abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79719656
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, jij labrat
Sssssssssssst
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719661
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef stbabylon het volgende:
Lieve mensen
Ga je nu iets aankondigen?
pi_79719671
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
Zoek drankje van Random leuke vent/vrouw drop daar een kleine hoeveelheid in en afwachten maar

Maarja... lijkt me niks ...
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79719673
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
Einstein was een natuurkundige

Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
pi_79719674
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef stbabylon het volgende:
Lieve mensen
Hoe laat was jij uit het hotel vertrokken?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719687
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
Klopt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:04:41 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719695
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Beantwoord jij wel meer vragen met een wedervraag?
Hoe kom je daar nu bij?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719699
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ga je nu iets aankondigen?
Nee hoor, gewoon even zeggen
pi_79719713
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoe laat vertrok was jij uit het hotel vertrokken?
Nog zo 1.
pi_79719724
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Einstein was een natuurkundige

Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
Een mede-labrat hiero
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 20:05:34 #111
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79719739
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Een mede-labrat hiero
Jemie, wat een ratten hier!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79719740
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nog zo 1.
IK WIST HET

Was net iets te traag met editten
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719742
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoe laat was jij uit het hotel vertrokken?
Ehr... half twee denk ik ongeveer
pi_79719746
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
wat een interesse
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 20:05:49 #115
13749 AirwiN
Time to give
pi_79719749
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
Hoe kom je daar nu bij?
Iets wat in één keer te binnen schoot. Maar om terug te komen op jouw vraag, nee, er zit wel degelijk een maximum aan.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79719752
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Een mede-labrat hiero
Jij?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:06:04 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719764
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Einstein was een natuurkundige

Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
Dat weet ik ook. Ik vraag me alleen af wat je als vrouw met een grote hoeveelheid moet.

Goed genoeg zo? Of moet ik het nog iets meer uitdiepen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:06:14 #118
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79719771
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, wat een ratten hier!
Ik werk ook in een lab.
pi_79719772
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Een mede-labrat hiero
Eh nee, scheikunde boeit me eigenlijk geen fuck Ik ben meer van de natuurkunde!
pi_79719777
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef Thrust het volgende:

[..]

wat een interesse
Ja euh, ik hoef niet van iedereen te weten wat men voor werk/opleiding enzo doet hoor
pi_79719790
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef Thrust het volgende:

[..]

wat een interesse
Ik ben niet interresant genoeg voor haar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719792
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Jemie, wat een ratten hier!
Bel Hamelen ff.
pi_79719795
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ehr... half twee denk ik ongeveer
Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719812
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bel Hamelen ff.
Ik moest lachen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719816
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik werk ook in een lab.
Wat voor lab?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:07:23 #126
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79719829
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.
Heel fris zag je er niet uit zondag idd. .
pi_79719830
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat weet ik ook. Ik vraag me alleen af wat je als vrouw met een grote hoeveelheid moet.

Goed genoeg zo? Of moet ik het nog iets meer uitdiepen?
DAT weet ik niet, ik doe niet aan drugs

pi_79719835
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

IK WIST HET

Was net iets te traag met editten

Zal het niet meer doen.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:07:34 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719838
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Iets wat in één keer te binnen schoot. Maar om terug te komen op jouw vraag, nee, er zit wel degelijk een maximum aan.
Goed zo. Te is nooit goed.

Ik doelde erop dat m'n bh voor m'n zusje te groot is Kwa omtrek niet, kwa borstgrootte wel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:07:42 #130
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79719847
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat voor lab?
Micro en Patho.
pi_79719853
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja euh, ik hoef niet van iedereen te weten wat men voor werk/opleiding enzo doet hoor
Ving vanmiddag nog iets op van coryfee?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79719869
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.
Ja... het was de bavaria bij mij, niet de grote hoeveelheden ervan (of de x liter muprhies )
pi_79719895
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Thrust het volgende:

[..]

Ving vanmiddag nog iets op van coryfee?
Dat was vanavond en ja, dat zei FF. Maar dan nog weet ik van de meeste niet wat ze doen. Ik onthou zulke dingen nooit zo. Soms van vrienden niet eens zo goed
pi_79719897
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Micro en Patho.
Waarom las ik Mauro Picotto...
  maandag 29 maart 2010 @ 20:08:59 #135
13749 AirwiN
Time to give
pi_79719898
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik doelde erop dat m'n bh voor m'n zusje te groot is Kwa omtrek niet, kwa borstgrootte wel.
Weer wat geleerd.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  maandag 29 maart 2010 @ 20:09:21 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719915
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heel fris zag je er niet uit zondag idd. .
Ik ook niet
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719926
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Micro en Patho.
Ah
Ik ben eigenlijk chemisch maar werk nu in Food
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719941
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja... het was de bavaria bij mij, niet de grote hoeveelheden ervan (of de x liter muprhies )
Ik gok murphys... heb ook die ervaring met die meuk
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 20:09:46 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719947
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Weer wat geleerd.
Mag je wat mij betreft ook meteen weer vergeten
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:09:53 #140
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79719952
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:
Waarom las ik Mauro Picotto...
Vraag je aan mij om die pinda in je hoofd te ontleden?
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:10:28 #141
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79719990
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ook niet
[insert random kwijlopmerking die boven mij ongetwijfeld al is gemaakt]
pi_79719998
Een maat kwam gisteren even een spel ophalen (Pinquins ) en vertelde me dat ik er ook niet echt fris uitzag... en om het nog even iets erger te maken gooide hij erachteraan dat ik ook best veel grijze haren krijg. Thanks mate.. thanks.. (en daar moet ik dan 3 weken mee in crappy Amerikaanse motels zitten )
pi_79719999
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ah
Ik ben eigenlijk chemisch maar werk nu in Food
Welk lab? misschien ben jij stiekem een collega
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79720036
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat was vanavond en ja, dat zei FF. Maar dan nog weet ik van de meeste niet wat ze doen. Ik onthou zulke dingen nooit zo. Soms van vrienden niet eens zo goed
Valt ook niet bij te houden, plaag maar een beetje

Dat ik nou absurd veel opsla
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79720054
Bonjour
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79720058
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Ik gok murphys... heb ook die ervaring met die meuk
Oh nee, normaal geen probleem hoor Vind het heerlijk (hoewel ik liever Kilkenny heb). Maar laten we zeggen... het was een lange dag en die begon ik met een kater van vrijdag
  maandag 29 maart 2010 @ 20:11:56 #147
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79720066
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ah
Ik ben eigenlijk chemisch maar werk nu in Food
beter lekker om op te eten dan chemisch.... ikzelf ben au naturel
pi_79720067
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Welk lab? misschien ben jij stiekem een collega
Dat kan heul niet. Ik werk bij een levensmiddelen bedrijf in Dordrecht.
Waar werk jij?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:12:02 #149
13749 AirwiN
Time to give
pi_79720071
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:


Mag je wat mij betreft ook meteen weer vergeten
Bij deze!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79720080
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vraag je aan mij om die pinda in je hoofd te ontleden?
Oi! Minstens een walnoot
pi_79720083
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Thrust het volgende:

[..]

Valt ook niet bij te houden, plaag maar een beetje

Dat ik nou absurd veel opsla
Haha ja indd. Er was laatst nog iets wat je over mij had onthouden en waar je ineens mee kwam. Dat viel me toen wel op.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:12:22 #152
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720087
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:
Bonjour
Hoi!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720144
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Duimelot het volgende:

[..]

beter lekker om op te eten dan chemisch.... ikzelf ben au naturel
Vast
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79720165
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat kan heul niet. Ik werk bij een levensmiddelen bedrijf in Dordrecht.
Waar werk jij?
Ohw ok ik werk op een lab in hoogvliet Grond en bouwstoffen lab ... maar heeft ook een food onderdeel best groot lab dus had gekunt
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79720172
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Duimelot het volgende:

au naturel
Nu heb ik zin in chips.
pi_79720208
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hoi!


Gaat het over nootjes?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:15:11 #157
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720229
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

We merken dat je internet hebt waar je nu woont Hehe.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720236
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Ohw ok ik werk op een lab in hoogvliet Grond en bouwstoffen lab ... maar heeft ook een food onderdeel best groot lab dus had gekunt
Nee ik werk bij een bedrijf dat alleen in levensmiddelen doet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:15:38 #159
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79720253
Ik ga The Phantom of the Opera kijken. Bakkie chippies erbij

Tot vanavond ergens
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 20:15:47 #160
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720260
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ga The Phantom of the Opera kijken. Bakkie chippies erbij

Tot vanavond ergens
Enjoy
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720263
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef automatic_ het volgende:

[..]

We merken dat je internet hebt waar je nu woont Hehe.
Valt t op?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:16:00 #162
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79720274
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nu heb ik zin in chips.
oeh dat zou niet verkeerd zijn
  maandag 29 maart 2010 @ 20:16:04 #163
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720277
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Valt t op?
Ja! Maar goed; het is wel gezellig
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 20:16:09 #164
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79720280
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]



Gaat het over nootjes?
Hoi

Nee, over de herseninhoud van Babs.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:16:20 #165
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79720294
Ja, ik ga Steven Seagal - Lawman kijken. Ik zag het voorbij komen maar ik vind downloaden toch handiger. .

Ook met chips.
pi_79720315
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha ja indd. Er was laatst nog iets wat je over mij had onthouden en waar je ineens mee kwam. Dat viel me toen wel op.
tja www.loicursusstalken.nl

je wist mijn een tijdje geleden nog een beetje te bereiken, toen ging echt bijna alles aan mij voorbij je heb indruk achtergelaten
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 20:17:01 #167
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720332
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef Kreator het volgende:
Ja, ik ga Steven Seagal - Lawman kijken. Ik zag het voorbij komen maar ik vind downloaden toch handiger. .

Ook met chips.
Enjoy
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720335
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oeh dat zou niet verkeerd zijn
Indd. maar ik heb geen chips.
pi_79720354
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja! Maar goed; het is wel gezellig
! Geniet ervan, want de rest van de week ben ik er niet.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoi

Nee, over de herseninhoud van Babs.

Oh, die eet ik niet hoor
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79720361
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Indd. maar ik heb geen chips.
In je computer wel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:17:36 #171
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79720363
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:
Indd. maar ik heb geen chips.
Ik 2. Sate-smaak dinges. En die gele.
pi_79720408
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik 2. Sate-smaak dinges. En die gele.
Chips is altijd geel
pi_79720435
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Chips is altijd geel
Nietus
pi_79720457
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef STING het volgende:

[..]

Nietus
Nu je het zegt...paprikachips is oranje.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:19:10 #175
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720459
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Barbusse het volgende:
! Geniet ervan, want de rest van de week ben ik er niet.
Hoe komt het?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 20:19:12 #176
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79720462
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Indd. maar ik heb geen chips.
ik heb nog een bus pringles hot & spicy liggen alleen nu zin in naturel chips
hoe komt dat nu!?!?
pi_79720466
Oeh, ik kan in KPD.
pi_79720484
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nu je het zegt...paprikachips is oranje.
Goedzo, ik gaf je nog ff de kans om er nog eens over na te denken
pi_79720503
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hoe komt het?
Arbeid

Tot 1 uur `s nachts
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79720509
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef STING het volgende:
Oeh, ik kan in KPD.

Kan je hier mooi alle inside info verspreiden !!!
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79720540
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef STING het volgende:
Oeh, ik kan in KPD.
Ik zal de foto's spoedig checken.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef STING het volgende:

[..]

Goedzo, ik gaf je nog ff de kans om er nog eens over na te denken
Dankjewel.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik heb nog een bus pringles hot & spicy liggen alleen nu zin in naturel chips
hoe komt dat nu!?!?
Weet ik veel...ik heb ook een chipsdrang.
pi_79720563
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Kan je hier mooi alle inside info verspreiden !!!
Nee, dat mag dan weer niet.
pi_79720594
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, dat mag dan weer niet.
ik heb ook een bericht gestuurd maar nog geen antwoord gehad
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79720596
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef STING het volgende:
Oeh, ik kan in KPD.

Rukse
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:22:03 #185
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720621
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Arbeid

Tot 1 uur `s nachts
Jemie
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720629
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

ik heb ook een bericht gestuurd maar nog geen antwoord gehad
Geen berichten sturen, gewoon aanmelding in het topic van Feedback ofzo.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Rukse
Ik dacht het ook, maar wou het niet zeggen.
pi_79720654
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

ik heb ook een bericht gestuurd maar nog geen antwoord gehad
het is wel voor 18+
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79720706
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Rukse
Ja, nou
pi_79720742
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Rukse
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79720755
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:23 schreef STING het volgende:

[..]

Ja, nou
Nu al klaar?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79720778
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Thrust het volgende:

[..]

Nu al klaar?
Dat is snel
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79720786
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Jemie
Ach, komt goed hoor. En morgen ben ik vrij
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:24:53 #193
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720796
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is snel
Zoveel boeiends staat er niet
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720797
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef Thrust het volgende:

[..]

het is wel voor 18+
1986 is aardig 18+ toch

Of rekenen ze mentale leeftijd ook mee
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79720798
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is snel
Powerruk.
pi_79720804
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef Thrust het volgende:

[..]

het is wel voor 18+
Oh vandaar dat ik nog geen toegang heb
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79720829
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Thrust het volgende:

[..]

Nu al klaar?

There's no need to be inefficient, right?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79720835
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is snel
brandblaren tempo
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 20:25:39 #199
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720839
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

1986 is aardig 18+ toch

Of rekenen ze mentale leeftijd ook mee
Ja
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720859
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Zoveel boeiends staat er niet
Nou, staan toch leuke links naar streams. Hoef ik niet zo te zoeken
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')