o nu zie ik het pasquote:
Ehm Volgens mij nietquote:
Wel een heftig nummer eigenlijkquote:
Toen was het ook niet goed. Vrouwenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
Nu is het een wijsneus geworden.
Wat? Dat over Friendsquote:Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, serieus?
Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
djayzz in ieder geval wel
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ehm Volgens mij niet![]()
hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
Als je niet mijn richting op kijkt misschien welquote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ehm Volgens mij niet![]()
hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
Nee, want ik kende zijn echte naam nietquote:
voor jou wil ik best ontwetend zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
helaas jij bent niet waar ik om vroeg
Voor degene met koters lijkt me dat toch vrij moeilijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ehm Volgens mij niet![]()
hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
nu welquote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want ik kende zijn echte naam niet
Ik...ik snap hm niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want ik kende zijn echte naam niet
dat is er maar eentjequote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ehm Volgens mij niet![]()
hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
De acteur die ross speelt, heet David Schwimmerquote:
Ross zijn echte naam is David, dus vandaar de link met djayzz.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want jij bent niet netjes!?!?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je niet mijn richting op kijkt misschien wel
johquote:Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ross zijn echte naam is David, dus vandaar de link met djayzz.
Mijn link is iets makkelijker, al zeg ik het zelf
Uhuh, ik neem het mee in mijn graf.quote:
Ohja, dat is waar. Zover niet eens over nagedacht.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
De acteur die ross speelt, heet David Schwimmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |