wat voor lijst!?!? (ben nieuwsgierigquote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.
Zien!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog als bookmark staan
* tap op hoofd geeft.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goed gedaan mannetje! ben trots op je!
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben luiquote:
I don't know.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ergens anders een beter iemand gevonden
was jij niet uit dit topic omdat je vond dat anderen niet erg aardig waren?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...
figures waarom ze niets meer liet horen..ik moet echt kappen
Jij snapt hetquote:
Hey ik was nog maagdquote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...
figures waarom ze niets meer liet horen..ik moet echt kappen
alleen maar meer bedoel je?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Oefening baart kunst kindquote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
[..]
Hey ik was nog maagdNiet iedereen is gelijk een pro. Ik moet gewoon nog wat oefenen
Dat is niet te hopenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen maar meer bedoel je?
en even klikken.
Oooh nee, ik irriteerde me aan bepaalde personen, dat had niets met aardig te maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
was jij niet uit dit topic omdat je vond dat anderen niet erg aardig waren?
of verwar ik je met iemand anders?
Dankjequote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goed gedaan mannetje! ben trots op je!
Uhuh, is sowieso wel een gezond uitgangspunt.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef Duimelot het volgende:
ok niet geschoten is dus altijd mis, ik zal t proberen te onthouden!
ben jij kieskeurig? ik dacht jij was niet zo hard to get
moest dat nou!quote:
- Je bent een vrouwquote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Het is de bedoeling dat bij oefenen juist geen kind komtquote:
Wat men allemaal niet bewaard.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat die van HH ook in dit topic moet staan, maar ik ben lui
Ach, het lijstje van Techno is al een jaar oud, dus er zullen vast aanpassingen zijn
Ow, Ooowquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat bij oefenen juist geen kind komt
Nee hoorquote:
Ja, dat wil jij niet wetenquote:
Klinkt als het eisenpakket van Vencoquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geďnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis
ik mis 2 centimeter
Hč, balen voor je! Dat gaat hem niet worden danquote:
Wat is dit voor een lijst?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geďnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis
ik mis 2 centimeter
1. hoi allemaal....quote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:
Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
geen silicone?quote:
Daar kan hij wel mee leven denk ikquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
- Je bent een vrouw
- Je bent langer dan 1.65
- Je bent tussen de 21 en 39 jaar
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur bruine ogen
- Je hebt bij voorkeur bruin/zwart haar
- Halfbloedjes hebben helemaal een pre
- Je kunt jezelf onderhouden (financieel gezien)
- Je hebt een duidelijke, eigen mening
- Je kunt lief zijn zo nu en dan
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een redelijk lekker lichaam en een leuk gezicht
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geďnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals, housefeestjes, en andere muziekdingen
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen; maar enige luxe op z'n tijd is ook niet verkeerd
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent eigengereid
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Je hebt een goede muzieksmaak
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- Je houdt van lekker eten
- Je houdt van dansen
- Je bent niet materialistisch ingesteld, buiten filosofisch opzicht
- Je hebt een brede maatschappelijke interesse
- Je bent bij voorkeur individueel ingesteld, dus geen kuddedier
- Je hebt maling aan wat anderen van je denken
- Je houdt van kunst, cultuur, en geschiedenis
ik mis 2 centimeter
ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!quote:
Ook geen siliconen neequote:
Ja, dus pas maar op meneer!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
OMG, anything you say can and will be used against you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dus pas maar op meneer!Hihi, ninja edit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als het eisenpakket van Venco
Nou meid, het is geweldig dat je terug bent!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ik ben er nog steeds, Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam afmeldenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ja, daagquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
ja, dat heb jij wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dat ik een goede muziek smaak heb maar of jij t daar mee eens bent weet ik niet, verder klopt de omschrijving volgens mij wel!
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als het eisenpakket van Venco
te makkelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ook geen siliconen nee![]()
Nu ben ik er écht. Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam melden en niks meer zei
Ik vond het een mini editquote:
Ja, daagquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds, Itt tot de afgelopen vijf keer vandaag dat ik me kwam afmelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |