abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79722764
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je gewoon geil
Ja, niet dus. Alleen overdag door de week
pi_79722790
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef krengetje het volgende:
tvp
betrapt!
pi_79722796
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

betrapt!
  maandag 29 maart 2010 @ 21:05:49 #104
101353 mrbox
Miep miep
pi_79722803
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Klopt
o nu zie ik het pas
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:06:00 #105
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79722809
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef mrbox het volgende:

[..]

o nu zie ik het pas
Haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79722812
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ben je ook naief en onwetend?
Ehm Volgens mij niet

hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 21:06:05 #107
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79722814
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Klopt
En mij had je niet eens door
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79722829
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]



Wel een heftig nummer eigenlijk
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
Nu is het een wijsneus geworden.
Toen was het ook niet goed. Vrouwen
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha, serieus?
Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
djayzz in ieder geval wel
Wat? Dat over Friends nee natuurlijk niet ik lul maar wat
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:06:39 #109
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79722845
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Ehm Volgens mij niet

hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
helaas jij bent niet waar ik om vroeg
pi_79722848
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Ehm Volgens mij niet

hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
Als je niet mijn richting op kijkt misschien wel
  maandag 29 maart 2010 @ 21:06:47 #111
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79722851
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef djayzz het volgende:

[..]

En mij had je niet eens door
Nee, want ik kende zijn echte naam niet
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 21:06:58 #112
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79722856
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Duimelot het volgende:

[..]

helaas jij bent niet waar ik om vroeg
voor jou wil ik best ontwetend zijn
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79722858
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Ehm Volgens mij niet

hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
Voor degene met koters lijkt me dat toch vrij moeilijk.
Hoewel...Maagd Maria was het ook.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:07:17 #114
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79722868
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee, want ik kende zijn echte naam niet
nu wel

Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79722878
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee, want ik kende zijn echte naam niet
Ik...ik snap hm niet.
pi_79722885
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Ehm Volgens mij niet

hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
dat is er maar eentje wil je hem hebben?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 21:07:44 #117
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79722899
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik...ik snap hm niet.
De acteur die ross speelt, heet David Schwimmer
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:07:53 #118
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79722910
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik...ik snap hm niet.
Ross zijn echte naam is David, dus vandaar de link met djayzz.
Mijn link is iets makkelijker, al zeg ik het zelf
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79722913
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Lekker gesport schat?
Ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:08:10 #120
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79722922
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Als je niet mijn richting op kijkt misschien wel
want jij bent niet netjes!?!?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:08:11 #121
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79722924
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ross zijn echte naam is David, dus vandaar de link met djayzz.
Mijn link is iets makkelijker, al zeg ik het zelf
joh
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:08:17 #122
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79722928
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef djayzz het volgende:

[..]

nu wel

Uhuh, ik neem het mee in mijn graf.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79722936
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef djayzz het volgende:

[..]

De acteur die ross speelt, heet David Schwimmer
Ohja, dat is waar. Zover niet eens over nagedacht. Ik dacht dat jij jezelf gewoon net zo knullig zag als Ross is.
pi_79722948
Zo, tijd om naar bed te gaan met het 4de boek van de 15 (Dune). Slaap lekker alleen als jullie er aan toe zijn. Vanaf donderdag mag ik weer uitslapen, dan blijf ik langer
pi_79722962
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef Duimelot het volgende:

[..]

want jij bent niet netjes!?!?
Mijn 2e naam is niet voor niets slettebolletje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')