abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 20:56:44 #51
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79722362
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef djayzz het volgende:

[..]

en ik Ross
Ik Rachel
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 20:56:45 #52
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79722363
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Van mij wel hoor.
gewoon hier of komt er een speciaal 'friends' topic
pi_79722380
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Toen tijntje nog jong en ontwetend was
Sommige dingen veranderen nooit
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79722382
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dus Krengel is jouw scharrel voor deze maand?
Van de dag
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79722396
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef djayzz het volgende:

[..]

en ik Ross
Jij bent wel echt een Ross ja.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zo'n overblijfsel. Übersingle werden die vroeger ook wel genoemd.
I know. Maar ik ben niet het langst single.
pi_79722402
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef Thrust het volgende:

[..]

Sommige dingen veranderen nooit
Hij wordt zeker wel ouder...
pi_79722404
How you doin'!
  maandag 29 maart 2010 @ 20:57:48 #58
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79722412
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

wij begrijpen elkaar
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79722415
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Van de dag
Hoelang duurt die dag al?
pi_79722439
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoelang duurt die dag al?
Al bijna een maand
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79722441
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik Rachel
Jij bent veel leuker dan Rachel
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef Thrust het volgende:

[..]

Sommige dingen veranderen nooit
Echt wel Jong ben ik nog wel maar ontwetend niet meer
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79722445
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79722468
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Hij wordt zeker wel ouder...
Details, details
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 20:59:06 #64
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79722478
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik Rachel
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79722480
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef djayzz het volgende:

[..]

wij begrijpen elkaar
Weet je ook waarom dit liedje is geschreven?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:59:11 #66
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_79722483
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kijk geen porno
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:59:20 #67
13749 AirwiN
Time to give
pi_79722490
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:
I know. Maar ik ben niet het langst single.
Vrouwenjaren tellen driedubbel he. Die kunnen namelijk altijd wel een kansloze kerel aan de haak slaan. Ben je dan nog steeds niet de nummer 1?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79722505
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef Thrust het volgende:

[..]

Details, details
Nou ja, ik hoor net dat hij ook niet meer onwetend is.. maar laat die details alsjeblieft gespaard blijven
  maandag 29 maart 2010 @ 20:59:52 #69
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79722519
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Weet je ook waarom dit liedje is geschreven?
Omdat bij jou een dag een maand lang duurt?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79722524
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Al bijna een maand
Romantisch.
pi_79722536
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Weet je ook waarom dit liedje is geschreven?
Ja dat was vandaag op veronica
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:00:25 #72
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79722540
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef tijnbrein het volgende:


[..]

Echt wel Jong ben ik nog wel maar ontwetend niet meer
hahaha nee ik kan me nog herinneren dat je je eerste avond in singles mij uitgebreid uitleg gaf over iets (weet ff niet meer wat iig iets waarvan iedereen weet wat t inhoud) en je gewoon niet doorhad dat ik je in de maling zat te nemen
pi_79722541
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Nou ja, ik hoor net dat hij ook niet meer onwetend is.. maar laat die details alsjeblieft gespaard blijven
Dat wil ik niemand aan doen
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79722554
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Vrouwenjaren tellen driedubbel he. Die kunnen namelijk altijd wel een kansloze kerel aan de haak slaan. Ben je dan nog steeds niet de nummer 1?
Nope! Nog geen jaar.
pi_79722561
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef IceBeach het volgende:

[..]


14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')