Hoe jong?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het toch moeten weten.
Ja, maar ik moest ff rustig nadenken. Ik wist dat ik het wist maar het kwam niet direct boven, sorry.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hem ondertussen weer?!
Ben in namen eigenlijk wel vrij goedquote:
roddels!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?
Indd.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?
Kut, ik ben "maar" 27quote:Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
aha. en wat is oud dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
niet eens door de eerste rondequote:Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
Nou Djayzz en Auto dus ...quote:
soms wel, als ze er nog aanhangt...quote:
Daar heb je de paparazzi koningquote:
Jij bent toch nog maar 28?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar hey als het toch niets wordt dan wil ik voor jou best 2 jaar naar beneden gaan hoor
Heyquote:Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
ja het ging er over dat ik nu geen jonkie meer zocht maar een ouwetjequote:
Ik moest lachenquote:
Ik kan het toch proberenquote:
voor mij maak je toch ook wel een uitzonderingquote:
Ohjaa, uiteraard.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja het ging er over dat ik nu geen jonkie meer zocht maar een ouwetje
staat los van mijn leeftijd verder he
quote:
Ik ben ouder dan je denktquote:
Ikke nietquote:
beetje zonde van de inspanning maar hele nobele gedachtequote:
Mijn pastasalade had beter gekundquote:
2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THATquote:Op maandag 29 maart 2010 21:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
voor mij maak je toch ook wel een uitzondering
Laat me raden, voor mij heb je ook een excuusquote:Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja het ging er over dat ik nu geen jonkie meer zocht maar een ouwetje
staat los van mijn leeftijd verder he
Samequote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
geen idee welke leeftijd jij hebt!?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat me raden, voor mij heb je ook een excuus
en... 5?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |