abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79724580


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  • Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 21:41:32 #2
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79724587
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79724624
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh er zijn zat 30+ mannen die dat zijn, hoeft niet perse 35+ te zijn (pliesssssssss)
    oh fuck techno is er.... op 1 uitzondering na dan
    2 uitzonderingen
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:42:21 #4
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724626
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    September vorig jaar een date gehad met een leuke 38 jarige vrouw. En we hebben ons vermaakt samen
    je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
    pi_79724652
    Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79724653
    Duim, vertel eens over die procedure?

    Geen zin om alles terug te lezen

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2010 21:43:00 ]
    pi_79724667
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
    Je mist hier belangrijk nieuws hoor!
    pi_79724680
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    2 uitzonderingen
    Er is maar 1 techno.
    pi_79724684
    Vorige topic niet gelezen, gaat het over leeftijdverschillen enzo?
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79724685
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
    Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:43:30 #11
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724686
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Nou, dank je wel.
    ja maar jij ziet er dan gewoon ook echt niet uit als 35+ dussuh
      maandag 29 maart 2010 @ 21:43:50 #12
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79724703
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:39 schreef automatic_ het volgende:
    Ik zal eens kijken of ik overdag vrij kan regelen
    Ik weet nog niet of ik moet werken vrijdag, maar dat heb ik wel opgegeven, dus misschien moet ik wel een beetje uitslapen...
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:43:51 #13
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724705
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    2 uitzonderingen
    ? welke nog dan??
    pi_79724711
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Er is maar 1 techno.
    Ja. Kutherrie
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79724716
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
    Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
    een tvp met een complete beschrijving
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 21:44:06 #16
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79724719
    Ik ben weer weg!
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79724733
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
    Ik moet alleen nog even douchen zo, maar dan doe ik weer mee. Dit is dus een tvp
    Alweer?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:44:25 #18
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724740
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Techno het volgende:
    Duim, vertel eens over die procedure?

    Geen zin om alles terug te lezen
    gewoon elke leeftijd uitproberen die heb jij ook allang geprobeerd geloof ik
      maandag 29 maart 2010 @ 21:44:30 #19
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724741
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Ja. Kutherrie
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724745
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ? welke nog dan??
    Moi aussie ouwe sok van 30+
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:44:45 #21
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724760
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Alweer?
    Vies vrouwtje
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724768
    pi_79724772
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Lily-Ella het volgende:
    Vorige topic niet gelezen, gaat het over leeftijdverschillen enzo?
    Het vorige topic heeft soms niet eens meer echt met het nieuwe te maken.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:45:04 #24
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724783
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724786
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
    Ik ben weer weg!
    Dag nouk
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79724800
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Alweer?
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79724814
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
    Boe.
    pi_79724839
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Het vorige topic heeft soms niet eens meer echt met het nieuwe te maken.
    Wat een desillusie
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79724845
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:45 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Boe.
    dat was schrikken he
    pi_79724856
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef Duimelot het volgende:
    gewoon elke leeftijd uitproberen die heb jij ook allang geprobeerd geloof ik
    Ik heb een vrij brede scope ja.
    pi_79724880
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:45 schreef djayzz het volgende:

    Jij ging toch slapen?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:46:57 #32
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724883
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:46 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Ik heb een vrij brede scope ja.
    Techno's Scope Of Work
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724892
    age isnothing but a number
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 21:47:14 #34
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724900
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:46 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Jij ging toch slapen?
    Jij deed toch niet aan seks?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724924
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Jij deed toch niet aan seks?
    Klopt
      maandag 29 maart 2010 @ 21:47:44 #36
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724927
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef VorteXxX het volgende:
    age isnothing but a number
    Verstandige edit
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724931
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Klopt
    Seks doet aan jou?
    pi_79724935
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef VorteXxX het volgende:
    age isnothing but a number
    butT?
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:47:59 #39
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724942
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Klopt
    Dan ga ik maar slapen
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724960
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Verstandige edit
    Had het snel genoeg door Niemand heeft het gezien
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79724964
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Verstandige edit
    Scherp hoor....
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79724966
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Seks doet aan jou?
    pi_79724987
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:48 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Had het snel genoeg door Niemand heeft het gezien
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:48:42 #44
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724991
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Seks doet aan jou?
    Seks komt aan haar denk ik
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:49:03 #45
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725009
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:48 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    x2
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725022
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:46 schreef djayzz het volgende:
    Techno's Scope Of Work
    Hmm, die loopt van 22 t/m 44.
    pi_79725040
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:48 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Ben blij dat we daar nu over uit zijn.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:49:51 #48
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725041
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Hmm, die loopt van 22 t/m 44.
    ¤ ?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725042
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Seks doet aan jou?
    Guilty
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:50:38 #50
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725067
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Guilty
    Sorry, maar samzz heeft al bekent
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725079
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Guilty
    Jij bent seks?
    pi_79725082
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    je je je bent dus heul geen maagd meer!?!?!
    Inderdaad
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79725116
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef djayzz het volgende:
    ¤ ?
    Jaar. We hadden het over leeftijden, dus dat leek me nogal evident.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:52:22 #54
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725150
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Inderdaad
    och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
    hoe heb je het ervaren???
    pi_79725234
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
    hoe heb je het ervaren???
    plakkerig
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79725270
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    plakkerig
    kort
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79725290
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    plakkerig
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:55:09 #58
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725295
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    kort
    stoffig?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725298
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    och joh en dat heb je me helemaal niet verteld!
    hoe heb je het ervaren???
    Ik vond het echt geweldig zij was erg lief enzo
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79725303
    Hou je in snuit!
      maandag 29 maart 2010 @ 21:55:31 #61
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725316
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
    Hou je in snuit!
    Hier nog een
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725324
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    kort
    Maar krachtig
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79725329
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    plakkerig
    Het was wachten op de invulling van Duim's vraag door anderen behalve tijn.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:55:46 #64
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79725336
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik vond het echt geweldig zij was erg lief enzo
    Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79725346
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
    Hou je in snuit!
    Kom hoor jongen ik kan je hebben
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:56:08 #66
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725353
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
    Dat was dan misschien weer KF
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:56:19 #67
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725362
    zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

    Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
    Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
    Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
    Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:56:22 #68
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725363
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Kom hoor jongen ik kan je hebben
    Please don't do this
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725375
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Dat was dan misschien weer KF
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79725391
    Iemand zei laatst iets grappigs over tijn: "Die is volgens mij zo droog, als ie klaarkomt, stuift het helemaal".
    (droog qua persoon begreep ik trouwens.).
    pi_79725399
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Maar het eindigde toch best "vreemd"? Of wat dat niet bij jou?
    Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:57:10 #72
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725400
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
    zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

    Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
    Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
    Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
    Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
    Als je uurtarief niet al te hoog is, zou ik het gewoon proberen, je kan toch een erg leuke date hebben!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:57:34 #73
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725424
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik vond het echt geweldig zij was erg lief enzo
    dus een memorabele eerste keer gehad
    is het bij 1 keer gebleven of heb je kunnen oefenen??
    pi_79725425
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    kort
    Trillerig
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79725426
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Kom hoor jongen ik kan je hebben
    Och popje, you ain't seen nothing yet! Als je wilt dat je 3 weken soepel poept... dan kan ik wel komen ja..
    pi_79725450
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
    Maar je bent ontmaagd, dat telt
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79725451
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
    zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

    Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
    Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
    Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
    Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
    wat is kostbaar? kan er altijd een leuke avond aan overhouden, dat is toch ook wel wat waard
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79725452
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
    zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

    Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
    Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
    Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
    Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
    Date's zijn altijd leuk... er hoeft toch niks van te komen ... als het maar gezellig is
    Ik zeg... DOEN!
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 21:58:39 #79
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725472
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Trillerig
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:59:02 #80
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725486
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Als je uurtarief niet al te hoog is, zou ik het gewoon proberen, je kan toch een erg leuke date hebben!
    uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken )
    neem niet alles zo letterlijk
    pi_79725508
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:58 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Maar je bent ontmaagd, dat telt
    Alles voor een ontmaagding ja..
    pi_79725518
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef vencodark het volgende:
    Iemand zei laatst iets grappigs over tijn: "Die is volgens mij zo droog, als ie klaarkomt, stuift het helemaal".
    (droog qua persoon begreep ik trouwens.).
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Please don't do this
    Ik ben gewoon nieuwschierig
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
    zo weer een mooie tijd voor een vraagstuk:

    Stel je hebt wel eens via internet gedate en bent er achter gekomen dat dat echt niets voor jou is.
    Je bent meer iemand die gewoon iemand in de kroeg ofzo moet tegenkomen en meteen die welbekende klik moet voelen.
    Uit pure verveling vermaak je je wel op internet maar het is de bedoeling als pure gein en ongein. Dan wordt je aangesproken door iemand en al kletsend vind je die persoon toch wel interressant.
    Die ander vraagt je uiteindelijk voor een date.....

    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
    Niet geschoten is altijd mis. Dus ik zou het gewoon doen die date
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:59:55 #83
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725530
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
    oh wel jammer, misschien is het iemand die graag ontmaagd en is dan de lol eraf!?
      maandag 29 maart 2010 @ 22:00:02 #84
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79725535
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Niet echt opzich. Ze liet gewoon niets meer van zich horen om wat voor reden dan ook
    Naja, dan eindigt het niet normaal in mijn ogen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 22:00:23 #85
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725553
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken )
    neem niet alles zo letterlijk
    Dat eerste lieverd
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725561
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    uurtarief ivm kostbare tijd!?!? (of ben je mij nu voor hoer uit aan t maken )
    neem niet alles zo letterlijk
    Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
      maandag 29 maart 2010 @ 22:01:08 #87
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725586
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
    Nee, daar had ik niet eens aan gedacht
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725590
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
    zou je dit tegen beter in dan toch nog maar weer es doen of zou je je kostbare tijd er niet aan verprutsen?
    Ik zou het gewoon doen. Ten eerste is het een ander persoon met een ander karakter en ten tweede moet je in de kroeg maar afwachten of het ook echt blijft klikken na een tijdje. Voordeel van internet is dan weer dat je elkaar op voorhand wat beter kunt leren kennen door te chatten/mailen/whatever.

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2010 22:01:49 ]
    pi_79725598
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
      maandag 29 maart 2010 @ 22:01:48 #90
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725625
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
    Jij wel ja
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725626
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Nee, daar had ik niet eens aan gedacht
    Ik zag het, dat je dat niet bedoelde indd.
    pi_79725651
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Je begrijpt wel dat ik hier mi's van kreeg he?
    Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
    pi_79725678
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    dus een memorabele eerste keer gehad
    is het bij 1 keer gebleven of heb je kunnen oefenen??
    Aangezien ze er het hele weekend was geweest heb ik meerdere keren geoefend
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Trillerig
    Ik heet geen Joran
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Och popje, you ain't seen nothing yet! Als je wilt dat je 3 weken soepel poept... dan kan ik wel komen ja..
    Kom maar
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79725679
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
    Aah...dat helpt wel ja.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:02:44 #95
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79725683
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Bedoeld djayzz niet de datesite? Die kosten?
    in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
      maandag 29 maart 2010 @ 22:02:50 #96
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725688
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ik zag het, dat je dat niet bedoelde indd.
    Duurt alleen wat langer bij jou

    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725695
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Och meid, het ziet er niet anders uit dan een bus poedersuiker heel hard neerzetten... of een kneep in een bus talkpoeder
    Wel veel grip dus
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:03:26 #98
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79725718
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
    Fok!

    Dat is het internet toch?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79725722
    jullie gaan snel.
    pi_79725737
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    in mijn stelling gaat t dus niet om datesites, iemand die niet denkt via internet iemand tegen te kunnen komen gaat vast niet naar die sites
    Ja, ik las niet goed etc. etc. Vergeet mijn opmerking.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')