abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79722965
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef Thrust het volgende:

[..]

dat is er maar eentje wil je hem hebben?
pi_79722971
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Duimelot het volgende:

[..]

helaas jij bent niet waar ik om vroeg
niet jong genoeg?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:09:14 #128
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79722976
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ohja, dat is waar. Zover niet eens over nagedacht. Ik dacht dat jij jezelf gewoon net zo knullig zag als Ross is.
Haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 21:09:14 #129
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79722977
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ohja, dat is waar. Zover niet eens over nagedacht. Ik dacht dat jij jezelf gewoon net zo knullig zag als Ross is.
hmm ja, dat ook.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79722984
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ross zijn echte naam is David, dus vandaar de link met djayzz.
Mijn link is iets makkelijker, al zeg ik het zelf
Rachel neukte met Ross, Djayzz is Ross, jij bent Rachel, ergo

We snappen em
  maandag 29 maart 2010 @ 21:09:34 #131
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79722998
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ross zijn echte naam is David, dus vandaar de link met djayzz.
Mijn link is iets makkelijker, al zeg ik het zelf
ja en phoebe is blond dat legt de link naar mij natuurlijk ook meteen
pi_79722999
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Duimelot het volgende:

[..]

helaas jij bent niet waar ik om vroeg
Bos81 is mijn opvolger
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef Thrust het volgende:

[..]

dat is er maar eentje wil je hem hebben?
Jij kan het niet zijn en duim ook niet. Wie dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:09:40 #133
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723009
Maar dan eindig ik wel met rachel
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723010
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef stbabylon het volgende:
Zo, tijd om naar bed te gaan met het 4de boek van de 15 (Dune). Slaap lekker alleen als jullie er aan toe zijn. Vanaf donderdag mag ik weer uitslapen, dan blijf ik langer
pas op voor de wormpjes slaaplekker
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79723016
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef stbabylon het volgende:
Zo, tijd om naar bed te gaan met het 4de boek van de 15 (Dune). Slaap lekker alleen als jullie er aan toe zijn. Vanaf donderdag mag ik weer uitslapen, dan blijf ik langer
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79723019
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Mijn 2e naam is niet voor niets slettebolletje
Ik heb net een half uur moeten denken wat je echte naam ook alweer was. Waarom ben ik daar steeds mis mee?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:09:58 #137
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79723029
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Rachel neukte met Ross, Djayzz is Ross, jij bent Rachel, ergo

We snappen em
Die link kende ik dan nog niet
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 21:10:19 #138
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79723049
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef djayzz het volgende:
Maar dan eindig ik wel met rachel
Ik denk niet dat je daar blij van wordt
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 21:10:36 #139
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723055
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb net een half uur moeten denken wat je echte naam ook alweer was. Waarom ben ik daar steeds mis mee?
Ik weet het ook niet hoor
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723061
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Die link kende ik dan nog niet
Dat is dus het eerste waar ik aan dacht. Ik begreep al niet waarom jij perse Rachel wilde zijn. Dacht dat het met Ross te maken had.
pi_79723062
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb net een half uur moeten denken wat je echte naam ook alweer was. Waarom ben ik daar steeds mis mee?
Weet je hem ondertussen weer?!
  maandag 29 maart 2010 @ 21:10:47 #142
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723066
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je daar blij van wordt
Ik twijfel nog
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:10:48 #143
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723067
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef dawg het volgende:

[..]

niet jong genoeg?
man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
  maandag 29 maart 2010 @ 21:11:08 #144
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723080
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat is dus het eerste waar ik aan dacht. Ik begreep al niet waarom jij perse Rachel wilde zijn. Dacht dat het met Ross te maken had.
Heej, zo verschrikkelijk ben ik ook niet hoor
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:11:18 #145
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79723087
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat is dus het eerste waar ik aan dacht. Ik begreep al niet waarom jij perse Rachel wilde zijn. Dacht dat het met Ross te maken had.
Nou nee, meer de link met mijn echte naam
Ik heb Friends nooit gevolgd, dus ik ken de "relaties" niet daar
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79723091
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruilen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:11:27 #147
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723096
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Weet je hem ondertussen weer?!
trots op mezelf bij mij kwam ie zowat meteen naar boven
pi_79723108
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:

[..]

man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
Gescheiden, kalende mannen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79723113
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb net een half uur moeten denken wat je echte naam ook alweer was. Waarom ben ik daar steeds mis mee?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat was vanavond en ja, dat zei FF. Maar dan nog weet ik van de meeste niet wat ze doen. Ik onthou zulke dingen nooit zo. Soms van vrienden niet eens zo goed
je had het antwoord al gegeven
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79723120
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet hoor
Nee, maar ik zou het toch moeten weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')