abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79722011


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  • What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722038
    Subtiel FF
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722041
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    pi_79722064
    Truste
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_79722084
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    Van die pr0n die je niet op tv ziet, maar zelf doet!
      maandag 29 maart 2010 @ 20:51:13 #6
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722102
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
    Subtiel FF
    Je kan het een newbie niet kwalijk nemen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722105
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
    Subtiel FF
    Kut newbie's
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:51:36 #8
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722118
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Bos81 het volgende:
    Truste
    Jij gaat vroeg slapen?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722124
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    Hetgeen waarbij je zelf meespeelt
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79722137
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    Ik kijk geen porno
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722144
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
    Wat voor pr0n houden jullie van dan?
    Is persoonlijk
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:52:01 #12
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722147
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Kut newbie's
    Ooit was je er zelf ook één
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722154
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Van die pr0n die je niet op tv ziet, maar zelf doet!
    zelf gemaakte pr0n bedoel je dan, of gewoon vunzige seks
      maandag 29 maart 2010 @ 20:52:09 #14
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722157
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Je kan het een newbie niet kwalijk nemen
    Je kan het ook wel doen
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Kut newbie's
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722159
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Je kan het een newbie niet kwalijk nemen
    Indd. En het is een test voor de anderen, wie het eerst een nieuwe topic opent, is het meest ongeduldig, dan wel verslaafd.
    pi_79722171
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    zelf gemaakte pr0n bedoel je dan, of gewoon vunzige seks
    Pornoseks heet dat toch?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:52:37 #17
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722172
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Indd. En het is een test voor de anderen, wie het eerst een nieuwe topic opent, is het meest ongeduldig, dan wel verslaafd.
    Ik had hem al klaar staan
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722179
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Is persoonlijk
    So, all friends here
    pi_79722184
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Kut newbie's
    Het is man hoor die heeft geen kut
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722188
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Jij gaat vroeg slapen?
    Ja, dat is het enige waar ik nu behoefte aan heb.
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
      maandag 29 maart 2010 @ 20:53:09 #21
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722196
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef Bos81 het volgende:

    [..]

    Ja, daar is het enige waar ik nu behoefte aan heb.
    Dan moet je dat lekker doen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 20:53:20 #22
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722207
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    So, all friends here
    Is dat zo?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722209
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Pornoseks heet dat toch?
    Jup, en dus iets anders dan pr0n
    pi_79722214
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ooit was je er zelf ook één
    Dat was heel lang geleden

    3 maanden om precies te zijn
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:53:45 #25
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722223
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef Bos81 het volgende:

    [..]

    Ja, dat is het enige waar ik nu behoefte aan heb.
    slaap lekker!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:53:51 #26
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722229
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dat was heel lang geleden

    3 maanden om precies te zijn
    Nee, daarvoor had je er ook al eens gepost
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722230
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    So, all friends here
    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    pi_79722244
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    So, all friends here
    Nieuwsgierig aagje
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:23 #29
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722246
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    oeh
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722254
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dat was heel lang geleden

    3 maanden om precies te zijn
    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:35 #31
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722262
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    mag ik phoebe zijn!?!?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:38 #32
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722263
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722265
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Nee, daarvoor had je er ook al eens gepost
    Ja, op een blauwe maandag.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722268
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    Friends (de serie)
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722272
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    zelf gemaakte pr0n bedoel je dan, of gewoon vunzige seks
    Vunzige seks!
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik kijk geen porno
    Leugens!
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:55 #36
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722278
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    mag ik phoebe zijn!?!?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:54:56 #37
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722279
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ja, op een blauwe maandag.
    Nou dan
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722282
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722306
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    Ik wil Joey zijn
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722308
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    mag ik phoebe zijn!?!?
    Van mij wel hoor.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:55:41 #41
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722311
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Nou dan
    maandagen tellen niet mee denk ik..
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722318
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
    Vertel het de newbies maar, vroeger....
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79722324
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Vunzige seks!
    [..]

    Leugens!
    Oke, ik lieg Ik kijk wel naar porno. Vooral BBW
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722329
    tvp
    pi_79722332
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ik wil Joey zijn
    Dus Krengel is jouw scharrel voor deze maand?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:56:16 #46
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722335
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ik wil Joey zijn
    en ik Ross
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:56:22 #47
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79722343
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
    Pff, ik voel me indd. een Singlescoryfee.
    Zo'n overblijfsel. Übersingle werden die vroeger ook wel genoemd.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79722355
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    maandagen tellen niet mee denk ik..
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722358
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Laten het topic een nieuwe naam geven: Friends.
    Wie wil Chandler zijn?
    Zo heel erg ik
    pi_79722361
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Vertel het de newbies maar, vroeger....
    Toen tijntje nog jong en ontwetend was
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:56:44 #51
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722362
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    en ik Ross
    Ik Rachel
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 20:56:45 #52
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722363
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Van mij wel hoor.
    gewoon hier of komt er een speciaal 'friends' topic
    pi_79722380
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Toen tijntje nog jong en ontwetend was
    Sommige dingen veranderen nooit
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79722382
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Dus Krengel is jouw scharrel voor deze maand?
    Van de dag
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722396
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    en ik Ross
    Jij bent wel echt een Ross ja.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Zo'n overblijfsel. Übersingle werden die vroeger ook wel genoemd.
    I know. Maar ik ben niet het langst single.
    pi_79722402
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Sommige dingen veranderen nooit
    Hij wordt zeker wel ouder...
    pi_79722404
    How you doin'!
      maandag 29 maart 2010 @ 20:57:48 #58
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722412
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    wij begrijpen elkaar
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722415
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Van de dag
    Hoelang duurt die dag al?
    pi_79722439
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Hoelang duurt die dag al?
    Al bijna een maand
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722441
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ik Rachel
    Jij bent veel leuker dan Rachel
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Sommige dingen veranderen nooit
    Echt wel Jong ben ik nog wel maar ontwetend niet meer
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722445
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79722468
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Hij wordt zeker wel ouder...
    Details, details
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 20:59:06 #64
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722478
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ik Rachel
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722480
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    wij begrijpen elkaar
    Weet je ook waarom dit liedje is geschreven?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:59:11 #66
    245489 IceBeach
    Ice... on the beach
    pi_79722483
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
    Ik kijk geen porno
    Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:59:20 #67
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79722490
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:
    I know. Maar ik ben niet het langst single.
    Vrouwenjaren tellen driedubbel he. Die kunnen namelijk altijd wel een kansloze kerel aan de haak slaan. Ben je dan nog steeds niet de nummer 1?
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79722505
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Details, details
    Nou ja, ik hoor net dat hij ook niet meer onwetend is.. maar laat die details alsjeblieft gespaard blijven
      maandag 29 maart 2010 @ 20:59:52 #69
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722519
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Weet je ook waarom dit liedje is geschreven?
    Omdat bij jou een dag een maand lang duurt?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722524
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Al bijna een maand
    Romantisch.
    pi_79722536
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Weet je ook waarom dit liedje is geschreven?
    Ja dat was vandaag op veronica
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:00:25 #72
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722540
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef tijnbrein het volgende:


    [..]

    Echt wel Jong ben ik nog wel maar ontwetend niet meer
    hahaha nee ik kan me nog herinneren dat je je eerste avond in singles mij uitgebreid uitleg gaf over iets (weet ff niet meer wat iig iets waarvan iedereen weet wat t inhoud) en je gewoon niet doorhad dat ik je in de maling zat te nemen
    pi_79722541
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Nou ja, ik hoor net dat hij ook niet meer onwetend is.. maar laat die details alsjeblieft gespaard blijven
    Dat wil ik niemand aan doen
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79722554
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Vrouwenjaren tellen driedubbel he. Die kunnen namelijk altijd wel een kansloze kerel aan de haak slaan. Ben je dan nog steeds niet de nummer 1?
    Nope! Nog geen jaar.
    pi_79722561
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef IceBeach het volgende:

    [..]


    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722569
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Omdat bij jou een dag een maand lang duurt?


    http://nl.wikipedia.org/wiki/I_Don%27t_Like_Mondays
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:01:12 #77
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722579
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Origineel hè?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722581
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ja dat was vandaag op veronica


    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:01:32 #79
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722594
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Romantisch.
    enorm
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722598
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    hahaha nee ik kan me nog herinneren dat je je eerste avond in singles mij uitgebreid uitleg gaf over iets (weet ff niet meer wat iig iets waarvan iedereen weet wat t inhoud) en je gewoon niet doorhad dat ik je in de maling zat te nemen
    Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
    Nu is het een wijsneus geworden.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:01:42 #81
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79722604
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef vencodark het volgende:
    Nope! Nog geen jaar.
    Dan ben je een nepübersingle.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79722609
    To read some pr0n, or not to read some pr0n, that's the question...
      maandag 29 maart 2010 @ 21:02:01 #83
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722619
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Origineel hè?
    enorm

    Die van mij toch ook
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722624
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
    Nu is het een wijsneus geworden.
    A wisenose
    pi_79722627
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Romantisch.
    Ja

    Ben heel erg verliefd
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722636
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Origineel hè?
    OMG. Ik heb het nu pas door.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:02:45 #87
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722655
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    OMG. Ik heb het nu pas door.
    Haha, serieus?
    Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
    djayzz in ieder geval wel
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 21:02:49 #88
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722656
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
    Nu is het een wijsneus geworden.
    jah is helemaal geen lol meer aan te beleven
    ik wil een nieuwe berg onwetende naieve newbies!
    pi_79722657
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Nou ja, ik hoor net dat hij ook niet meer onwetend is.. maar laat die details alsjeblieft gespaard blijven
    Sorry ik zal pics niet postten dan
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    hahaha nee ik kan me nog herinneren dat je je eerste avond in singles mij uitgebreid uitleg gaf over iets (weet ff niet meer wat iig iets waarvan iedereen weet wat t inhoud) en je gewoon niet doorhad dat ik je in de maling zat te nemen
    Dat zou heel goed kunnen gelukkig weet ik nu beter. En ik neem je niet meer serieus
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79722672
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef stbabylon het volgende:
    To read some pr0n, or not to read some pr0n, that's the question...
    Volgens mij ben je gewoon geil
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722677
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Dan ben je een nepübersingle.
    Gelukkig wel dan.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ja

    Ben heel erg verliefd
    Ik weet het, mooi hoor.
    pi_79722688
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    jah is helemaal geen lol meer aan te beleven
    ik wil een nieuwe berg onwetende naieve newbies!
    is newbie
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 21:03:45 #93
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722697
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Haha, serieus?
    Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
    djayzz in ieder geval wel
    Ninja edit
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722705
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    is newbie
    Dat hebben we gemerkt ja
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722721
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Volgens mij ben je gewoon geil
    zal is niet
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79722722
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Haha, serieus?
    Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
    djayzz in ieder geval wel
    Ja, voor mij is het minder vanzelfsprekend om die link te leggen dan voor Djayzz denk ik
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    jah is helemaal geen lol meer aan te beleven
    ik wil een nieuwe berg onwetende naieve newbies!
    Ik ook!
      maandag 29 maart 2010 @ 21:04:25 #97
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722734
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    is newbie
    ben je ook naief en onwetend?
    pi_79722740
    tvp
      maandag 29 maart 2010 @ 21:04:29 #99
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722741
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef vencodark het volgende:
    Ja, voor mij is het minder vanzelfsprekend om die link te leggen dan voor Djayzz denk ik
    Klopt
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722760
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef krengetje het volgende:
    tvp
    Lekker gesport schat?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79722764
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Volgens mij ben je gewoon geil
    Ja, niet dus. Alleen overdag door de week
    pi_79722790
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef krengetje het volgende:
    tvp
    betrapt!
    pi_79722796
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    betrapt!
      maandag 29 maart 2010 @ 21:05:49 #104
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_79722803
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Klopt
    o nu zie ik het pas
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:06:00 #105
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722809
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef mrbox het volgende:

    [..]

    o nu zie ik het pas
    Haha
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722812
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ben je ook naief en onwetend?
    Ehm Volgens mij niet

    hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 21:06:05 #107
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722814
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Klopt
    En mij had je niet eens door
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722829
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]



    Wel een heftig nummer eigenlijk
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Tijn kon je in het begin nog zo makkelijk voor de gek houden. Dat was bijna schattig!
    Nu is het een wijsneus geworden.
    Toen was het ook niet goed. Vrouwen
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Haha, serieus?
    Ik vraag mij af of tijnbrein het ook doorheeft
    djayzz in ieder geval wel
    Wat? Dat over Friends nee natuurlijk niet ik lul maar wat
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:06:39 #109
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722845
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Ehm Volgens mij niet

    hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
    helaas jij bent niet waar ik om vroeg
    pi_79722848
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Ehm Volgens mij niet

    hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
    Als je niet mijn richting op kijkt misschien wel
      maandag 29 maart 2010 @ 21:06:47 #111
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722851
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    En mij had je niet eens door
    Nee, want ik kende zijn echte naam niet
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 21:06:58 #112
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722856
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    helaas jij bent niet waar ik om vroeg
    voor jou wil ik best ontwetend zijn
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722858
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Ehm Volgens mij niet

    hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
    Voor degene met koters lijkt me dat toch vrij moeilijk.
    Hoewel...Maagd Maria was het ook.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:07:17 #114
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722868
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Nee, want ik kende zijn echte naam niet
    nu wel

    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722878
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Nee, want ik kende zijn echte naam niet
    Ik...ik snap hm niet.
    pi_79722885
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Ehm Volgens mij niet

    hier zijn toch alleen nette mensen die allemaal nog maagd zijn?
    dat is er maar eentje wil je hem hebben?
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 21:07:44 #117
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722899
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ik...ik snap hm niet.
    De acteur die ross speelt, heet David Schwimmer
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:07:53 #118
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722910
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ik...ik snap hm niet.
    Ross zijn echte naam is David, dus vandaar de link met djayzz.
    Mijn link is iets makkelijker, al zeg ik het zelf
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722913
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Lekker gesport schat?
    Ja
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:08:10 #120
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722922
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Als je niet mijn richting op kijkt misschien wel
    want jij bent niet netjes!?!?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:08:11 #121
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722924
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ross zijn echte naam is David, dus vandaar de link met djayzz.
    Mijn link is iets makkelijker, al zeg ik het zelf
    joh
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:08:17 #122
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722928
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    nu wel

    Uhuh, ik neem het mee in mijn graf.
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79722936
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    De acteur die ross speelt, heet David Schwimmer
    Ohja, dat is waar. Zover niet eens over nagedacht. Ik dacht dat jij jezelf gewoon net zo knullig zag als Ross is.
    pi_79722948
    Zo, tijd om naar bed te gaan met het 4de boek van de 15 (Dune). Slaap lekker alleen als jullie er aan toe zijn. Vanaf donderdag mag ik weer uitslapen, dan blijf ik langer
    pi_79722962
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    want jij bent niet netjes!?!?
    Mijn 2e naam is niet voor niets slettebolletje
    pi_79722965
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    dat is er maar eentje wil je hem hebben?
    pi_79722971
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    helaas jij bent niet waar ik om vroeg
    niet jong genoeg?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:09:14 #128
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79722976
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ohja, dat is waar. Zover niet eens over nagedacht. Ik dacht dat jij jezelf gewoon net zo knullig zag als Ross is.
    Haha
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 21:09:14 #129
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79722977
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ohja, dat is waar. Zover niet eens over nagedacht. Ik dacht dat jij jezelf gewoon net zo knullig zag als Ross is.
    hmm ja, dat ook.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79722984
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ross zijn echte naam is David, dus vandaar de link met djayzz.
    Mijn link is iets makkelijker, al zeg ik het zelf
    Rachel neukte met Ross, Djayzz is Ross, jij bent Rachel, ergo

    We snappen em
      maandag 29 maart 2010 @ 21:09:34 #131
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79722998
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ross zijn echte naam is David, dus vandaar de link met djayzz.
    Mijn link is iets makkelijker, al zeg ik het zelf
    ja en phoebe is blond dat legt de link naar mij natuurlijk ook meteen
    pi_79722999
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    helaas jij bent niet waar ik om vroeg
    Bos81 is mijn opvolger
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    dat is er maar eentje wil je hem hebben?
    Jij kan het niet zijn en duim ook niet. Wie dan?
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:09:40 #133
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723009
    Maar dan eindig ik wel met rachel
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79723010
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef stbabylon het volgende:
    Zo, tijd om naar bed te gaan met het 4de boek van de 15 (Dune). Slaap lekker alleen als jullie er aan toe zijn. Vanaf donderdag mag ik weer uitslapen, dan blijf ik langer
    pas op voor de wormpjes slaaplekker
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79723016
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef stbabylon het volgende:
    Zo, tijd om naar bed te gaan met het 4de boek van de 15 (Dune). Slaap lekker alleen als jullie er aan toe zijn. Vanaf donderdag mag ik weer uitslapen, dan blijf ik langer
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79723019
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Mijn 2e naam is niet voor niets slettebolletje
    Ik heb net een half uur moeten denken wat je echte naam ook alweer was. Waarom ben ik daar steeds mis mee?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:09:58 #137
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79723029
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Rachel neukte met Ross, Djayzz is Ross, jij bent Rachel, ergo

    We snappen em
    Die link kende ik dan nog niet
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 21:10:19 #138
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79723049
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef djayzz het volgende:
    Maar dan eindig ik wel met rachel
    Ik denk niet dat je daar blij van wordt
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 21:10:36 #139
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723055
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ik heb net een half uur moeten denken wat je echte naam ook alweer was. Waarom ben ik daar steeds mis mee?
    Ik weet het ook niet hoor
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79723061
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Die link kende ik dan nog niet
    Dat is dus het eerste waar ik aan dacht. Ik begreep al niet waarom jij perse Rachel wilde zijn. Dacht dat het met Ross te maken had.
    pi_79723062
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ik heb net een half uur moeten denken wat je echte naam ook alweer was. Waarom ben ik daar steeds mis mee?
    Weet je hem ondertussen weer?!
      maandag 29 maart 2010 @ 21:10:47 #142
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723066
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ik denk niet dat je daar blij van wordt
    Ik twijfel nog
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:10:48 #143
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723067
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef dawg het volgende:

    [..]

    niet jong genoeg?
    man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
      maandag 29 maart 2010 @ 21:11:08 #144
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723080
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Dat is dus het eerste waar ik aan dacht. Ik begreep al niet waarom jij perse Rachel wilde zijn. Dacht dat het met Ross te maken had.
    Heej, zo verschrikkelijk ben ik ook niet hoor
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:11:18 #145
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79723087
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Dat is dus het eerste waar ik aan dacht. Ik begreep al niet waarom jij perse Rachel wilde zijn. Dacht dat het met Ross te maken had.
    Nou nee, meer de link met mijn echte naam
    Ik heb Friends nooit gevolgd, dus ik ken de "relaties" niet daar
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79723091
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Ja
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ruilen?
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:11:27 #147
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723096
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Weet je hem ondertussen weer?!
    trots op mezelf bij mij kwam ie zowat meteen naar boven
    pi_79723108
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
    Gescheiden, kalende mannen?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79723113
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ik heb net een half uur moeten denken wat je echte naam ook alweer was. Waarom ben ik daar steeds mis mee?
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Dat was vanavond en ja, dat zei FF. Maar dan nog weet ik van de meeste niet wat ze doen. Ik onthou zulke dingen nooit zo. Soms van vrienden niet eens zo goed
    je had het antwoord al gegeven
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79723120
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Ik weet het ook niet hoor
    Nee, maar ik zou het toch moeten weten.
    pi_79723145
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
    Hoe jong?
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:12:38 #152
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723153
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nee, maar ik zou het toch moeten weten.
    want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79723166
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Weet je hem ondertussen weer?!
    Ja, maar ik moest ff rustig nadenken. Ik wist dat ik het wist maar het kwam niet direct boven, sorry.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef Thrust het volgende:

    [..]


    [..]

    je had het antwoord al gegeven
    Ben in namen eigenlijk wel vrij goed
      maandag 29 maart 2010 @ 21:13:17 #154
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723169
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Gescheiden, kalende mannen?
    zijn die hier ook?
    ach zolang ze maar niet te jong zijn
    pi_79723189
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?
    roddels! dat zou ik nou nooit doen
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79723199
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?
    Indd.
    pi_79723207
    RODDELS
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79723224
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef VorteXxX het volgende:
    RODDELS
    waar?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:14:41 #159
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723232
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Hoe jong?
    nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
    pi_79723251
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:13 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Indd.
    pi_79723254
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
    Kut, ik ben "maar" 27
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79723276
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
    aha. en wat is oud dan?
    pi_79723286
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 21:15:48 #164
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723296
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Kut, ik ben "maar" 27
    Jij bent ook al "bezet"
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:15:51 #165
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723297
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Kut, ik ben "maar" 27
    oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
    pi_79723298
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Het geheim is onthuld.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:16:14 #167
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723314
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Thrust het volgende:

    [..]


    zie bericht aan FF
      maandag 29 maart 2010 @ 21:16:26 #168
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723322
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Het geheim is onthuld.
    sorry
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79723325
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Jij bent ook al "bezet"
    Voel je niks van
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79723329
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
    niet eens door de eerste ronde
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79723330
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
    x2
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:16:43 #172
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_79723342
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    waar?
    Nou Djayzz en Auto dus ...
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:17:27 #173
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723380
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Voel je niks van
    soms wel, als ze er nog aanhangt...
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79723390
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef mrbox het volgende:

    [..]

    Nou Djayzz en Auto dus ...
    Daar heb je de paparazzi koning
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 21:17:55 #175
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723398
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    x2
    maar hey als het toch niets wordt dan wil ik voor jou best 2 jaar naar beneden gaan hoor
    pi_79723428
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    maar hey als het toch niets wordt dan wil ik voor jou best 2 jaar naar beneden gaan hoor
    Jij bent toch nog maar 28?
    pi_79723429
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
    Hey ik ben nog single
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79723456
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Hey ik ben nog single
    what's new?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:19:01 #179
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723459
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Hey ik ben nog single
    Ze had het niet tegen jou
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:19:08 #180
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723467
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jij bent toch nog maar 28?
    ja het ging er over dat ik nu geen jonkie meer zocht maar een ouwetje
    staat los van mijn leeftijd verder he
      maandag 29 maart 2010 @ 21:19:14 #181
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723481
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    what's new?
    *proest*
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79723493
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    what's new?
    Ik moest lachen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:19:40 #183
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723504
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Hey ik ben nog single
    te jong lieverd, te jong
    pi_79723506
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:19:43 #185
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723508
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ik moest lachen
    x2
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79723516
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Ze had het niet tegen jou
    Ik kan het toch proberen
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79723520
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    what's new?
    Hij.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:20:03 #188
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723529
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    te jong lieverd, te jong
    voor mij maak je toch ook wel een uitzondering
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79723542
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Barbusse het volgende:

    Wat isser er Barbsje
    pi_79723553
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ja het ging er over dat ik nu geen jonkie meer zocht maar een ouwetje
    staat los van mijn leeftijd verder he
    Ohjaa, uiteraard.
    pi_79723560
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ik moest lachen
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    te jong lieverd, te jong
    Ik ben ouder dan je denkt
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79723563
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    te jong lieverd, te jong
    Ikke niet

    Oh
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:20:43 #193
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723566
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    what's new?
    vind het een beetje een onder de gordel opmerking eigenlijk
    pi_79723584
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik kan het toch proberen
    beetje zonde van de inspanning maar hele nobele gedachte
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79723587
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:20 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Wat isser er Barbsje
    Mijn pastasalade had beter gekund
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:21:23 #196
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723597
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:20 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    voor mij maak je toch ook wel een uitzondering
    2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
    pi_79723603
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ja het ging er over dat ik nu geen jonkie meer zocht maar een ouwetje
    staat los van mijn leeftijd verder he
    Laat me raden, voor mij heb je ook een excuus
    pi_79723628
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
    Same

    (oh wacht, ik was naar bed (was eerst naar de wc ), nu echt weg)
      maandag 29 maart 2010 @ 21:22:00 #199
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723631
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Laat me raden, voor mij heb je ook een excuus
    geen idee welke leeftijd jij hebt!?
    pi_79723637
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
    en... 5?
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79723639
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    beetje zonde van de inspanning maar hele nobele gedachte
    Nee hoor op een dag lukt het dat weet ik zeker
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79723647
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Laat me raden, voor mij heb je ook een excuus
    * tromgeroffel.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:22:14 #203
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79723653
    Hoi!
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79723659
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    geen idee welke leeftijd jij hebt!?
    In mei 32
    pi_79723663
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
    Mannen die het niet waard zijn heb je van alle leeftijden hoor
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79723664
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Mijn pastasalade had beter gekund
    Ik dacht dat er iemand dood was
    pi_79723680
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef Nouk84 het volgende:
    Hoi!
    Nouks
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:22:41 #208
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79723682
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Mijn pastasalade had beter gekund
    Volgende keer beter
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 21:22:53 #209
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79723696
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef Nouk84 het volgende:
    Hoi!
    Hey
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 21:23:03 #210
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723702
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Nee hoor op een dag lukt het dat weet ik zeker
    de juiste instelling! gewoon niet opgeven uiteindelijk zal t goedkomen!
    pi_79723753
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Ik dacht dat er iemand dood was
    Ongetwijfeld, maar niemand uit mijn naaste omgeving.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Volgende keer beter
    Uiteraard!
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:24:10 #212
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723761
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    In mei 32
    qua leeftijd zit t wel snor
    alleen ben IK NIET LANG MET KLEINE TIETJES EN KORT HAAR!!!!'
    (bang voor afwijzing dus, nee begin maar niet aan jou )
      maandag 29 maart 2010 @ 21:24:21 #213
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723771
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Mannen die het niet waard zijn heb je van alle leeftijden hoor
    Heej
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79723773
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    de juiste instelling! gewoon niet opgeven uiteindelijk zal t goedkomen!
    Ik heb 3,5 jaar moeten zoeken voordat ik eindelijk de juiste persoon trof
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79723786
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Heej
    Voel je je aangesproken?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:24:44 #216
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723791
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef Nouk84 het volgende:
    Hoi!
    Hoi jezelf!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:25:01 #217
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723809
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Voel je je aangesproken?
    dat is gemeen
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79723810
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    de juiste instelling! gewoon niet opgeven uiteindelijk zal t goedkomen!
    Inderdaad
    Het is mij een tijdje terug gelukt dus dat gaat mij zeker nog eens lukken
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79723813
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    qua leeftijd zit t wel snor
    alleen ben IK NIET LANG MET KLEINE TIETJES EN KORT HAAR!!!!'
    (bang voor afwijzing dus, nee begin maar niet aan jou )
    Hee joh!
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:25:13 #220
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723815
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Mannen die het niet waard zijn heb je van alle leeftijden hoor
    ik wil gewoon elke leeftijd die op mn briefje staat kunnen afvinken thats all
      maandag 29 maart 2010 @ 21:25:38 #221
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79723829
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef Barbusse het volgende:
    Nouks
    Hoi! Waarom deed jij " "
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef automatic_ het volgende:
    Hey
    Meisje!
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:26:05 #222
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79723846
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
    Meisje!
    Leuke weekend gehad trouwens?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79723849
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ik heb 3,5 jaar moeten zoeken voordat ik eindelijk de juiste persoon trof
    Ik zoek rustig verder ik ben nog jong
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79723851
    Ja, ik was al naar bed, echt! Maar ik ben er weer uitgekomen, want het was te grappig. Ik zet mijn wekkerradio en hoor dan altijd nog even welk nummer er nu op is...

    Rembrants - I'll be there

    (en ik zei toch dat je een excuus had duim )
      maandag 29 maart 2010 @ 21:26:18 #225
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723856
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Ik heb 3,5 jaar moeten zoeken voordat ik eindelijk de juiste persoon trof
    oh mij is gezegd: niet zoeken komt vanzelf wel, maar je moet dus 3,5 jaar zoeken!?!?!
    kut heb ik nu 2 jaar van niet zoeken verspeelt
      maandag 29 maart 2010 @ 21:26:26 #226
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79723860
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef djayzz het volgende:
    Hoi jezelf!
    Ja hoi!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79723872
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik wil gewoon elke leeftijd die op mn briefje staat kunnen afvinken thats all
    Heb je 27 al gehad?
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79723875
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Hoi! Waarom deed jij " "
    [..]

    Meisje!
    Heb het al aangepast. Mn salade is niet je van het...
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79723884
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik wil gewoon elke leeftijd die op mn briefje staat kunnen afvinken thats all
    En wat is de max en min leeftijd?
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79723894
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Heb je 27 al gehad?
    pi_79723905
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh mij is gezegd: niet zoeken komt vanzelf wel, maar je moet dus 3,5 jaar zoeken!?!?!
    kut heb ik nu 2 jaar van niet zoeken verspeelt
    Dat zei je ook tegen mij.... en daar had je gelijk in
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79723914
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    qua leeftijd zit t wel snor
    alleen ben IK NIET LANG MET KLEINE TIETJES EN KORT HAAR!!!!'
    (bang voor afwijzing dus, nee begin maar niet aan jou )
    kieskeurige!
    ik wil niet trouwens.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:27:32 #233
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79723917
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef automatic_ het volgende:
    Leuke weekend gehad trouwens?
    Druk Maar wel lekker. Stappen, werken, uit eten voor een verjaardag een jaar geleden Kijk nu alweer uit naar de volgende!
    En jij?
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:27:33 #234
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79723920
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Ja hoi!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dat maakt het niet minder leuk
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79723933
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Jij wel dus dat is niet meer interresant
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79723939
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh mij is gezegd: niet zoeken komt vanzelf wel, maar je moet dus 3,5 jaar zoeken!?!?!
    kut heb ik nu 2 jaar van niet zoeken verspeelt
    Had wel relaties gehad in die 3,5 jaar, maar niet met dames waar ik me echt goed bij voelde zoals ik bij mijn huidige vriendin voel.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79723942
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    En wat is de max en min leeftijd?
    16 tot 66, net als bij Ravensburger bordspellen
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:28:10 #238
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79723943
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Druk Maar wel lekker. Stappen, werken, uit eten voor een verjaardag een jaar geleden Kijk nu alweer uit naar de volgende!
    En jij?
    Niet zo heel druk, maar prima te doen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 21:28:20 #239
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79723952
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Barbusse het volgende:
    Heb het al aangepast. Mn salade is niet je van het...
    Tja, dat kan gebeuren
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:28:37 #240
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79723969
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    En wat is de max en min leeftijd?
    nou 18, 19, 20, 21, staan nog open maar ik twijfel of ik daar niet beter mee kan wachten tot ik dement ben en dat als excuus kan gebruiken.
    dan komt 28 en 29 en dan gaan we de 30 in :S
      maandag 29 maart 2010 @ 21:28:58 #241
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79723986
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef automatic_ het volgende:
    Niet zo heel druk, maar prima te doen
    Wel goed?
    Ik hou 16/17 nog voor je vrij hoor
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79723989
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    16 tot 66, net als bij Ravensburger bordspellen
    Dus als Duim 66 stopt ze met het hebben van seks
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79724012
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Tja, dat kan gebeuren
    Niet zo nonchalant reageren he? Dit is een Griekse tragedietm van Roland Emmerich-proporties!
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:29:31 #244
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724013
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Dus als Duim 66 stopt ze met het hebben van seks
    Nee, dan begint ze weer van voor af aan
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:29:32 #245
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724016
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef dawg het volgende:

    [..]

    kieskeurige!
    ik wil niet trouwens.
    ik ben lief ik zeg niets ik ben lief
    (maar tart me niet anders floepst t er nog es zo uit )
      maandag 29 maart 2010 @ 21:29:42 #246
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79724023
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Wel goed?
    Ik hou 16/17 nog voor je vrij hoor
    Oja, ik was die PM kwijt
    16e heb ik een slaapdienst, 17e heb ik tot nu toe niets ('s avonds)
    Edit; En ja, wel oké weekend
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79724029
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    nou 18, 19, 20, 21, staan nog open maar ik twijfel of ik daar niet beter mee kan wachten tot ik dement ben en dat als excuus kan gebruiken.
    dan komt 28 en 29 en dan gaan we de 30 in :S
    Hoe ouder, des te groter de bagage is
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79724035
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    nou 18, 19, 20, 21, staan nog open maar ik twijfel of ik daar niet beter mee kan wachten tot ik dement ben en dat als excuus kan gebruiken.
    dan komt 28 en 29 en dan gaan we de 30 in :S
    dat kan ik bijna allemaal afstrepen
      maandag 29 maart 2010 @ 21:30:00 #249
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724043
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Wel goed?
    Ik hou 16/17 nog voor je vrij hoor
    Tijdens een discussie over leeftijden van (sex)partners is dit niet heel tactisch
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724061
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Nee, dan begint ze weer van voor af aan
    LOL
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79724067
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    dat kan ik bijna allemaal afstrepen
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79724072
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Tijdens een discussie over leeftijden van (sex)partners is dit niet heel tactisch
    pi_79724079
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    dat kan ik bijna allemaal afstrepen
    sletje
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79724081
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    dat kan ik bijna allemaal afstrepen
    Ik nog niet
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:31:22 #255
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724088
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    dat kan ik bijna allemaal afstrepen
    Ik kan dat ook best doen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724089
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef Barbusse het volgende:

    [..]


    Ja wat dacht je dan.. dat vriendjes nooit jarig zijn?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:31:30 #257
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724100
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Had wel relaties gehad in die 3,5 jaar, maar niet met dames waar ik me echt goed bij voelde zoals ik bij mijn huidige vriendin voel.
    ik gun t jullie van harte enzo he
    en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles )
      maandag 29 maart 2010 @ 21:32:20 #258
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79724131
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik gun t jullie van harte enzo he
    en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles )
    Zo is het inderdaad vaak gegaan
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79724136
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Ja wat dacht je dan.. dat vriendjes nooit jarig zijn?
    Tarzan is toch nooit jarig
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79724139
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik nog niet
    Ga es hard aan het werk dan!
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:32:46 #261
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724149
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Tarzan is toch nooit jarig
    Nee, peter pan is nooit jarig
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724152
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik gun t jullie van harte enzo he
    en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles )
    Het spannendste zijn toch wel de eerste weken / maand
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79724158
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Ja wat dacht je dan.. dat vriendjes nooit jarig zijn?
    Zulks een dooddoener
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:33:11 #264
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724165
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    dat kan ik bijna allemaal afstrepen
    sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet mee
    pi_79724177
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Ga es hard aan het werk dan!
    38 kan ik alvast afstrepen nu de rest nog
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79724180
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik gun t jullie van harte enzo he
    en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles )
    Hier heb je hartstikke gelijk in
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79724192
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet mee
    Oww.. ja ik wel
    pi_79724211
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Nee, peter pan is nooit jarig
    Echt
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:33:59 #269
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79724215
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    38 kan ik alvast afstrepen nu de rest nog
    Nou, dat is al een begin
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 21:34:04 #270
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724218
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Hoe ouder, des te groter de bagage is
    ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
    daarom ook van de jonkies vandaan nu
    pi_79724219
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Nee, peter pan is nooit jarig
    pi_79724233
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    38 kan ik alvast afstrepen nu de rest nog
    38!!!

    Respect

    Mijn oudste was 32 ofzo
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79724246
    Ik kan 18 en 23 afstrepen.
    pi_79724263
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet mee
    Heb jij 4 jaar een relatie met twee mannen gehad? En ja, ik lees het expres verkeerd. Sue me
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:35:27 #275
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724280
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
    Ik kan 18 en 23 afstrepen.
    en alle keren dat ze een jaar ouder werden?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724296
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
    daarom ook van de jonkies vandaan nu
    Boven de 35+ kom je in de categorie gescheiden, kids enzo

    Als ze 35+ zijn en dat niet hebben, zal het vast een reden hebben waarom niet
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:35:47 #277
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724303
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    38 kan ik alvast afstrepen nu de rest nog
    oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?
    pi_79724307
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Nou, dat is al een begin
    Het is een begin en wat voor een begin
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    38!!!

    Respect

    Mijn oudste was 32 ofzo
    Dankje
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79724312
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
    daarom ook van de jonkies vandaan nu
    Bagage heb ik zat. Nu de rest nog
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:36:03 #280
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79724320
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef automatic_ het volgende:
    Oja, ik was die PM kwijt
    16e heb ik een slaapdienst, 17e heb ik tot nu toe niets ('s avonds)
    Edit; En ja, wel oké weekend
    Oké, ik dacht al
    17e is zaterdag toch? Moet goedkomen dan
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef djayzz het volgende:
    Tijdens een discussie over leeftijden van (sex)partners is dit niet heel tactisch
    Kan mij het verrotten
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79724334
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
    ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
    daarom ook van de jonkies vandaan nu
    Hoi
      maandag 29 maart 2010 @ 21:36:26 #282
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79724342
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Boven de 35+ kom je in de categorie gescheiden, kids enzo

    Als ze 35+ zijn en dat niet hebben, zal het vast een reden hebben waarom niet
    oh er zijn zat 30+ mannen die dat zijn, hoeft niet perse 35+ te zijn (pliesssssssss)
    oh fuck techno is er.... op 1 uitzondering na dan
    pi_79724352
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    38!!!

    Respect

    Mijn oudste was 32 ofzo
    hmmm, geloof 35..

    even kijken wat ik kan afstrepen 16 t/m 32 en 35... :$ kan zijn dat ik nog iets van 33 of 34 gehad heb..

    kak, ik ben een slet!
    pi_79724355
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?
    daar weet Djayzz ook alles van
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79724357
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    en alle keren dat ze een jaar ouder werden?
    Toen was het al uit.
    pi_79724371
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Het is een begin en wat voor een begin
    [..]

    Dankje
    Ik dacht dat ik geluk had dat ik op mn 16e een scharrel van 21 had
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 21:37:08 #287
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79724379
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
    Oké, ik dacht al
    17e is zaterdag toch? Moet goedkomen dan
    Ik heb gewoon mijn inbox leeggegooid
    En ja, dat is op een zaterdag!
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79724418
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
    daarom ook van de jonkies vandaan nu
    die jonkies zoals box kunnen jou niet aan?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:37:57 #289
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79724419
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef automatic_ het volgende:
    Ik heb gewoon mijn inbox leeggegooid
    En ja, dat is op een zaterdag!
    Tof Gaan we even wat leuks verzinnen
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 21:38:08 #290
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724425
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    daar weet Djayzz ook alles van
    sterf
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79724430
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Toen was het al uit.
    Een zwarte weduwe
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79724431
    noukie!
    pi_79724437
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?
    September vorig jaar een date gehad met een leuke 38 jarige vrouw. En we hebben ons vermaakt samen
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79724444
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Duimelot het volgende:
    oh fuck techno is er.... op 1 uitzondering na dan
    Nou, dank je wel.
    pi_79724447
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    sterf
    ook van jou!
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79724465
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Een zwarte weduwe
    Niet dood, uit!
      maandag 29 maart 2010 @ 21:39:02 #297
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79724482
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Toen was het al uit.
    o ok

    Ik kan 14 t/m 19 afstrepen en 25
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 21:39:06 #298
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79724486
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Tof Gaan we even wat leuks verzinnen
    Ik zal eens kijken of ik overdag vrij kan regelen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 21:39:13 #299
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79724493
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef dawg het volgende:
    noukie!
    dawg! Hoe is het?
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79724501
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    daar weet Djayzz ook alles van
    Vertel
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79724523
    vol
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')