abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79720083
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Thrust het volgende:

[..]

Valt ook niet bij te houden, plaag maar een beetje

Dat ik nou absurd veel opsla
Haha ja indd. Er was laatst nog iets wat je over mij had onthouden en waar je ineens mee kwam. Dat viel me toen wel op.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:12:22 #152
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720087
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:
Bonjour
Hoi!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720144
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Duimelot het volgende:

[..]

beter lekker om op te eten dan chemisch.... ikzelf ben au naturel
Vast
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79720165
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat kan heul niet. Ik werk bij een levensmiddelen bedrijf in Dordrecht.
Waar werk jij?
Ohw ok ik werk op een lab in hoogvliet Grond en bouwstoffen lab ... maar heeft ook een food onderdeel best groot lab dus had gekunt
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79720172
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Duimelot het volgende:

au naturel
Nu heb ik zin in chips.
pi_79720208
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hoi!


Gaat het over nootjes?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:15:11 #157
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720229
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

We merken dat je internet hebt waar je nu woont Hehe.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720236
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Ohw ok ik werk op een lab in hoogvliet Grond en bouwstoffen lab ... maar heeft ook een food onderdeel best groot lab dus had gekunt
Nee ik werk bij een bedrijf dat alleen in levensmiddelen doet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:15:38 #159
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79720253
Ik ga The Phantom of the Opera kijken. Bakkie chippies erbij

Tot vanavond ergens
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 20:15:47 #160
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720260
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ga The Phantom of the Opera kijken. Bakkie chippies erbij

Tot vanavond ergens
Enjoy
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720263
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef automatic_ het volgende:

[..]

We merken dat je internet hebt waar je nu woont Hehe.
Valt t op?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:16:00 #162
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79720274
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nu heb ik zin in chips.
oeh dat zou niet verkeerd zijn
  maandag 29 maart 2010 @ 20:16:04 #163
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720277
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Valt t op?
Ja! Maar goed; het is wel gezellig
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 20:16:09 #164
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79720280
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]



Gaat het over nootjes?
Hoi

Nee, over de herseninhoud van Babs.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:16:20 #165
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79720294
Ja, ik ga Steven Seagal - Lawman kijken. Ik zag het voorbij komen maar ik vind downloaden toch handiger. .

Ook met chips.
pi_79720315
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha ja indd. Er was laatst nog iets wat je over mij had onthouden en waar je ineens mee kwam. Dat viel me toen wel op.
tja www.loicursusstalken.nl

je wist mijn een tijdje geleden nog een beetje te bereiken, toen ging echt bijna alles aan mij voorbij je heb indruk achtergelaten
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 20:17:01 #167
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720332
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef Kreator het volgende:
Ja, ik ga Steven Seagal - Lawman kijken. Ik zag het voorbij komen maar ik vind downloaden toch handiger. .

Ook met chips.
Enjoy
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720335
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oeh dat zou niet verkeerd zijn
Indd. maar ik heb geen chips.
pi_79720354
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja! Maar goed; het is wel gezellig
! Geniet ervan, want de rest van de week ben ik er niet.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoi

Nee, over de herseninhoud van Babs.

Oh, die eet ik niet hoor
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79720361
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Indd. maar ik heb geen chips.
In je computer wel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:17:36 #171
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79720363
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:
Indd. maar ik heb geen chips.
Ik 2. Sate-smaak dinges. En die gele.
pi_79720408
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik 2. Sate-smaak dinges. En die gele.
Chips is altijd geel
pi_79720435
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Chips is altijd geel
Nietus
pi_79720457
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef STING het volgende:

[..]

Nietus
Nu je het zegt...paprikachips is oranje.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:19:10 #175
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720459
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Barbusse het volgende:
! Geniet ervan, want de rest van de week ben ik er niet.
Hoe komt het?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 20:19:12 #176
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79720462
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Indd. maar ik heb geen chips.
ik heb nog een bus pringles hot & spicy liggen alleen nu zin in naturel chips
hoe komt dat nu!?!?
pi_79720466
Oeh, ik kan in KPD.
pi_79720484
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nu je het zegt...paprikachips is oranje.
Goedzo, ik gaf je nog ff de kans om er nog eens over na te denken
pi_79720503
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hoe komt het?
Arbeid

Tot 1 uur `s nachts
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79720509
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef STING het volgende:
Oeh, ik kan in KPD.

Kan je hier mooi alle inside info verspreiden !!!
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79720540
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef STING het volgende:
Oeh, ik kan in KPD.
Ik zal de foto's spoedig checken.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef STING het volgende:

[..]

Goedzo, ik gaf je nog ff de kans om er nog eens over na te denken
Dankjewel.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik heb nog een bus pringles hot & spicy liggen alleen nu zin in naturel chips
hoe komt dat nu!?!?
Weet ik veel...ik heb ook een chipsdrang.
pi_79720563
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Kan je hier mooi alle inside info verspreiden !!!
Nee, dat mag dan weer niet.
pi_79720594
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, dat mag dan weer niet.
ik heb ook een bericht gestuurd maar nog geen antwoord gehad
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79720596
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef STING het volgende:
Oeh, ik kan in KPD.

Rukse
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:22:03 #185
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720621
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Arbeid

Tot 1 uur `s nachts
Jemie
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720629
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

ik heb ook een bericht gestuurd maar nog geen antwoord gehad
Geen berichten sturen, gewoon aanmelding in het topic van Feedback ofzo.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Rukse
Ik dacht het ook, maar wou het niet zeggen.
pi_79720654
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

ik heb ook een bericht gestuurd maar nog geen antwoord gehad
het is wel voor 18+
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79720706
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Rukse
Ja, nou
pi_79720742
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Rukse
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79720755
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:23 schreef STING het volgende:

[..]

Ja, nou
Nu al klaar?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79720778
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Thrust het volgende:

[..]

Nu al klaar?
Dat is snel
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79720786
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Jemie
Ach, komt goed hoor. En morgen ben ik vrij
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:24:53 #193
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720796
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is snel
Zoveel boeiends staat er niet
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720797
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef Thrust het volgende:

[..]

het is wel voor 18+
1986 is aardig 18+ toch

Of rekenen ze mentale leeftijd ook mee
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79720798
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is snel
Powerruk.
pi_79720804
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef Thrust het volgende:

[..]

het is wel voor 18+
Oh vandaar dat ik nog geen toegang heb
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79720829
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Thrust het volgende:

[..]

Nu al klaar?

There's no need to be inefficient, right?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79720835
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is snel
brandblaren tempo
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 20:25:39 #199
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720839
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

1986 is aardig 18+ toch

Of rekenen ze mentale leeftijd ook mee
Ja
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720859
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Zoveel boeiends staat er niet
Nou, staan toch leuke links naar streams. Hoef ik niet zo te zoeken
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')