abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 21:13:17 #154
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723169
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gescheiden, kalende mannen?
zijn die hier ook?
ach zolang ze maar niet te jong zijn
pi_79723189
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef djayzz het volgende:

[..]

want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?
roddels! dat zou ik nou nooit doen
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79723199
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef djayzz het volgende:

[..]

want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?
Indd.
pi_79723207
RODDELS
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79723224
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef VorteXxX het volgende:
RODDELS
waar?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:14:41 #159
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723232
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe jong?
nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
pi_79723251
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Indd.
pi_79723254
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
Kut, ik ben "maar" 27
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79723276
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:

[..]

man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
aha. en wat is oud dan?
pi_79723286
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 21:15:48 #164
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723296
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kut, ik ben "maar" 27
Jij bent ook al "bezet"
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:15:51 #165
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723297
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kut, ik ben "maar" 27
oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
pi_79723298
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Het geheim is onthuld.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:16:14 #167
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723314
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Thrust het volgende:

[..]


zie bericht aan FF
  maandag 29 maart 2010 @ 21:16:26 #168
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723322
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het geheim is onthuld.
sorry
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723325
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef djayzz het volgende:

[..]

Jij bent ook al "bezet"
Voel je niks van
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79723329
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
niet eens door de eerste ronde
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79723330
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
x2
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:16:43 #172
101353 mrbox
Miep miep
pi_79723342
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:

[..]

waar?
Nou Djayzz en Auto dus ...
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:17:27 #173
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723380
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Voel je niks van
soms wel, als ze er nog aanhangt...
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723390
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef mrbox het volgende:

[..]

Nou Djayzz en Auto dus ...
Daar heb je de paparazzi koning
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 21:17:55 #175
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723398
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

x2
maar hey als het toch niets wordt dan wil ik voor jou best 2 jaar naar beneden gaan hoor
pi_79723428
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:

[..]

maar hey als het toch niets wordt dan wil ik voor jou best 2 jaar naar beneden gaan hoor
Jij bent toch nog maar 28?
pi_79723429
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
Hey ik ben nog single
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79723456
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hey ik ben nog single
what's new?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:19:01 #179
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723459
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hey ik ben nog single
Ze had het niet tegen jou
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:19:08 #180
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723467
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij bent toch nog maar 28?
ja het ging er over dat ik nu geen jonkie meer zocht maar een ouwetje
staat los van mijn leeftijd verder he
  maandag 29 maart 2010 @ 21:19:14 #181
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723481
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

what's new?
*proest*
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723493
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

what's new?
Ik moest lachen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:19:40 #183
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723504
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hey ik ben nog single
te jong lieverd, te jong
pi_79723506
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:19:43 #185
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723508
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik moest lachen
x2
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723516
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ze had het niet tegen jou
Ik kan het toch proberen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79723520
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

what's new?
Hij.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:20:03 #188
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723529
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

te jong lieverd, te jong
voor mij maak je toch ook wel een uitzondering
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723542
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Barbusse het volgende:

Wat isser er Barbsje
pi_79723553
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja het ging er over dat ik nu geen jonkie meer zocht maar een ouwetje
staat los van mijn leeftijd verder he
Ohjaa, uiteraard.
pi_79723560
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik moest lachen
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

te jong lieverd, te jong
Ik ben ouder dan je denkt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79723563
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

te jong lieverd, te jong
Ikke niet

Oh
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:20:43 #193
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723566
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

what's new?
vind het een beetje een onder de gordel opmerking eigenlijk
pi_79723584
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan het toch proberen
beetje zonde van de inspanning maar hele nobele gedachte
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79723587
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:20 schreef krengetje het volgende:

[..]

Wat isser er Barbsje
Mijn pastasalade had beter gekund
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:21:23 #196
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723597
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:20 schreef djayzz het volgende:

[..]

voor mij maak je toch ook wel een uitzondering
2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
pi_79723603
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja het ging er over dat ik nu geen jonkie meer zocht maar een ouwetje
staat los van mijn leeftijd verder he
Laat me raden, voor mij heb je ook een excuus
pi_79723628
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Duimelot het volgende:

[..]

2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
Same

(oh wacht, ik was naar bed (was eerst naar de wc ), nu echt weg)
  maandag 29 maart 2010 @ 21:22:00 #199
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723631
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Laat me raden, voor mij heb je ook een excuus
geen idee welke leeftijd jij hebt!?
pi_79723637
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Duimelot het volgende:

[..]

2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
en... 5?
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79723639
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Thrust het volgende:

[..]

beetje zonde van de inspanning maar hele nobele gedachte
Nee hoor op een dag lukt het dat weet ik zeker
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79723647
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Laat me raden, voor mij heb je ook een excuus
* tromgeroffel.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:22:14 #203
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_79723653
Hoi!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_79723659
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef Duimelot het volgende:

[..]

geen idee welke leeftijd jij hebt!?
In mei 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')