abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:07:23 #126
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79719829
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.
Heel fris zag je er niet uit zondag idd. .
pi_79719830
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat weet ik ook. Ik vraag me alleen af wat je als vrouw met een grote hoeveelheid moet.

Goed genoeg zo? Of moet ik het nog iets meer uitdiepen?
DAT weet ik niet, ik doe niet aan drugs

pi_79719835
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

IK WIST HET

Was net iets te traag met editten

Zal het niet meer doen.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:07:34 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719838
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Iets wat in één keer te binnen schoot. Maar om terug te komen op jouw vraag, nee, er zit wel degelijk een maximum aan.
Goed zo. Te is nooit goed.

Ik doelde erop dat m'n bh voor m'n zusje te groot is Kwa omtrek niet, kwa borstgrootte wel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:07:42 #130
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79719847
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat voor lab?
Micro en Patho.
pi_79719853
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja euh, ik hoef niet van iedereen te weten wat men voor werk/opleiding enzo doet hoor
Ving vanmiddag nog iets op van coryfee?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79719869
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.
Ja... het was de bavaria bij mij, niet de grote hoeveelheden ervan (of de x liter muprhies )
pi_79719895
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Thrust het volgende:

[..]

Ving vanmiddag nog iets op van coryfee?
Dat was vanavond en ja, dat zei FF. Maar dan nog weet ik van de meeste niet wat ze doen. Ik onthou zulke dingen nooit zo. Soms van vrienden niet eens zo goed
pi_79719897
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Micro en Patho.
Waarom las ik Mauro Picotto...
  maandag 29 maart 2010 @ 20:08:59 #135
13749 AirwiN
Time to give
pi_79719898
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik doelde erop dat m'n bh voor m'n zusje te groot is Kwa omtrek niet, kwa borstgrootte wel.
Weer wat geleerd.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  maandag 29 maart 2010 @ 20:09:21 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719915
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heel fris zag je er niet uit zondag idd. .
Ik ook niet
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719926
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Micro en Patho.
Ah
Ik ben eigenlijk chemisch maar werk nu in Food
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719941
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja... het was de bavaria bij mij, niet de grote hoeveelheden ervan (of de x liter muprhies )
Ik gok murphys... heb ook die ervaring met die meuk
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 20:09:46 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719947
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Weer wat geleerd.
Mag je wat mij betreft ook meteen weer vergeten
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:09:53 #140
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79719952
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:
Waarom las ik Mauro Picotto...
Vraag je aan mij om die pinda in je hoofd te ontleden?
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:10:28 #141
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79719990
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ook niet
[insert random kwijlopmerking die boven mij ongetwijfeld al is gemaakt]
pi_79719998
Een maat kwam gisteren even een spel ophalen (Pinquins ) en vertelde me dat ik er ook niet echt fris uitzag... en om het nog even iets erger te maken gooide hij erachteraan dat ik ook best veel grijze haren krijg. Thanks mate.. thanks.. (en daar moet ik dan 3 weken mee in crappy Amerikaanse motels zitten )
pi_79719999
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ah
Ik ben eigenlijk chemisch maar werk nu in Food
Welk lab? misschien ben jij stiekem een collega
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79720036
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat was vanavond en ja, dat zei FF. Maar dan nog weet ik van de meeste niet wat ze doen. Ik onthou zulke dingen nooit zo. Soms van vrienden niet eens zo goed
Valt ook niet bij te houden, plaag maar een beetje

Dat ik nou absurd veel opsla
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79720054
Bonjour
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79720058
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Ik gok murphys... heb ook die ervaring met die meuk
Oh nee, normaal geen probleem hoor Vind het heerlijk (hoewel ik liever Kilkenny heb). Maar laten we zeggen... het was een lange dag en die begon ik met een kater van vrijdag
  maandag 29 maart 2010 @ 20:11:56 #147
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79720066
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ah
Ik ben eigenlijk chemisch maar werk nu in Food
beter lekker om op te eten dan chemisch.... ikzelf ben au naturel
pi_79720067
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Welk lab? misschien ben jij stiekem een collega
Dat kan heul niet. Ik werk bij een levensmiddelen bedrijf in Dordrecht.
Waar werk jij?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:12:02 #149
13749 AirwiN
Time to give
pi_79720071
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:


Mag je wat mij betreft ook meteen weer vergeten
Bij deze!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79720080
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vraag je aan mij om die pinda in je hoofd te ontleden?
Oi! Minstens een walnoot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')