Nee hoor op een dag lukt het dat weet ik zekerquote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
beetje zonde van de inspanning maar hele nobele gedachte
* tromgeroffel.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat me raden, voor mij heb je ook een excuus
In mei 32quote:Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee welke leeftijd jij hebt!?
Mannen die het niet waard zijn heb je van alle leeftijden hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
Nouksquote:
de juiste instelling! gewoon niet opgeven uiteindelijk zal t goedkomen!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor op een dag lukt het dat weet ik zeker
Ongetwijfeld, maar niemand uit mijn naaste omgeving.quote:
Uiteraard!quote:
qua leeftijd zit t wel snorquote:
Heejquote:Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mannen die het niet waard zijn heb je van alle leeftijden hoor
Ik heb 3,5 jaar moeten zoeken voordat ik eindelijk de juiste persoon trofquote:Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de juiste instelling! gewoon niet opgeven uiteindelijk zal t goedkomen!
Voel je je aangesproken?quote:
Inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de juiste instelling! gewoon niet opgeven uiteindelijk zal t goedkomen!
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
qua leeftijd zit t wel snor
alleen ben IK NIET LANG MET KLEINE TIETJES EN KORT HAAR!!!!'
(bang voor afwijzing dus, nee begin maar niet aan jou)
ik wil gewoon elke leeftijd die op mn briefje staat kunnen afvinken thats allquote:Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mannen die het niet waard zijn heb je van alle leeftijden hoor
Hoi! Waarom deed jij "quote:
Meisje!quote:
Leuke weekend gehad trouwens?quote:
Ik zoek rustig verder ik ben nog jongquote:Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar moeten zoeken voordat ik eindelijk de juiste persoon trof
oh mij is gezegd: niet zoeken komt vanzelf wel, maar je moet dus 3,5 jaar zoeken!?!?!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar moeten zoeken voordat ik eindelijk de juiste persoon trof
Ja hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Heb je 27 al gehad?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil gewoon elke leeftijd die op mn briefje staat kunnen afvinken thats all
Heb het al aangepast.quote:
En wat is de max en min leeftijd?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil gewoon elke leeftijd die op mn briefje staat kunnen afvinken thats all
Dat zei je ook tegen mij.... en daar had je gelijk inquote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh mij is gezegd: niet zoeken komt vanzelf wel, maar je moet dus 3,5 jaar zoeken!?!?!
kut heb ik nu 2 jaar van niet zoeken verspeelt
kieskeurige!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
qua leeftijd zit t wel snor
alleen ben IK NIET LANG MET KLEINE TIETJES EN KORT HAAR!!!!'
(bang voor afwijzing dus, nee begin maar niet aan jou)
Drukquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hoi!Dat maakt het niet minder leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Jij wel dus dat is niet meer interresantquote:
Had wel relaties gehad in die 3,5 jaar, maar niet met dames waar ik me echt goed bij voelde zoals ik bij mijn huidige vriendin voel.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh mij is gezegd: niet zoeken komt vanzelf wel, maar je moet dus 3,5 jaar zoeken!?!?!
kut heb ik nu 2 jaar van niet zoeken verspeelt
16 tot 66, net als bij Ravensburger bordspellenquote:
Niet zo heel druk, maar prima te doenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
DrukMaar wel lekker. Stappen, werken, uit eten voor een verjaardag een jaar geleden
Kijk nu alweer uit naar de volgende!
En jij?
Tja, dat kan gebeurenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Barbusse het volgende:
Heb het al aangepast.Mn salade is niet je van het...
nou 18, 19, 20, 21, staan nog open maar ik twijfel of ik daar niet beter mee kan wachten tot ik dement ben en dat als excuus kan gebruiken.quote:
Wel goed?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef automatic_ het volgende:
Niet zo heel druk, maar prima te doen
Dus als Duim 66 stopt ze met het hebben van seksquote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
16 tot 66, net als bij Ravensburger bordspellen
Niet zo nonchalant reageren he? Dit is een Griekse tragedietm van Roland Emmerich-proporties!quote:
Nee, dan begint ze weer van voor af aanquote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als Duim 66 stopt ze met het hebben van seks
Oja, ik was die PM kwijtquote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wel goed?
Ik hou 16/17 nog voor je vrij hoor
Hoe ouder, des te groter de bagage isquote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou 18, 19, 20, 21, staan nog open maar ik twijfel of ik daar niet beter mee kan wachten tot ik dement ben en dat als excuus kan gebruiken.
dan komt 28 en 29 en dan gaan we de 30 in :S
dat kan ik bijna allemaal afstrepenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou 18, 19, 20, 21, staan nog open maar ik twijfel of ik daar niet beter mee kan wachten tot ik dement ben en dat als excuus kan gebruiken.
dan komt 28 en 29 en dan gaan we de 30 in :S
Tijdens een discussie over leeftijden van (sex)partners is dit niet heel tactischquote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wel goed?
Ik hou 16/17 nog voor je vrij hoor
LOLquote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, dan begint ze weer van voor af aan
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat kan ik bijna allemaal afstrepen
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tijdens een discussie over leeftijden van (sex)partners is dit niet heel tactisch
sletjequote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik nog nietquote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik kan dat ook best doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
ik gun t jullie van harte enzo hequote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had wel relaties gehad in die 3,5 jaar, maar niet met dames waar ik me echt goed bij voelde zoals ik bij mijn huidige vriendin voel.
Zo is het inderdaad vaak gegaanquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gun t jullie van harte enzo he
en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles)
Tarzan is toch nooit jarigquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan.. dat vriendjes nooit jarig zijn?
Ga es hard aan het werk dan!quote:
Het spannendste zijn toch wel de eerste weken / maandquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles)
Zulks een dooddoenerquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan.. dat vriendjes nooit jarig zijn?
sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet meequote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
38 kan ik alvast afstrepenquote:
Hier heb je hartstikke gelijk inquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Oww.. ja ik welquote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet mee
Echtquote:
Nou, dat is al een beginquote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
38 kan ik alvast afstrepennu de rest nog
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)quote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe ouder, des te groter de bagage is
38!!!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij 4 jaar een relatie met twee mannen gehad? En ja, ik lees het expres verkeerd. Sue mequote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet mee
en alle keren dat ze een jaar ouder werden?quote:
Boven de 35+ kom je in de categorie gescheiden, kids enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een begin en wat voor een beginquote:
Dankjequote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
38!!!
Respect![]()
Mijn oudste was 32 ofzo
Bagage heb ik zat. Nu de rest nogquote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
Oké, ik dacht alquote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef automatic_ het volgende:
Oja, ik was die PM kwijt
16e heb ik een slaapdienst, 17e heb ik tot nu toe niets ('s avonds)
Edit; En ja, wel oké weekend
Kan mij het verrottenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef djayzz het volgende:
Tijdens een discussie over leeftijden van (sex)partners is dit niet heel tactisch
Hoiquote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
oh er zijn zat 30+ mannen die dat zijn, hoeft niet perse 35+ te zijn (pliesssssssss)quote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Boven de 35+ kom je in de categorie gescheiden, kids enzo
Als ze 35+ zijn en dat niet hebben, zal het vast een reden hebben waarom niet
hmmm, geloof 35..quote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
38!!!
Respect![]()
Mijn oudste was 32 ofzo
daar weet Djayzz ook alles vanquote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?
Toen was het al uit.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
en alle keren dat ze een jaar ouder werden?
Ik dacht dat ik geluk had dat ik op mn 16e een scharrel van 21 hadquote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een begin en wat voor een begin![]()
[..]
Dankje
Ik heb gewoon mijn inbox leeggegooidquote:Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, ik dacht al![]()
17e is zaterdag toch? Moet goedkomen dan![]()
die jonkies zoals box kunnen jou niet aan?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Tofquote:Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb gewoon mijn inbox leeggegooid
En ja, dat is op een zaterdag!
Een zwarte weduwequote:
September vorig jaar een date gehad met een leuke 38 jarige vrouw. En we hebben ons vermaakt samenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?
Nou, dank je wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Duimelot het volgende:
oh fuck techno is er.... op 1 uitzondering na dan
quote:
o okquote:
Ik zal eens kijken of ik overdag vrij kan regelenquote:
dawg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |