Klinkt als het eisenpakket van Vencoquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis
ik mis 2 centimeter
Hè, balen voor je! Dat gaat hem niet worden danquote:
Wat is dit voor een lijst?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis
ik mis 2 centimeter
1. hoi allemaal....quote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:
Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
geen silicone?quote:
Daar kan hij wel mee leven denk ikquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis
ik mis 2 centimeter
ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!quote:
Ook geen siliconen neequote:
Ja, dus pas maar op meneer!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
OMG, anything you say can and will be used against you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dus pas maar op meneer!Hihi, ninja edit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als het eisenpakket van Venco
Nou meid, het is geweldig dat je terug bent!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ik ben er nog steeds, Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam afmeldenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ja, daagquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
ja, dat heb jij wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als het eisenpakket van Venco
te makkelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ik vond het een mini editquote:
Ja, daagquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds, Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam afmelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |