abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79719157
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nu lok ik het wel uit zeker?
Hij wilt goedmaakseks met jou
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719166
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef STING het volgende:

[..]

Ja
Sorry?
pi_79719181
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

gebeld en cv gestuurd. Moest maar kijken wanneer ik vd week langs zou komen voor gesprek, kerel is er altijd zei hij. In Vlissingen voor paar uurtjes en op te bouwen tot meer uren naarmate het drukker wordt rond de vakantieperiode
Nice
pi_79719194
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Gaat wel en met jou?
Brak, overwerk, chagrijnig
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719201
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hij wilt goedmaakseks met jou
Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
pi_79719223
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Brak, overwerk, chagrijnig
Vervelend
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_79719227
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Brak, overwerk, chagrijnig
Wat vervelend
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719228
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef STING het volgende:

[..]

Nice
ik zei toch dat ik gemotiveerd was?
pi_79719238
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
Hoeft niet... toch? het is de overtreffende trap van uitpraten zeg maar
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79719247
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
Oh ik dacht dat je dat al een keer gehad had.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719248
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
Met je seks maak je anders een hoop goed
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719266
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Sorry?
Je maakt het maar goed
pi_79719270
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Hoeft niet... toch? het is de overtreffende trap van uitpraten zeg maar
Ja maar je hebt toch niet voor het eerst seks met iemand onder het kader van goedmaken?
pi_79719304
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Vervelend
Niet alle dagen zijn altijd even leuk he
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat vervelend
Tijn... Doe eens lief tegen mij
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719317
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je dat al een keer gehad had.
Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
pi_79719333
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:56 schreef STING het volgende:

[..]

Je maakt het maar goed
Paaseitje?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:58:09 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719344
Back Snotzusje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719346
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niet alle dagen zijn altijd even leuk he
[..]

Tijn... Doe eens lief tegen mij
Oh sorry ik zou aardig zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719351
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
GHB

Good job STING
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719389
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
Sting vertel wat heb jij met Venco gedaan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719398
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

GHB
Moet wel sterk geweest zijn dan.
pi_79719404
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
Back Snotzusje.
Heeft ze je BH ingepikt?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:59:36 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719427
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heeft ze je BH ingepikt?
Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719453
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Moet wel sterk geweest zijn dan.
Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719470
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heeft ze je BH ingepikt?
BH = Overrated
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')