abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79726509
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef djayzz het volgende:
Ow, optijd slapen
slaap lekker
pi_79726518
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:

[..]

- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis

ik mis 2 centimeter
Klinkt als het eisenpakket van Venco
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 22:18:41 #178
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79726519
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik mis 2 centimeter
Hè, balen voor je! Dat gaat hem niet worden dan
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79726528
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:

[..]

- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis

ik mis 2 centimeter
Wat is dit voor een lijst?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79726529
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Is dat alles?
maar dan vraag ik me toch af wat AHDH is....
pi_79726532
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
1. hoi allemaal....
2. ik ben lui dus heb de rest niet gelezen ...
3. ik moet nog een stukje zingen maar

Duimelot .... het klinkt als just try it
pi_79726538
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja. En nu dus écht.
geen silicone? wat écht?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79726545
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:

[..]

- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis

ik mis 2 centimeter
Daar kan hij wel mee leven denk ik
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79726547
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Is dat alles?
deze loopt achter. maar je bent vrij om de nieuwe versie hier te posten hoor.
pi_79726551
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat wil jij niet weten
OMG, anything you say can and will be used against you.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:19:42 #186
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79726577
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Is dat alles?
ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!
pi_79726587
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Thrust het volgende:

[..]

geen silicone? wat écht?
Ook geen siliconen nee

Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:20:06 #188
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79726593
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Techno het volgende:

[..]

OMG, anything you say can and will be used against you.
Ja, dus pas maar op meneer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 22:20:26 #189
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79726607
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, dus pas maar op meneer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi, ninja edit!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79726633
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Klinkt als het eisenpakket van Venco
pi_79726636
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Ook geen siliconen nee

Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Nou meid, het is geweldig dat je terug bent!
  maandag 29 maart 2010 @ 22:21:07 #192
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79726638
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Ook geen siliconen nee

Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ik ben er nog steeds, Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam afmelden
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79726639
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Ook geen siliconen nee

Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ja, daag
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79726640
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!
ja, dat heb jij wel.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:21:32 #195
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79726660
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Klinkt als het eisenpakket van Venco
Ik moest lachen
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79726671
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Ook geen siliconen nee

Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
te makkelijk
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 22:21:40 #197
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79726673
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef djayzz het volgende:

[..]

Hihi, ninja edit!
Ik vond het een mini edit
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79726692
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds, Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam afmelden
Ja, daag
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:22:20 #199
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79726697
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik vond het een mini edit
En ik ga naar lezen bed
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79726722
de tt klopt niet meer trouwens.
de technomethode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')