abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79725082
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Duimelot het volgende:

[..]

je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
Inderdaad
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79725116
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef djayzz het volgende:
¤ ?
Jaar. We hadden het over leeftijden, dus dat leek me nogal evident.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:52:22 #54
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79725150
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad
och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
hoe heb je het ervaren???
pi_79725234
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Duimelot het volgende:

[..]

och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
hoe heb je het ervaren???
plakkerig
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79725270
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

plakkerig
kort
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79725290
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

plakkerig
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:55:09 #58
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725295
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Thrust het volgende:

[..]

kort
stoffig?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79725298
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Duimelot het volgende:

[..]

och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
hoe heb je het ervaren???
Ik vond het echt geweldig zij was erg lief enzo
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79725303
Hou je in snuit!
  maandag 29 maart 2010 @ 21:55:31 #61
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725316
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hou je in snuit!
Hier nog een
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79725324
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Thrust het volgende:

[..]

kort
Maar krachtig
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79725329
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

plakkerig
Het was wachten op de invulling van Duim's vraag door anderen behalve tijn.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:55:46 #64
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79725336
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik vond het echt geweldig zij was erg lief enzo
Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79725346
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hou je in snuit!
Kom hoor jongen ik kan je hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:56:08 #66
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725353
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
Dat was dan misschien weer KF
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:56:19 #67
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79725362
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:56:22 #68
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725363
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kom hoor jongen ik kan je hebben
Please don't do this
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79725375
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef djayzz het volgende:

[..]

Dat was dan misschien weer KF
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79725391
Iemand zei laatst iets grappigs over tijn: "Die is volgens mij zo droog, als ie klaarkomt, stuift het helemaal".
(droog qua persoon begreep ik trouwens.).
pi_79725399
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:57:10 #72
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725400
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
Als je uurtarief niet al te hoog is, zou ik het gewoon proberen, je kan toch een erg leuke date hebben!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:57:34 #73
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79725424
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik vond het echt geweldig zij was erg lief enzo
dus een memorabele eerste keer gehad
is het bij 1 keer gebleven of heb je kunnen oefenen??
pi_79725425
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Thrust het volgende:

[..]

kort
Trillerig
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79725426
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kom hoor jongen ik kan je hebben
Och popje, you ain't seen nothing yet! Als je wilt dat je 3 weken soepel poept... dan kan ik wel komen ja..
pi_79725450
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
Maar je bent ontmaagd, dat telt
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79725451
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
wat is kostbaar? kan er altijd een leuke avond aan overhouden, dat is toch ook wel wat waard
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79725452
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
Date's zijn altijd leuk... er hoeft toch niks van te komen ... als het maar gezellig is
Ik zeg... DOEN!
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 21:58:39 #79
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725472
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Trillerig
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:59:02 #80
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79725486
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef djayzz het volgende:

[..]

Als je uurtarief niet al te hoog is, zou ik het gewoon proberen, je kan toch een erg leuke date hebben!
uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken )
neem niet alles zo letterlijk
pi_79725508
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maar je bent ontmaagd, dat telt
Alles voor een ontmaagding ja..
pi_79725518
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef vencodark het volgende:
Iemand zei laatst iets grappigs over tijn: "Die is volgens mij zo droog, als ie klaarkomt, stuift het helemaal".
(droog qua persoon begreep ik trouwens.).
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef djayzz het volgende:

[..]

Please don't do this
Ik ben gewoon nieuwschierig
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
Niet geschoten is altijd mis. Dus ik zou het gewoon doen die date
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:59:55 #83
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79725530
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
oh wel jammer, misschien is het iemand die graag ontmaagd en is dan de lol eraf!?
  maandag 29 maart 2010 @ 22:00:02 #84
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79725535
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
Naja, dan eindigt het niet normaal in mijn ogen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 22:00:23 #85
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725553
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:

[..]

uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken )
neem niet alles zo letterlijk
Dat eerste lieverd
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79725561
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:

[..]

uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken )
neem niet alles zo letterlijk
Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
  maandag 29 maart 2010 @ 22:01:08 #87
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725586
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
Nee, daar had ik niet eens aan gedacht
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79725590
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
Ik zou het gewoon doen. Ten eerste is het een ander persoon met een ander karakter en ten tweede moet je in de kroeg maar afwachten of het ook echt blijft klikken na een tijdje. Voordeel van internet is dan weer dat je elkaar op voorhand wat beter kunt leren kennen door te chatten/mailen/whatever.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2010 22:01:49 ]
pi_79725598
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
  maandag 29 maart 2010 @ 22:01:48 #90
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725625
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
Jij wel ja
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79725626
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef djayzz het volgende:

[..]

Nee, daar had ik niet eens aan gedacht
Ik zag het, dat je dat niet bedoelde indd.
pi_79725651
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
pi_79725678
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dus een memorabele eerste keer gehad
is het bij 1 keer gebleven of heb je kunnen oefenen??
Aangezien ze er het hele weekend was geweest heb ik meerdere keren geoefend
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Trillerig
Ik heet geen Joran
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Och popje, you ain't seen nothing yet! Als je wilt dat je 3 weken soepel poept... dan kan ik wel komen ja..
Kom maar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79725679
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
Aah...dat helpt wel ja.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:02:44 #95
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79725683
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
  maandag 29 maart 2010 @ 22:02:50 #96
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725688
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zag het, dat je dat niet bedoelde indd.
Duurt alleen wat langer bij jou

Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79725695
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
Wel veel grip dus
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:03:26 #98
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725718
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Duimelot het volgende:

[..]

in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
Fok!

Dat is het internet toch?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79725722
jullie gaan snel.
pi_79725737
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Duimelot het volgende:

[..]

in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
Ja, ik las niet goed etc. etc. Vergeet mijn opmerking.
pi_79725760
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef djayzz het volgende:

[..]

Fok!

Dat is het internet toch?
Begin, midden en eind
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:04:13 #102
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79725767
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef dawg het volgende:
jullie gaan snel.
Langzaam internet zeker, daar in mexico?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')