Haha ja indd. Er was laatst nog iets wat je over mij had onthouden en waar je ineens mee kwam.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Valt ook niet bij te houden, plaag maar een beetje![]()
![]()
Dat ik nou absurd veel opsla
Vastquote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beter lekker om op te eten dan chemisch.... ikzelf ben au naturel
Ohw ok ik werk op een lab in hoogvliet Grond en bouwstoffen lab ... maar heeft ook een food onderdeel best groot lab dus had gekuntquote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan heul niet.Ik werk bij een levensmiddelen bedrijf in Dordrecht.
Waar werk jij?
quote:
We merken dat je internet hebt waar je nu woontquote:
Nee ik werk bij een bedrijf dat alleen in levensmiddelen doetquote:Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ohw ok ik werk op een lab in hoogvliet Grond en bouwstoffen lab ... maar heeft ook een food onderdeel best groot lab dus had gekunt
Enjoyquote:Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ga The Phantom of the Opera kijken. Bakkie chippies erbij
Tot vanavond ergens
Valt t op?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We merken dat je internet hebt waar je nu woontHehe.
Ja!quote:
tja www.loicursusstalken.nlquote:Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha ja indd. Er was laatst nog iets wat je over mij had onthouden en waar je ineens mee kwam.Dat viel me toen wel op.
Enjoyquote:Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef Kreator het volgende:
Ja, ik ga Steven Seagal - Lawman kijken. Ik zag het voorbij komen maar ik vind downloaden toch handiger..
Ook met chips.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja!Maar goed; het is wel gezellig
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi
Nee, over de herseninhoud van Babs.
In je computer welquote:
Chips is altijd geelquote:Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik 2. Sate-smaak dinges. En die gele.
Hoe komt het?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Barbusse het volgende:
!
Geniet ervan, want de rest van de week ben ik er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |