2 uitzonderingenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh er zijn zat 30+ mannen die dat zijn, hoeft niet perse 35+ te zijn (pliesssssssss)
oh fuck techno is er.... op 1 uitzondering na dan
je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
September vorig jaar een date gehad met een leuke 38 jarige vrouw. En we hebben ons vermaakt samen
Je mist hier belangrijk nieuws hoor!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
Ik weet nog niet of ik moet werken vrijdag, maar dat heb ik wel opgegeven, dus misschien moet ik wel een beetje uitslapen...quote:Op maandag 29 maart 2010 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal eens kijken of ik overdag vrij kan regelen
Ja. Kutherriequote:
een tvp met een complete beschrijvingquote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
Alweer?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
gewoon elke leeftijd uitproberenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Techno het volgende:
Duim, vertel eens over die procedure?![]()
Geen zin om alles terug te lezen
Moi aussie ouwe sok van 30+quote:
Het vorige topic heeft soms niet eens meer echt met het nieuwe te maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Vorige topic niet gelezen, gaat het over leeftijdverschillen enzo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |