abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79724580


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  • Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 21:41:32 #2
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79724587
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79724624
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh er zijn zat 30+ mannen die dat zijn, hoeft niet perse 35+ te zijn (pliesssssssss)
    oh fuck techno is er.... op 1 uitzondering na dan
    2 uitzonderingen
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:42:21 #4
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724626
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    September vorig jaar een date gehad met een leuke 38 jarige vrouw. En we hebben ons vermaakt samen
    je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
    pi_79724652
    Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79724653
    Duim, vertel eens over die procedure?

    Geen zin om alles terug te lezen

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2010 21:43:00 ]
    pi_79724667
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
    Je mist hier belangrijk nieuws hoor!
    pi_79724680
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    2 uitzonderingen
    Er is maar 1 techno.
    pi_79724684
    Vorige topic niet gelezen, gaat het over leeftijdverschillen enzo?
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79724685
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
    Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:43:30 #11
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724686
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Nou, dank je wel.
    ja maar jij ziet er dan gewoon ook echt niet uit als 35+ dussuh
      maandag 29 maart 2010 @ 21:43:50 #12
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79724703
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:39 schreef automatic_ het volgende:
    Ik zal eens kijken of ik overdag vrij kan regelen
    Ik weet nog niet of ik moet werken vrijdag, maar dat heb ik wel opgegeven, dus misschien moet ik wel een beetje uitslapen...
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:43:51 #13
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724705
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    2 uitzonderingen
    ? welke nog dan??
    pi_79724711
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Er is maar 1 techno.
    Ja. Kutherrie
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79724716
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
    Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
    een tvp met een complete beschrijving
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 21:44:06 #16
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79724719
    Ik ben weer weg!
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79724733
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
    Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
    Alweer?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:44:25 #18
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724740
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Techno het volgende:
    Duim, vertel eens over die procedure?

    Geen zin om alles terug te lezen
    gewoon elke leeftijd uitproberen die heb jij ook allang geprobeerd geloof ik
      maandag 29 maart 2010 @ 21:44:30 #19
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724741
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Ja. Kutherrie
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724745
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ? welke nog dan??
    Moi aussie ouwe sok van 30+
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:44:45 #21
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724760
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Alweer?
    Vies vrouwtje
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724768
    pi_79724772
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Lily-Ella het volgende:
    Vorige topic niet gelezen, gaat het over leeftijdverschillen enzo?
    Het vorige topic heeft soms niet eens meer echt met het nieuwe te maken.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:45:04 #24
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724783
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724786
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
    Ik ben weer weg!
    Dag nouk
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')