Boven de 35+ kom je in de categorie gescheiden, kids enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
38 kan ik alvast afstrepennu de rest nog
Het is een begin en wat voor een beginquote:
Dankjequote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
38!!!
Respect![]()
Mijn oudste was 32 ofzo
Bagage heb ik zat. Nu de rest nogquote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
Oké, ik dacht alquote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef automatic_ het volgende:
Oja, ik was die PM kwijt
16e heb ik een slaapdienst, 17e heb ik tot nu toe niets ('s avonds)
Edit; En ja, wel oké weekend
Kan mij het verrottenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef djayzz het volgende:
Tijdens een discussie over leeftijden van (sex)partners is dit niet heel tactisch
Hoiquote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
oh er zijn zat 30+ mannen die dat zijn, hoeft niet perse 35+ te zijn (pliesssssssss)quote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Boven de 35+ kom je in de categorie gescheiden, kids enzo
Als ze 35+ zijn en dat niet hebben, zal het vast een reden hebben waarom niet
hmmm, geloof 35..quote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
38!!!
Respect![]()
Mijn oudste was 32 ofzo
daar weet Djayzz ook alles vanquote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?
Toen was het al uit.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
en alle keren dat ze een jaar ouder werden?
Ik dacht dat ik geluk had dat ik op mn 16e een scharrel van 21 hadquote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een begin en wat voor een begin![]()
[..]
Dankje
Ik heb gewoon mijn inbox leeggegooidquote:Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, ik dacht al![]()
17e is zaterdag toch? Moet goedkomen dan![]()
die jonkies zoals box kunnen jou niet aan?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
Tofquote:Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb gewoon mijn inbox leeggegooid
En ja, dat is op een zaterdag!
Een zwarte weduwequote:
September vorig jaar een date gehad met een leuke 38 jarige vrouw. En we hebben ons vermaakt samenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?
Nou, dank je wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Duimelot het volgende:
oh fuck techno is er.... op 1 uitzondering na dan
quote:
o okquote:
Ik zal eens kijken of ik overdag vrij kan regelenquote:
dawg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |