quote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat kan ik bijna allemaal afstrepen
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tijdens een discussie over leeftijden van (sex)partners is dit niet heel tactisch
sletjequote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat kan ik bijna allemaal afstrepen
Ik nog nietquote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat kan ik bijna allemaal afstrepen
Ik kan dat ook best doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat kan ik bijna allemaal afstrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
ik gun t jullie van harte enzo hequote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had wel relaties gehad in die 3,5 jaar, maar niet met dames waar ik me echt goed bij voelde zoals ik bij mijn huidige vriendin voel.
Zo is het inderdaad vaak gegaanquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gun t jullie van harte enzo he
en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles)
Tarzan is toch nooit jarigquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan.. dat vriendjes nooit jarig zijn?
Ga es hard aan het werk dan!quote:
Het spannendste zijn toch wel de eerste weken / maandquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gun t jullie van harte enzo he
en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles)
Zulks een dooddoenerquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan.. dat vriendjes nooit jarig zijn?
sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet meequote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat kan ik bijna allemaal afstrepen
38 kan ik alvast afstrepenquote:
Hier heb je hartstikke gelijk inquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gun t jullie van harte enzo he
en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles)
Oww.. ja ik welquote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet mee
Echtquote:
Nou, dat is al een beginquote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
38 kan ik alvast afstrepennu de rest nog
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)quote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe ouder, des te groter de bagage is
38!!!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
38 kan ik alvast afstrepennu de rest nog
Heb jij 4 jaar een relatie met twee mannen gehad? En ja, ik lees het expres verkeerd. Sue mequote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |