Sssssssssssstquote:
Zoek drankje van Random leuke vent/vrouw drop daar een kleine hoeveelheid in en afwachten maarquote:Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
Einstein was een natuurkundigequote:Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
Hoe laat was jij uit het hotel vertrokken?quote:
Kloptquote:Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beantwoord jij wel meer vragen met een wedervraag?
Nog zo 1.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe laat vertrok was jij uit het hotel vertrokken?
Een mede-labrat hieroquote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Einstein was een natuurkundige
Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
Jemie, wat een ratten hier!quote:
IK WIST HETquote:
Ehr... half twee denk ik ongeveerquote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe laat was jij uit het hotel vertrokken?
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
Iets wat in één keer te binnen schoot. Maar om terug te komen op jouw vraag, nee, er zit wel degelijk een maximum aan.quote:
Jij?quote:
Dat weet ik ook. Ik vraag me alleen af wat je als vrouw met een grote hoeveelheid moet.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Einstein was een natuurkundige
Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
Ik ben niet interresant genoeg voor haarquote:
Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.quote:
Ik moest lachenquote:
Wat voor lab?quote:
Heel fris zag je er niet uit zondag idd.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.
DAT weet ik niet, ik doe niet aan drugsquote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Ik vraag me alleen af wat je als vrouw met een grote hoeveelheid moet.
Goed genoeg zo? Of moet ik het nog iets meer uitdiepen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
IK WIST HET![]()
Was net iets te traag met editten
Goed zo. Te is nooit goed.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets wat in één keer te binnen schoot. Maar om terug te komen op jouw vraag, nee, er zit wel degelijk een maximum aan.
Ving vanmiddag nog iets op van coryfee?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja euh, ik hoef niet van iedereen te weten wat men voor werk/opleiding enzo doet hoor
Ja... het was de bavaria bij mij, niet de grote hoeveelheden ervan (of de x liter muprhiesquote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.
Dat was vanavond en ja, dat zei FF. Maar dan nog weet ik van de meeste niet wat ze doen. Ik onthou zulke dingen nooit zo. Soms van vrienden niet eens zo goedquote:Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ving vanmiddag nog iets op van coryfee?![]()
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik doelde erop dat m'n bh voor m'n zusje te groot isKwa omtrek niet, kwa borstgrootte wel.
Ik ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heel fris zag je er niet uit zondag idd..
Ahquote:
Ik gok murphys... heb ook die ervaring met die meukquote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja... het was de bavaria bij mij, niet de grote hoeveelheden ervan (of de x liter muprhies)
Mag je wat mij betreft ook meteen weer vergetenquote:
Welk lab? misschien ben jij stiekem een collegaquote:Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ah
Ik ben eigenlijk chemisch maar werk nu in Food
Valt ook niet bij te houden, plaag maar een beetjequote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was vanavond en ja, dat zei FF. Maar dan nog weet ik van de meeste niet wat ze doen. Ik onthou zulke dingen nooit zo. Soms van vrienden niet eens zo goed
Oh nee, normaal geen probleem hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ik gok murphys... heb ook die ervaring met die meuk
beter lekker om op te eten dan chemisch.... ikzelf ben au naturelquote:Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ah
Ik ben eigenlijk chemisch maar werk nu in Food
Dat kan heul niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Welk lab? misschien ben jij stiekem een collega
Bij deze!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
Mag je wat mij betreft ook meteen weer vergeten
Oi! Minstens een walnootquote:Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vraag je aan mij om die pinda in je hoofd te ontleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |