abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79722011


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  • What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722038
    Subtiel FF
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722041
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    pi_79722064
    Truste
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_79722084
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    Van die pr0n die je niet op tv ziet, maar zelf doet!
      maandag 29 maart 2010 @ 20:51:13 #6
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722102
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
    Subtiel FF
    Je kan het een newbie niet kwalijk nemen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722105
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
    Subtiel FF
    Kut newbie's
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:51:36 #8
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722118
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Bos81 het volgende:
    Truste
    Jij gaat vroeg slapen?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722124
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    Hetgeen waarbij je zelf meespeelt
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79722137
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    Ik kijk geen porno
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722144
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    Is persoonlijk
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:52:01 #12
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722147
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Kut newbie's
    Ooit was je er zelf ook één
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722154
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Van die pr0n die je niet op tv ziet, maar zelf doet!
    zelf gemaakte pr0n bedoel je dan, of gewoon vunzige seks
      maandag 29 maart 2010 @ 20:52:09 #14
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722157
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Je kan het een newbie niet kwalijk nemen
    Je kan het ook wel doen
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Kut newbie's
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722159
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Je kan het een newbie niet kwalijk nemen
    Indd. En het is een test voor de anderen, wie het eerst een nieuwe topic opent, is het meest ongeduldig, dan wel verslaafd.
    pi_79722171
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    zelf gemaakte pr0n bedoel je dan, of gewoon vunzige seks
    Pornoseks heet dat toch?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:52:37 #17
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722172
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Indd. En het is een test voor de anderen, wie het eerst een nieuwe topic opent, is het meest ongeduldig, dan wel verslaafd.
    Ik had hem al klaar staan
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722179
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Is persoonlijk
    So, all friends here
    pi_79722184
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Kut newbie's
    Het is man hoor die heeft geen kut
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722188
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Jij gaat vroeg slapen?
    Ja, dat is het enige waar ik nu behoefte aan heb.
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
      maandag 29 maart 2010 @ 20:53:09 #21
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722196
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef Bos81 het volgende:

    [..]

    Ja, daar is het enige waar ik nu behoefte aan heb.
    Dan moet je dat lekker doen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 20:53:20 #22
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722207
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    So, all friends here
    Is dat zo?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722209
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Pornoseks heet dat toch?
    Jup, en dus iets anders dan pr0n
    pi_79722214
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ooit was je er zelf ook één
    Dat was heel lang geleden

    3 maanden om precies te zijn
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:53:45 #25
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722223
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef Bos81 het volgende:

    [..]

    Ja, dat is het enige waar ik nu behoefte aan heb.
    slaap lekker!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:53:51 #26
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722229
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dat was heel lang geleden

    3 maanden om precies te zijn
    Nee, daarvoor had je er ook al eens gepost
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722230
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    So, all friends here
    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    pi_79722244
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    So, all friends here
    Nieuwsgierig aagje
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:23 #29
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722246
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    oeh
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722254
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dat was heel lang geleden

    3 maanden om precies te zijn
    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:35 #31
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722262
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    mag ik phoebe zijn!?!?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:38 #32
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722263
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722265
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Nee, daarvoor had je er ook al eens gepost
    Ja, op een blauwe maandag.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722268
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    Friends (de serie)
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722272
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    zelf gemaakte pr0n bedoel je dan, of gewoon vunzige seks
    Vunzige seks!
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik kijk geen porno
    Leugens!
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:55 #36
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722278
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    mag ik phoebe zijn!?!?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:56 #37
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722279
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ja, op een blauwe maandag.
    Nou dan
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722282
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722306
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    Ik wil Joey zijn
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722308
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    mag ik phoebe zijn!?!?
    Van mij wel hoor.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:55:41 #41
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722311
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Nou dan
    maandagen tellen niet mee denk ik..
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722318
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
    Vertel het de newbies maar, vroeger....
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79722324
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Vunzige seks!
    [..]

    Leugens!
    Oke, ik lieg Ik kijk wel naar porno. Vooral BBW
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722329
    tvp
    pi_79722332
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ik wil Joey zijn
    Dus Krengel is jouw scharrel voor deze maand?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:56:16 #46
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722335
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ik wil Joey zijn
    en ik Ross
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:56:22 #47
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79722343
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
    Zo'n overblijfsel. Übersingle werden die vroeger ook wel genoemd.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79722355
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    maandagen tellen niet mee denk ik..
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722358
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    Zo heel erg ik
    pi_79722361
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Vertel het de newbies maar, vroeger....
    Toen tijntje nog jong en ontwetend was
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:56:44 #51
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722362
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    en ik Ross
    Ik Rachel
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')