abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79722011


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  • What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722038
    Subtiel FF
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722041
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    pi_79722064
    Truste
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_79722084
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    Van die pr0n die je niet op tv ziet, maar zelf doet!
      maandag 29 maart 2010 @ 20:51:13 #6
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722102
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
    Subtiel FF
    Je kan het een newbie niet kwalijk nemen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722105
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
    Subtiel FF
    Kut newbie's
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:51:36 #8
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722118
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Bos81 het volgende:
    Truste
    Jij gaat vroeg slapen?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722124
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    Hetgeen waarbij je zelf meespeelt
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79722137
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    Ik kijk geen porno
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722144
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    Is persoonlijk
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:52:01 #12
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722147
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Kut newbie's
    Ooit was je er zelf ook één
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722154
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Van die pr0n die je niet op tv ziet, maar zelf doet!
    zelf gemaakte pr0n bedoel je dan, of gewoon vunzige seks
      maandag 29 maart 2010 @ 20:52:09 #14
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722157
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Je kan het een newbie niet kwalijk nemen
    Je kan het ook wel doen
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Kut newbie's
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722159
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Je kan het een newbie niet kwalijk nemen
    Indd. En het is een test voor de anderen, wie het eerst een nieuwe topic opent, is het meest ongeduldig, dan wel verslaafd.
    pi_79722171
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    zelf gemaakte pr0n bedoel je dan, of gewoon vunzige seks
    Pornoseks heet dat toch?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:52:37 #17
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722172
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Indd. En het is een test voor de anderen, wie het eerst een nieuwe topic opent, is het meest ongeduldig, dan wel verslaafd.
    Ik had hem al klaar staan
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722179
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Is persoonlijk
    So, all friends here
    pi_79722184
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Kut newbie's
    Het is man hoor die heeft geen kut
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722188
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Jij gaat vroeg slapen?
    Ja, dat is het enige waar ik nu behoefte aan heb.
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
      maandag 29 maart 2010 @ 20:53:09 #21
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722196
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef Bos81 het volgende:

    [..]

    Ja, daar is het enige waar ik nu behoefte aan heb.
    Dan moet je dat lekker doen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 20:53:20 #22
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722207
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    So, all friends here
    Is dat zo?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722209
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Pornoseks heet dat toch?
    Jup, en dus iets anders dan pr0n
    pi_79722214
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ooit was je er zelf ook één
    Dat was heel lang geleden

    3 maanden om precies te zijn
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:53:45 #25
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722223
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef Bos81 het volgende:

    [..]

    Ja, dat is het enige waar ik nu behoefte aan heb.
    slaap lekker!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:53:51 #26
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722229
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dat was heel lang geleden

    3 maanden om precies te zijn
    Nee, daarvoor had je er ook al eens gepost
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722230
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    So, all friends here
    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    pi_79722244
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    So, all friends here
    Nieuwsgierig aagje
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:23 #29
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722246
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    oeh
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722254
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dat was heel lang geleden

    3 maanden om precies te zijn
    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:35 #31
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722262
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    mag ik phoebe zijn!?!?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:38 #32
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722263
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722265
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Nee, daarvoor had je er ook al eens gepost
    Ja, op een blauwe maandag.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722268
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    Friends (de serie)
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722272
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    zelf gemaakte pr0n bedoel je dan, of gewoon vunzige seks
    Vunzige seks!
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik kijk geen porno
    Leugens!
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:55 #36
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722278
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    mag ik phoebe zijn!?!?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:56 #37
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722279
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ja, op een blauwe maandag.
    Nou dan
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722282
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722306
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    Ik wil Joey zijn
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722308
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    mag ik phoebe zijn!?!?
    Van mij wel hoor.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:55:41 #41
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722311
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Nou dan
    maandagen tellen niet mee denk ik..
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722318
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
    Vertel het de newbies maar, vroeger....
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79722324
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Vunzige seks!
    [..]

    Leugens!
    Oke, ik lieg Ik kijk wel naar porno. Vooral BBW
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722329
    tvp
    pi_79722332
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ik wil Joey zijn
    Dus Krengel is jouw scharrel voor deze maand?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:56:16 #46
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722335
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ik wil Joey zijn
    en ik Ross
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:56:22 #47
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79722343
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
    Zo'n overblijfsel. Übersingle werden die vroeger ook wel genoemd.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79722355
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    maandagen tellen niet mee denk ik..
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722358
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    Zo heel erg ik
    pi_79722361
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Vertel het de newbies maar, vroeger....
    Toen tijntje nog jong en ontwetend was
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:56:44 #51
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722362
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    en ik Ross
    Ik Rachel
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 20:56:45 #52
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722363
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Van mij wel hoor.
    gewoon hier of komt er een speciaal 'friends' topic
    pi_79722380
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Toen tijntje nog jong en ontwetend was
    Sommige dingen veranderen nooit
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79722382
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Dus Krengel is jouw scharrel voor deze maand?
    Van de dag
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722396
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    en ik Ross
    Jij bent wel echt een Ross ja.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Zo'n overblijfsel. Übersingle werden die vroeger ook wel genoemd.
    I know. Maar ik ben niet het langst single.
    pi_79722402
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Sommige dingen veranderen nooit
    Hij wordt zeker wel ouder...
    pi_79722404
    How you doin'!
      maandag 29 maart 2010 @ 20:57:48 #58
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722412
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    wij begrijpen elkaar
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722415
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Van de dag
    Hoelang duurt die dag al?
    pi_79722439
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Hoelang duurt die dag al?
    Al bijna een maand
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722441
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ik Rachel
    Jij bent veel leuker dan Rachel
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Sommige dingen veranderen nooit
    Echt wel Jong ben ik nog wel maar ontwetend niet meer
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722445
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79722468
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Hij wordt zeker wel ouder...
    Details, details
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 20:59:06 #64
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722478
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ik Rachel
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722480
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    wij begrijpen elkaar
    Weet je ook waarom dit liedje is geschreven?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:59:11 #66
    245489 IceBeach
    Ice... on the beach
    pi_79722483
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
    Ik kijk geen porno
    Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:59:20 #67
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79722490
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:
    I know. Maar ik ben niet het langst single.
    Vrouwenjaren tellen driedubbel he. Die kunnen namelijk altijd wel een kansloze kerel aan de haak slaan. Ben je dan nog steeds niet de nummer 1?
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79722505
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Details, details
    Nou ja, ik hoor net dat hij ook niet meer onwetend is.. maar laat die details alsjeblieft gespaard blijven
      maandag 29 maart 2010 @ 20:59:52 #69
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722519
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Weet je ook waarom dit liedje is geschreven?
    Omdat bij jou een dag een maand lang duurt?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722524
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Al bijna een maand
    Romantisch.
    pi_79722536
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Weet je ook waarom dit liedje is geschreven?
    Ja dat was vandaag op veronica
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:00:25 #72
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722540
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef tijnbrein het volgende:


    [..]

    Echt wel Jong ben ik nog wel maar ontwetend niet meer
    hahaha nee ik kan me nog herinneren dat je je eerste avond in singles mij uitgebreid uitleg gaf over iets (weet ff niet meer wat iig iets waarvan iedereen weet wat t inhoud) en je gewoon niet doorhad dat ik je in de maling zat te nemen
    pi_79722541
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Nou ja, ik hoor net dat hij ook niet meer onwetend is.. maar laat die details alsjeblieft gespaard blijven
    Dat wil ik niemand aan doen
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79722554
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Vrouwenjaren tellen driedubbel he. Die kunnen namelijk altijd wel een kansloze kerel aan de haak slaan. Ben je dan nog steeds niet de nummer 1?
    Nope! Nog geen jaar.
    pi_79722561
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef IceBeach het volgende:

    [..]


    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722569
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Omdat bij jou een dag een maand lang duurt?


    http://nl.wikipedia.org/wiki/I_Don%27t_Like_Mondays
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:01:12 #77
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722579
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Origineel hè?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722581
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ja dat was vandaag op veronica


    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:01:32 #79
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722594
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Romantisch.
    enorm
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722598
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    hahaha nee ik kan me nog herinneren dat je je eerste avond in singles mij uitgebreid uitleg gaf over iets (weet ff niet meer wat iig iets waarvan iedereen weet wat t inhoud) en je gewoon niet doorhad dat ik je in de maling zat te nemen
    Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
    Nu is het een wijsneus geworden.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:01:42 #81
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79722604
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef vencodark het volgende:
    Nope! Nog geen jaar.
    Dan ben je een nepübersingle.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79722609
    To read some pr0n, or not to read some pr0n, that's the question...
      maandag 29 maart 2010 @ 21:02:01 #83
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722619
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Origineel hè?
    enorm

    Die van mij toch ook
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722624
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
    Nu is het een wijsneus geworden.
    A wisenose
    pi_79722627
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Romantisch.
    Ja

    Ben heel erg verliefd
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722636
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Origineel hè?
    OMG. Ik heb het nu pas door.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:02:45 #87
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722655
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    OMG. Ik heb het nu pas door.
    Haha, serieus?
    Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
    djayzz in ieder geval wel
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 21:02:49 #88
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722656
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
    Nu is het een wijsneus geworden.
    jah is helemaal geen lol meer aan te beleven
    ik wil een nieuwe berg onwetende naieve newbies!
    pi_79722657
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Nou ja, ik hoor net dat hij ook niet meer onwetend is.. maar laat die details alsjeblieft gespaard blijven
    Sorry ik zal pics niet postten dan
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    hahaha nee ik kan me nog herinneren dat je je eerste avond in singles mij uitgebreid uitleg gaf over iets (weet ff niet meer wat iig iets waarvan iedereen weet wat t inhoud) en je gewoon niet doorhad dat ik je in de maling zat te nemen
    Dat zou heel goed kunnen gelukkig weet ik nu beter. En ik neem je niet meer serieus
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722672
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef stbabylon het volgende:
    To read some pr0n, or not to read some pr0n, that's the question...
    Volgens mij ben je gewoon geil
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722677
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Dan ben je een nepübersingle.
    Gelukkig wel dan.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ja

    Ben heel erg verliefd
    Ik weet het, mooi hoor.
    pi_79722688
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    jah is helemaal geen lol meer aan te beleven
    ik wil een nieuwe berg onwetende naieve newbies!
    is newbie
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 21:03:45 #93
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722697
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Haha, serieus?
    Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
    djayzz in ieder geval wel
    Ninja edit
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722705
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    is newbie
    Dat hebben we gemerkt ja
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722721
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Volgens mij ben je gewoon geil
    zal is niet
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79722722
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Haha, serieus?
    Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
    djayzz in ieder geval wel
    Ja, voor mij is het minder vanzelfsprekend om die link te leggen dan voor Djayzz denk ik
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    jah is helemaal geen lol meer aan te beleven
    ik wil een nieuwe berg onwetende naieve newbies!
    Ik ook!
      maandag 29 maart 2010 @ 21:04:25 #97
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722734
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    is newbie
    ben je ook naief en onwetend?
    pi_79722740
    tvp
      maandag 29 maart 2010 @ 21:04:29 #99
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722741
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef vencodark het volgende:
    Ja, voor mij is het minder vanzelfsprekend om die link te leggen dan voor Djayzz denk ik
    Klopt
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722760
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef krengetje het volgende:
    tvp
    Lekker gesport schat?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')