Sommige dingen veranderen nooitquote:Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen tijntje nog jong en ontwetend was
Van de dagquote:Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus Krengel is jouw scharrel voor deze maand?
Jij bent wel echt een Ross ja.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n overblijfsel. Übersingle werden die vroeger ook wel genoemd.
Al bijna een maandquote:
Jij bent veel leuker dan Rachelquote:
Echt welquote:
Details, detailsquote:
Weet je ook waarom dit liedje is geschreven?quote:
Vrouwenjaren tellen driedubbel he. Die kunnen namelijk altijd wel een kansloze kerel aan de haak slaan. Ben je dan nog steeds niet de nummer 1?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:
I know. Maar ik ben niet het langst single.
Nou ja, ik hoor net dat hij ook niet meer onwetend is.. maar laat die details alsjeblieft gespaard blijvenquote:
Omdat bij jou een dag een maand lang duurt?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weet je ook waarom dit liedje is geschreven?
Ja dat was vandaag op veronicaquote:Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weet je ook waarom dit liedje is geschreven?
hahaha nee ik kan me nog herinneren dat je je eerste avond in singles mij uitgebreid uitleg gaf over iets (weet ff niet meer wat iig iets waarvan iedereen weet wat t inhoud) en je gewoon niet doorhad dat ik je in de maling zat te nemenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt welJong ben ik nog wel maar ontwetend niet meer
Dat wil ik niemand aan doenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoor net dat hij ook niet meer onwetend is.. maar laat die details alsjeblieft gespaard blijven
Nope!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwenjaren tellen driedubbel he. Die kunnen namelijk altijd wel een kansloze kerel aan de haak slaan. Ben je dan nog steeds niet de nummer 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |