abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79722569
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef djayzz het volgende:

[..]

Omdat bij jou een dag een maand lang duurt?


http://nl.wikipedia.org/wiki/I_Don%27t_Like_Mondays
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:01:12 #77
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79722579
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef djayzz het volgende:

[..]

Origineel hè?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79722581
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja dat was vandaag op veronica


What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:01:32 #79
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79722594
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Romantisch.
enorm
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79722598
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:

[..]

hahaha nee ik kan me nog herinneren dat je je eerste avond in singles mij uitgebreid uitleg gaf over iets (weet ff niet meer wat iig iets waarvan iedereen weet wat t inhoud) en je gewoon niet doorhad dat ik je in de maling zat te nemen
Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
Nu is het een wijsneus geworden.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:01:42 #81
13749 AirwiN
Time to give
pi_79722604
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef vencodark het volgende:
Nope! Nog geen jaar.
Dan ben je een nepübersingle.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79722609
To read some pr0n, or not to read some pr0n, that's the question...
  maandag 29 maart 2010 @ 21:02:01 #83
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79722619
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Origineel hè?
enorm

Die van mij toch ook
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79722624
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
Nu is het een wijsneus geworden.
A wisenose
pi_79722627
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Romantisch.
Ja

Ben heel erg verliefd
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79722636
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Origineel hè?
OMG. Ik heb het nu pas door.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:02:45 #87
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79722655
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

OMG. Ik heb het nu pas door.
Haha, serieus?
Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
djayzz in ieder geval wel
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 21:02:49 #88
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79722656
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
Nu is het een wijsneus geworden.
jah is helemaal geen lol meer aan te beleven
ik wil een nieuwe berg onwetende naieve newbies!
pi_79722657
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Nou ja, ik hoor net dat hij ook niet meer onwetend is.. maar laat die details alsjeblieft gespaard blijven
Sorry ik zal pics niet postten dan
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:

[..]

hahaha nee ik kan me nog herinneren dat je je eerste avond in singles mij uitgebreid uitleg gaf over iets (weet ff niet meer wat iig iets waarvan iedereen weet wat t inhoud) en je gewoon niet doorhad dat ik je in de maling zat te nemen
Dat zou heel goed kunnen gelukkig weet ik nu beter. En ik neem je niet meer serieus
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79722672
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef stbabylon het volgende:
To read some pr0n, or not to read some pr0n, that's the question...
Volgens mij ben je gewoon geil
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79722677
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dan ben je een nepübersingle.
Gelukkig wel dan.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja

Ben heel erg verliefd
Ik weet het, mooi hoor.
pi_79722688
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef Duimelot het volgende:

[..]

jah is helemaal geen lol meer aan te beleven
ik wil een nieuwe berg onwetende naieve newbies!
is newbie
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 21:03:45 #93
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79722697
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha, serieus?
Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
djayzz in ieder geval wel
Ninja edit
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79722705
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

is newbie
Dat hebben we gemerkt ja
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79722721
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je gewoon geil
zal is niet
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79722722
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha, serieus?
Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
djayzz in ieder geval wel
Ja, voor mij is het minder vanzelfsprekend om die link te leggen dan voor Djayzz denk ik
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef Duimelot het volgende:

[..]

jah is helemaal geen lol meer aan te beleven
ik wil een nieuwe berg onwetende naieve newbies!
Ik ook!
  maandag 29 maart 2010 @ 21:04:25 #97
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79722734
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

is newbie
ben je ook naief en onwetend?
pi_79722740
tvp
  maandag 29 maart 2010 @ 21:04:29 #99
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79722741
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef vencodark het volgende:
Ja, voor mij is het minder vanzelfsprekend om die link te leggen dan voor Djayzz denk ik
Klopt
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79722760
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef krengetje het volgende:
tvp
Lekker gesport schat?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')