abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 20:00:25 #76
13749 AirwiN
Time to give
pi_79719473
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
Dan moet ze wel heeeeeeeeeel ruim voorzien zijn.

Over wie gaat 't eigenlijk?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79719475
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Moet wel sterk geweest zijn dan.
Nee hoor een paar druppeltjes zijn genoeg
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719478
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
Ow.. je bedoeld die skates van 600 euro?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719483
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
Jaaa...maar hoe komt STING daar dan aan?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:00:45 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719487
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
GHB?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719499
Well heeeeeeeellooooooo
  maandag 29 maart 2010 @ 20:01:12 #82
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719505
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dan moet ze wel heeeeeeeeeel ruim voorzien zijn.

Over wie gaat 't eigenlijk?
Te groot komt niet in jouw woordenboek voor zeker?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719512
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jaaa...maar hoe komt STING daar dan aan?
Via PM gekregen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719522
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:
Well heeeeeeeellooooooo
Hoi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719546
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

GHB?
4-hydroxybutaanzuur
pi_79719551
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:
Well heeeeeeeellooooooo
Babs
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719555
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Via PM gekregen

Ik moest lachen.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:01:56 #88
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79719556
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Via PM gekregen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 20:02:00 #89
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719558
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:
Well heeeeeeeellooooooo
Babsje
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719566
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Via PM gekregen
Ik weet van niets
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719577
Kauwgom op een stokje.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:02:29 #92
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719581
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

4-hydroxybutaanzuur
Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719587
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet van niets
Jij bent STING of krengetje ook niet.
pi_79719589
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

4-hydroxybutaanzuur
Een kenner
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719604
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet van niets
Tuurlijk wel, jij labrat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:03:17 #96
13749 AirwiN
Time to give
pi_79719621
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
Te groot komt niet in jouw woordenboek voor zeker?
Beantwoord jij wel meer vragen met een wedervraag?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79719622
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij bent STING of krengetje ook niet.
Tijn maakt het he

Hij lijkt wel lief enzo, ondertussen is hij de grootste dealer hier
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719636
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij bent STING of krengetje ook niet.
Klopt, maar dat neemt niet weg dat ik er niets mee te maken heb
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719640
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tijn maakt het he
Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
pi_79719641
Lieve mensen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')