quote:
De TechnoScope was het tochquote:Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef dawg het volgende:
de tt klopt niet meer trouwens.
de technomethode.
We've got a match.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:
ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo grappig vind ik het niet eigenlijkquote:
quote:
quote:
quote:
Gezellig.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
en nou oprotten! houdoe he.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet
[..]
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
We've got a match.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer ga je voor me koken?
quote:
ben ik blij dat ik morgen van utrecht naarquote:Op maandag 29 maart 2010 22:26 schreef Kreator het volgende:
Op tijd naar bed maar vandaag. Morgen weer naarutrecht
.
Doei.
de rest kan via pm!quote:
Eindelijk waarderingquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou meid, het is geweldig dat je terug bent!![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:26 schreef Kreator het volgende:
Op tijd naar bed maar vandaag. Morgen weer naarutrecht
.
Doei.
waarder heus wel dat alles écht isquote:
Dan maak je tijdquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ALTIJD en nooit
staat los van tijd vrij maken
Gewoon een word-documentje makenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
Mod worden of een abbo nemenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
gewoon regelmatig wissen!?!?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
Hahaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon regelmatig wissen!?!?
ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
Laterss!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Have fun allemaal nog vanavond.. Slet nog wat in het rond, pak nog iemand bij de kont.. en ga dan ook eens lekker slapen..
Ik ben er nu in ieder geval vandoor! later!
Betalen voor FOK..hmmz, nee bedankt.quote:
Oh ja. *Alles naar Duim forward*quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Duimelot het volgende:
gewoon regelmatig wissen!?!?
ik pm bijna nooit dus voor mij is t geen probleem, anders stuur maar wat van jou door naar mij, bewaar ik t wel voor je
Of doorverwijzen naar je normale mail adresquote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
Is er een mogelijkheid om een grotere PM box te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |