Ja hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Heb je 27 al gehad?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil gewoon elke leeftijd die op mn briefje staat kunnen afvinken thats all
Heb het al aangepast.quote:
En wat is de max en min leeftijd?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil gewoon elke leeftijd die op mn briefje staat kunnen afvinken thats all
Dat zei je ook tegen mij.... en daar had je gelijk inquote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh mij is gezegd: niet zoeken komt vanzelf wel, maar je moet dus 3,5 jaar zoeken!?!?!
kut heb ik nu 2 jaar van niet zoeken verspeelt
kieskeurige!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
qua leeftijd zit t wel snor
alleen ben IK NIET LANG MET KLEINE TIETJES EN KORT HAAR!!!!'
(bang voor afwijzing dus, nee begin maar niet aan jou)
Drukquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hoi!Dat maakt het niet minder leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Jij wel dus dat is niet meer interresantquote:
Had wel relaties gehad in die 3,5 jaar, maar niet met dames waar ik me echt goed bij voelde zoals ik bij mijn huidige vriendin voel.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh mij is gezegd: niet zoeken komt vanzelf wel, maar je moet dus 3,5 jaar zoeken!?!?!
kut heb ik nu 2 jaar van niet zoeken verspeelt
16 tot 66, net als bij Ravensburger bordspellenquote:
Niet zo heel druk, maar prima te doenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
DrukMaar wel lekker. Stappen, werken, uit eten voor een verjaardag een jaar geleden
Kijk nu alweer uit naar de volgende!
En jij?
Tja, dat kan gebeurenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Barbusse het volgende:
Heb het al aangepast.Mn salade is niet je van het...
nou 18, 19, 20, 21, staan nog open maar ik twijfel of ik daar niet beter mee kan wachten tot ik dement ben en dat als excuus kan gebruiken.quote:
Wel goed?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef automatic_ het volgende:
Niet zo heel druk, maar prima te doen
Dus als Duim 66 stopt ze met het hebben van seksquote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
16 tot 66, net als bij Ravensburger bordspellen
Niet zo nonchalant reageren he? Dit is een Griekse tragedietm van Roland Emmerich-proporties!quote:
Nee, dan begint ze weer van voor af aanquote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als Duim 66 stopt ze met het hebben van seks
Oja, ik was die PM kwijtquote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wel goed?
Ik hou 16/17 nog voor je vrij hoor
Hoe ouder, des te groter de bagage isquote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou 18, 19, 20, 21, staan nog open maar ik twijfel of ik daar niet beter mee kan wachten tot ik dement ben en dat als excuus kan gebruiken.
dan komt 28 en 29 en dan gaan we de 30 in :S
dat kan ik bijna allemaal afstrepenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou 18, 19, 20, 21, staan nog open maar ik twijfel of ik daar niet beter mee kan wachten tot ik dement ben en dat als excuus kan gebruiken.
dan komt 28 en 29 en dan gaan we de 30 in :S
Tijdens een discussie over leeftijden van (sex)partners is dit niet heel tactischquote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wel goed?
Ik hou 16/17 nog voor je vrij hoor
LOLquote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, dan begint ze weer van voor af aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |