Je kan het een newbie niet kwalijk nemenquote:
Kut newbie'squote:
Jij gaat vroeg slapen?quote:
Ik kijk geen pornoquote:
Is persoonlijkquote:
Ooit was je er zelf ook éénquote:
zelf gemaakte pr0n bedoel je dan, of gewoon vunzige seksquote:Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van die pr0n die je niet op tv ziet, maar zelf doet!
Je kan het ook wel doenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan het een newbie niet kwalijk nemen
quote:
Indd. En het is een test voor de anderen, wie het eerst een nieuwe topic opent, is het meest ongeduldig, dan wel verslaafd.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan het een newbie niet kwalijk nemen
Pornoseks heet dat toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zelf gemaakte pr0n bedoel je dan, of gewoon vunzige seks
Ik had hem al klaar staanquote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. En het is een test voor de anderen, wie het eerst een nieuwe topic opent, is het meest ongeduldig, dan wel verslaafd.
Het is man hoor die heeft geen kutquote:
Ja, dat is het enige waar ik nu behoefte aan heb.quote:
Dan moet je dat lekker doenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar is het enige waar ik nu behoefte aan heb.
Dat was heel lang geledenquote:
slaap lekker!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige waar ik nu behoefte aan heb.
Nee, daarvoor had je er ook al eens gepostquote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was heel lang geleden![]()
3 maanden om precies te zijn
Nieuwsgierig aagjequote:
oehquote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
Wie wil Chandler zijn?
Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was heel lang geleden![]()
3 maanden om precies te zijn
mag ik phoebe zijn!?!?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
Wie wil Chandler zijn?
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
Ja, op een blauwe maandag.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, daarvoor had je er ook al eens gepost
Friendsquote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
Wie wil Chandler zijn?
Vunzige seks!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zelf gemaakte pr0n bedoel je dan, of gewoon vunzige seks
Leugens!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
Ik wil Joey zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
Wie wil Chandler zijn?
maandagen tellen niet mee denk ik..quote:
Vertel het de newbies maar, vroeger....quote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
Oke, ik liegquote:
Zo'n overblijfsel. Übersingle werden die vroeger ook wel genoemd.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
Zo heel erg ikquote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
Wie wil Chandler zijn?
Toen tijntje nog jong en ontwetend wasquote:Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef Thrust het volgende:
[..]
Vertel het de newbies maar, vroeger....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |