig wissen!?!?
ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
Laterss!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Have fun allemaal nog vanavond.. Slet nog wat in het rond, pak nog iemand bij de kont.. en ga dan ook eens lekker slapen..
Ik ben er nu in ieder geval vandoor! later!
Betalen voor FOK..hmmz, nee bedankt.quote:
Oh ja. *Alles naar Duim forward*quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Duimelot het volgende:
gewoon regelmatig wissen!?!?
ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
Of doorverwijzen naar je normale mail adresquote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |