Begin, midden en eindquote:
Langzaam internet zeker, daar in mexico?quote:
Handig als je uitschiet met het glijmiddelquote:
nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. Ten eerste is het een ander persoon met een ander karakter en ten tweede moet je in de kroeg maar afwachten of het ook echt blijft klikken na een tijdje. Voordeel van internet is dan weer dat je elkaar op voorhand wat beter kunt leren kennen door te chatten/mailen/whatever.
Dan krijg je behangpastaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Handig als je uitschiet met het glijmiddel
oooooow, dat had ik nog niet doorquote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt
stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien ze er het hele weekend was geweest heb ik meerdere keren geoefend![]()
Ja, je ging toch op tijd?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
Ghehehequote:
quote:
Nee hoor niet alles.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alles voor een ontmaagding ja..
Oh well could be. En dat maakt niet uit. Ik heb geen spijt dus boeiend.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh wel jammer, misschien is het iemand die graag ontmaagd en is dan de lol eraf!?
Tsja risico van internetdaten.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, dan eindigt het niet normaal in mijn ogen
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
al die chatsites afgestruindquote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt
stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
Ik zie echt die 1e keer voor me.. 2 halen, en zij gelijk helemaal onder de witte poeder..quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
nja, maar die kwam pas later!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lang niet zo duidelijk en goed omschreven als die andere
Mijn internetprovider blokkeert alle andere websitesquote:Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik kom op nog wel meer plekken jij niet dan?
Dat kan inderdaad gebeuren. Maar goed, zoals al opgemerkt, niet geschoten is altijd mis. En kieskeurig ben ik zelf trouwens ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
nou ik heb wel internet date ervaring en weet dan dus ook dat je online enorm leuk kan klikken maar dat je pas irl pas echt meer weet.
en aangezien ik zoooooooo kieskeurig ben ben ik dus ook vaker afgeknapt![]()
Ben jij met iemand aan het chatten dan? Goh, je zou denken van niet.quote:stelling was trouwens net als al mn anderen gewoon echt gewoon zomaar verzonnen voor iedereen gaat bedenken met wie ik nu weer aan t chatten ben ofzo
Geeft de zin "I'll kick your ass!" toch een hele andere ladingquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is wel super dan, dus je hebt na die eerste mega snelle ontploffing ook al kunnen oefenen met wat meer tijd nemen enzo!?
Ik heb haar niet over klagen ze vroeg zelfs om meerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zie echt die 1e keer voor me.. 2 halen, en zij gelijk helemaal onder de witte poeder..
Niet, die was vorige week al.quote:
Ik heb schoenen met punten.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat heb ik nu altijd met van die schoenen met van die puntneuzen! Dood eng!
Ik zou ook om meer vragen als het na 2 halen al klaar was...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg was ik niet lenig genoeg om de kamasutra uit te proberen
![]()
[..]
Ik heb haar niet over klagen ze vroeg zelfs om meer
Das voor de sado'squote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet, die was vorige week al.
[..]
Ik heb schoenen met punten.
ik zit nu op 1,5 mbit, megacable is net met een nieuw abbo gekomen, op 2 mbit.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Langzaam internet zeker, daar in mexico?
Zoveel meer dat ze ineens geen contact meer opnam.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb haar niet over klagen ze vroeg zelfs om meer
En ik helemaal onder het stof zatquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou ook om meer vragen als het na 2 halen al klaar was...
Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou ook om meer vragen als het na 2 halen al klaar was...
ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad gebeuren. Maar goed, zoals al opgemerkt, niet geschoten is altijd mis. En kieskeurig ben ik zelf trouwens ook.
Je was mij voorquote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoveel meer dat ze ineens geen contact meer opnam.
ok niet geschoten is dus altijd mis, ik zal t proberen te onthouden!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad gebeuren. Maar goed, zoals al opgemerkt, niet geschoten is altijd mis. En kieskeurig ben ik zelf trouwens ook.
[..]
Ben jij met iemand aan het chatten dan? Goh, je zou denken van niet.
zo hoort hetquote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
Volgens mij heb ik die nog als bookmark staanquote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik herinner me die fucking lange lijst van jou nog wel ja. alleen die van heksje was langer.
Ik vond je omschrijving welquote:
Mja, om gewoon een beetje te surfen is het snel zat.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef dawg het volgende:
ik zit nu op 1,5 mbit, megacable is net met een nieuw abbo gekomen, op 2 mbit.
Misschien ergens anders een beter iemand gevondenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoveel meer dat ze ineens geen contact meer opnam.
Je was zo lui dat je haar naar je huis hebt laten komen? dan 2 halen...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een echte man en heb haar eerst laten komen
oh, post die lijst eens.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog als bookmark staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |