abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79718570


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  • pi_79718578
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ik geloof niets meer wat je verteld.
    Dit is (helaas) wel de waarheid..
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79718580
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
    Echt niet?
    Moet het niet zijn: A lady doesn't wip and tell. A girl does. And my dear you are a lady
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718583
      maandag 29 maart 2010 @ 19:41:15 #5
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79718602
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
    You're not a girl!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:41:29 #6
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79718613
    Voedzel
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79718623
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    You're not a girl!
    Uh, wat weet jij, wat ik niet weet
    pi_79718643
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    You're not a girl!
    Wel!
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Echt niet?
    Moet het niet zijn: A lady doesn't wip and tell. A girl does. And my dear you are a lady
    Ach, lady, girl, chick, woman. It's just a word.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:42:17 #9
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79718650
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79718664
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef STING het volgende:

    [..]

    Uh, wat weet jij, wat ik niet weet
    She=he
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718685
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef STING het volgende:

    [..]

    Uh, wat weet jij, wat ik niet weet
    Straks komen er hele andere soort roddels
    pi_79718693
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    Als je wilt
    pi_79718712
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Wel!
    [..]

    Ach, lady, girl, chick, woman. It's just a word.
    True
    Ik zou je nog eens een compliment geven
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    Ja samen wippen
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718726
    oeh lekker wipkippen
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79718741
    Hoi
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_79718746
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Straks komen er hele andere soort roddels
    We want proof!
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79718747
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Straks komen er hele andere soort roddels
    Ok, ander onderwerp
    pi_79718769
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef Bos81 het volgende:
    Hoi
    Bosje

    Hoe is het met je?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79718771
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    Hangt er vanaf wie is de wipkip is
    pi_79718774
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    We want proof!
    Ik ga je niet doorverwijzen hoor.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef STING het volgende:

    [..]

    Ok, ander onderwerp
    Graag!
    pi_79718789
    die hebben wij ook!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79718792
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef Bos81 het volgende:
    Hoi
    Stro
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718793
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef STING het volgende:

    [..]

    Hangt er vanaf wie is de wipkip is
    Jij kan ook lekker typen he.
    pi_79718819
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jij kan ook lekker typen he.
    Taalpurist
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 19:46:21 #25
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79718846
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79718854
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Taalnazi
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:46:57 #27
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79718871
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]Taalhoofd
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79718878
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jij kan ook lekker typen he.
    Mag ik jou(w) spellingscontrole lenen
    pi_79718897
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Taalpurist
    Het zijn wel dingen (dus niet gelet op spelling an sich) die mij snel opvallen. Ook als letters andersom staan of woorden ontbreken.
    Van de week op een menukaart Aardbijen. ipv aardbeien. Vindt dat altijd irritant. Stomme foutjes vind ik.
    pi_79718909
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef STING het volgende:

    [..]

    Mag ik jou(w) spellingscontrole lenen
    Er zit geen grammatica bij hoor.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:48:17 #31
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79718923
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79718944
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Het zijn wel dingen (dus niet gelet op spelling an sich) die mij snel opvallen. Ook als letters andersom staan of woorden ontbreken.
    Van de week op een menukaart Aardbijen. ipv aardbeien. Vind dat altijd irritant. Stomme foutjes vind ik.
    Die fout is wel heel erg
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718948
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Er zit geen grammatica bij hoor.
    Wat een vlut ding dan.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:49:11 #34
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_79718965
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    is het eerder niet bedoeld als :
    hey kipje ....
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_79718966
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef STING het volgende:

    [..]

    Wat een vlut ding dan.
    Tja, je moet nog wel wat zelf doen. Easy rider.
    pi_79718975
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Het zijn wel dingen (dus niet gelet op spelling an sich) die mij snel opvallen. Ook als letters andersom staan of woorden ontbreken.
    Van de week op een menukaart Aardbijen. ipv aardbeien. Vindt dat altijd irritant. Stomme foutjes vind ik.
    zegt mevr. aardbeiden
      maandag 29 maart 2010 @ 19:49:34 #37
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79718984
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef mrbox het volgende:

    [..]

    is het eerder niet bedoeld als :
    hey kipje ....
    Oja, dat kan ook nog!
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79718992
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Tja, je moet nog wel wat zelf doen. Easy rider.
    Ik doe alles zelf, zonder spellingscontrole
    pi_79719004
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef STING het volgende:

    [..]

    zegt mevr. aardbeiden
    Maar ik zet het niet op een menukaart.
    pi_79719006
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Tja, je moet nog wel wat zelf doen. Easy rider.
    Daarom wil die op de wipkip
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79719013
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef STING het volgende:

    [..]

    Ik doe alles zelf, zonder spellingscontrole
    Het is te zien.
    pi_79719022
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]


    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79719025
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Maar ik zet het niet op een menukaart.
    Godzijdank werk je niet in een restaurant
    pi_79719043
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Het is te zien.
    Jij wilde geen ruzie he?
    pi_79719067
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Bosje

    Hoe is het met je?
    Gaat wel en met jou?
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_79719071
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef STING het volgende:

    [..]

    Godzijdank werk je niet in een restaurant
    Ik geef toe...ik heb ooit asperses geschreven ipv asperges. En ik had al zo'n gevoel dat het niet klopte tot een klant in het eetcafé me erop wees.
    En ik heb vandaag nog gesolliciteerd op een keukenassistentfunctie in een brasserie.
    pi_79719088
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef STING het volgende:

    [..]

    Jij wilde geen ruzie he?
    Nu lok ik het wel uit zeker?
    pi_79719117
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef vencodark het volgende:
    En ik heb vandaag nog gesolliciteerd op een keukenassistentfunctie in een brasserie.
    Oehh, wat goed
    pi_79719128
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nu lok ik het wel uit zeker?
    Ja
    pi_79719154
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:52 schreef STING het volgende:

    [..]

    Oehh, wat goed
    gebeld en cv gestuurd. Moest maar kijken wanneer ik vd week langs zou komen voor gesprek, kerel is er altijd zei hij. In Vlissingen voor paar uurtjes en op te bouwen tot meer uren naarmate het drukker wordt rond de vakantieperiode
    pi_79719157
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nu lok ik het wel uit zeker?
    Hij wilt goedmaakseks met jou
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719166
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef STING het volgende:

    [..]

    Ja
    Sorry?
    pi_79719181
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    gebeld en cv gestuurd. Moest maar kijken wanneer ik vd week langs zou komen voor gesprek, kerel is er altijd zei hij. In Vlissingen voor paar uurtjes en op te bouwen tot meer uren naarmate het drukker wordt rond de vakantieperiode
    Nice
    pi_79719194
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:

    [..]

    Gaat wel en met jou?
    Brak, overwerk, chagrijnig
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719201
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Hij wilt goedmaakseks met jou
    Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
    pi_79719223
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Brak, overwerk, chagrijnig
    Vervelend
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_79719227
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Brak, overwerk, chagrijnig
    Wat vervelend
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719228
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef STING het volgende:

    [..]

    Nice
    ik zei toch dat ik gemotiveerd was?
    pi_79719238
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
    Hoeft niet... toch? het is de overtreffende trap van uitpraten zeg maar
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79719247
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
    Oh ik dacht dat je dat al een keer gehad had.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719248
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
    Met je seks maak je anders een hoop goed
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719266
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Sorry?
    Je maakt het maar goed
    pi_79719270
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Hoeft niet... toch? het is de overtreffende trap van uitpraten zeg maar
    Ja maar je hebt toch niet voor het eerst seks met iemand onder het kader van goedmaken?
    pi_79719304
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef Bos81 het volgende:

    [..]

    Vervelend
    Niet alle dagen zijn altijd even leuk he
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Wat vervelend
    Tijn... Doe eens lief tegen mij
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719317
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Oh ik dacht dat je dat al een keer gehad had.
    Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
    pi_79719333
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:56 schreef STING het volgende:

    [..]

    Je maakt het maar goed
    Paaseitje?
      maandag 29 maart 2010 @ 19:58:09 #67
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719344
    Back Snotzusje.
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719346
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Niet alle dagen zijn altijd even leuk he
    [..]

    Tijn... Doe eens lief tegen mij
    Oh sorry ik zou aardig zijn.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719351
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
    GHB

    Good job STING
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719389
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
    Sting vertel wat heb jij met Venco gedaan
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719398
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:58 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    GHB
    Moet wel sterk geweest zijn dan.
    pi_79719404
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
    Back Snotzusje.
    Heeft ze je BH ingepikt?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 19:59:36 #73
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719427
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Heeft ze je BH ingepikt?
    Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719453
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Moet wel sterk geweest zijn dan.
    Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719470
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Heeft ze je BH ingepikt?
    BH = Overrated
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 20:00:25 #76
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79719473
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
    Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
    Dan moet ze wel heeeeeeeeeel ruim voorzien zijn.

    Over wie gaat 't eigenlijk?
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79719475
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Moet wel sterk geweest zijn dan.
    Nee hoor een paar druppeltjes zijn genoeg
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719478
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
    Ow.. je bedoeld die skates van 600 euro?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719483
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
    Jaaa...maar hoe komt STING daar dan aan?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:00:45 #80
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719487
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
    GHB?
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719499
    Well heeeeeeeellooooooo
      maandag 29 maart 2010 @ 20:01:12 #82
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719505
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Dan moet ze wel heeeeeeeeeel ruim voorzien zijn.

    Over wie gaat 't eigenlijk?
    Te groot komt niet in jouw woordenboek voor zeker?
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719512
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jaaa...maar hoe komt STING daar dan aan?
    Via PM gekregen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719522
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:
    Well heeeeeeeellooooooo
    Hoi
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719546
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    GHB?
    4-hydroxybutaanzuur
    pi_79719551
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:
    Well heeeeeeeellooooooo
    Babs
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719555
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Via PM gekregen

    Ik moest lachen.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:01:56 #88
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79719556
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Via PM gekregen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 20:02:00 #89
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719558
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:
    Well heeeeeeeellooooooo
    Babsje
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719566
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Via PM gekregen
    Ik weet van niets
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719577
    Kauwgom op een stokje.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:02:29 #92
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719581
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    4-hydroxybutaanzuur
    Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719587
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik weet van niets
    Jij bent STING of krengetje ook niet.
    pi_79719589
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    4-hydroxybutaanzuur
    Een kenner
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719604
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik weet van niets
    Tuurlijk wel, jij labrat
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:03:17 #96
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79719621
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
    Te groot komt niet in jouw woordenboek voor zeker?
    Beantwoord jij wel meer vragen met een wedervraag?
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79719622
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jij bent STING of krengetje ook niet.
    Tijn maakt het he

    Hij lijkt wel lief enzo, ondertussen is hij de grootste dealer hier
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719636
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jij bent STING of krengetje ook niet.
    Klopt, maar dat neemt niet weg dat ik er niets mee te maken heb
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719640
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Tijn maakt het he
    Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
    pi_79719641
    Lieve mensen
    pi_79719656
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Tuurlijk wel, jij labrat
    Sssssssssssst
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719661
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef stbabylon het volgende:
    Lieve mensen
    Ga je nu iets aankondigen?
    pi_79719671
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
    Zoek drankje van Random leuke vent/vrouw drop daar een kleine hoeveelheid in en afwachten maar

    Maarja... lijkt me niks ...
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79719673
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
    Einstein was een natuurkundige

    Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
    pi_79719674
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef stbabylon het volgende:
    Lieve mensen
    Hoe laat was jij uit het hotel vertrokken?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719687
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
    Klopt
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:04:41 #107
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719695
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Beantwoord jij wel meer vragen met een wedervraag?
    Hoe kom je daar nu bij?
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719699
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ga je nu iets aankondigen?
    Nee hoor, gewoon even zeggen
    pi_79719713
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Hoe laat vertrok was jij uit het hotel vertrokken?
    Nog zo 1.
    pi_79719724
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Einstein was een natuurkundige

    Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
    Een mede-labrat hiero
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 20:05:34 #111
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79719739
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Een mede-labrat hiero
    Jemie, wat een ratten hier!
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79719740
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nog zo 1.
    IK WIST HET

    Was net iets te traag met editten
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719742
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Hoe laat was jij uit het hotel vertrokken?
    Ehr... half twee denk ik ongeveer
    pi_79719746
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
    wat een interesse
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 20:05:49 #115
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79719749
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
    Hoe kom je daar nu bij?
    Iets wat in één keer te binnen schoot. Maar om terug te komen op jouw vraag, nee, er zit wel degelijk een maximum aan.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79719752
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Een mede-labrat hiero
    Jij?
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:06:04 #117
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719764
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Einstein was een natuurkundige

    Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
    Dat weet ik ook. Ik vraag me alleen af wat je als vrouw met een grote hoeveelheid moet.

    Goed genoeg zo? Of moet ik het nog iets meer uitdiepen?
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:06:14 #118
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79719771
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:
    Jemie, wat een ratten hier!
    Ik werk ook in een lab.
    pi_79719772
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Een mede-labrat hiero
    Eh nee, scheikunde boeit me eigenlijk geen fuck Ik ben meer van de natuurkunde!
    pi_79719777
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    wat een interesse
    Ja euh, ik hoef niet van iedereen te weten wat men voor werk/opleiding enzo doet hoor
    pi_79719790
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    wat een interesse
    Ik ben niet interresant genoeg voor haar
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719792
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Jemie, wat een ratten hier!
    Bel Hamelen ff.
    pi_79719795
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ehr... half twee denk ik ongeveer
    Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719812
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Bel Hamelen ff.
    Ik moest lachen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719816
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Ik werk ook in een lab.
    Wat voor lab?
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:07:23 #126
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79719829
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
    Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.
    Heel fris zag je er niet uit zondag idd. .
    pi_79719830
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Dat weet ik ook. Ik vraag me alleen af wat je als vrouw met een grote hoeveelheid moet.

    Goed genoeg zo? Of moet ik het nog iets meer uitdiepen?
    DAT weet ik niet, ik doe niet aan drugs

    pi_79719835
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    IK WIST HET

    Was net iets te traag met editten

    Zal het niet meer doen.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:07:34 #129
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719838
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Iets wat in één keer te binnen schoot. Maar om terug te komen op jouw vraag, nee, er zit wel degelijk een maximum aan.
    Goed zo. Te is nooit goed.

    Ik doelde erop dat m'n bh voor m'n zusje te groot is Kwa omtrek niet, kwa borstgrootte wel.
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:07:42 #130
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79719847
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
    Wat voor lab?
    Micro en Patho.
    pi_79719853
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ja euh, ik hoef niet van iedereen te weten wat men voor werk/opleiding enzo doet hoor
    Ving vanmiddag nog iets op van coryfee?
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79719869
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.
    Ja... het was de bavaria bij mij, niet de grote hoeveelheden ervan (of de x liter muprhies )
    pi_79719895
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Ving vanmiddag nog iets op van coryfee?
    Dat was vanavond en ja, dat zei FF. Maar dan nog weet ik van de meeste niet wat ze doen. Ik onthou zulke dingen nooit zo. Soms van vrienden niet eens zo goed
    pi_79719897
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Micro en Patho.
    Waarom las ik Mauro Picotto...
      maandag 29 maart 2010 @ 20:08:59 #135
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79719898
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
    Ik doelde erop dat m'n bh voor m'n zusje te groot is Kwa omtrek niet, kwa borstgrootte wel.
    Weer wat geleerd.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
      maandag 29 maart 2010 @ 20:09:21 #136
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719915
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Heel fris zag je er niet uit zondag idd. .
    Ik ook niet
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719926
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Micro en Patho.
    Ah
    Ik ben eigenlijk chemisch maar werk nu in Food
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719941
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ja... het was de bavaria bij mij, niet de grote hoeveelheden ervan (of de x liter muprhies )
    Ik gok murphys... heb ook die ervaring met die meuk
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 20:09:46 #139
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719947
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Weer wat geleerd.
    Mag je wat mij betreft ook meteen weer vergeten
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:09:53 #140
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79719952
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:
    Waarom las ik Mauro Picotto...
    Vraag je aan mij om die pinda in je hoofd te ontleden?
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:10:28 #141
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79719990
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
    Ik ook niet
    [insert random kwijlopmerking die boven mij ongetwijfeld al is gemaakt]
    pi_79719998
    Een maat kwam gisteren even een spel ophalen (Pinquins ) en vertelde me dat ik er ook niet echt fris uitzag... en om het nog even iets erger te maken gooide hij erachteraan dat ik ook best veel grijze haren krijg. Thanks mate.. thanks.. (en daar moet ik dan 3 weken mee in crappy Amerikaanse motels zitten )
    pi_79719999
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ah
    Ik ben eigenlijk chemisch maar werk nu in Food
    Welk lab? misschien ben jij stiekem een collega
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79720036
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Dat was vanavond en ja, dat zei FF. Maar dan nog weet ik van de meeste niet wat ze doen. Ik onthou zulke dingen nooit zo. Soms van vrienden niet eens zo goed
    Valt ook niet bij te houden, plaag maar een beetje

    Dat ik nou absurd veel opsla
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79720054
    Bonjour
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79720058
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Ik gok murphys... heb ook die ervaring met die meuk
    Oh nee, normaal geen probleem hoor Vind het heerlijk (hoewel ik liever Kilkenny heb). Maar laten we zeggen... het was een lange dag en die begon ik met een kater van vrijdag
      maandag 29 maart 2010 @ 20:11:56 #147
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79720066
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ah
    Ik ben eigenlijk chemisch maar werk nu in Food
    beter lekker om op te eten dan chemisch.... ikzelf ben au naturel
    pi_79720067
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Welk lab? misschien ben jij stiekem een collega
    Dat kan heul niet. Ik werk bij een levensmiddelen bedrijf in Dordrecht.
    Waar werk jij?
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:12:02 #149
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79720071
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:


    Mag je wat mij betreft ook meteen weer vergeten
    Bij deze!
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79720080
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Vraag je aan mij om die pinda in je hoofd te ontleden?
    Oi! Minstens een walnoot
    pi_79720083
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Valt ook niet bij te houden, plaag maar een beetje

    Dat ik nou absurd veel opsla
    Haha ja indd. Er was laatst nog iets wat je over mij had onthouden en waar je ineens mee kwam. Dat viel me toen wel op.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:12:22 #152
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79720087
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:
    Bonjour
    Hoi!
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79720144
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    beter lekker om op te eten dan chemisch.... ikzelf ben au naturel
    Vast
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79720165
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Dat kan heul niet. Ik werk bij een levensmiddelen bedrijf in Dordrecht.
    Waar werk jij?
    Ohw ok ik werk op een lab in hoogvliet Grond en bouwstoffen lab ... maar heeft ook een food onderdeel best groot lab dus had gekunt
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79720172
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Duimelot het volgende:

    au naturel
    Nu heb ik zin in chips.
    pi_79720208
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Hoi!


    Gaat het over nootjes?
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:15:11 #157
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79720229
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    We merken dat je internet hebt waar je nu woont Hehe.
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79720236
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Ohw ok ik werk op een lab in hoogvliet Grond en bouwstoffen lab ... maar heeft ook een food onderdeel best groot lab dus had gekunt
    Nee ik werk bij een bedrijf dat alleen in levensmiddelen doet
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:15:38 #159
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79720253
    Ik ga The Phantom of the Opera kijken. Bakkie chippies erbij

    Tot vanavond ergens
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      maandag 29 maart 2010 @ 20:15:47 #160
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79720260
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
    Ik ga The Phantom of the Opera kijken. Bakkie chippies erbij

    Tot vanavond ergens
    Enjoy
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79720263
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    We merken dat je internet hebt waar je nu woont Hehe.
    Valt t op?
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:16:00 #162
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79720274
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nu heb ik zin in chips.
    oeh dat zou niet verkeerd zijn
      maandag 29 maart 2010 @ 20:16:04 #163
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79720277
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Valt t op?
    Ja! Maar goed; het is wel gezellig
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 20:16:09 #164
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79720280
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef Barbusse het volgende:

    [..]



    Gaat het over nootjes?
    Hoi

    Nee, over de herseninhoud van Babs.
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:16:20 #165
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79720294
    Ja, ik ga Steven Seagal - Lawman kijken. Ik zag het voorbij komen maar ik vind downloaden toch handiger. .

    Ook met chips.
    pi_79720315
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Haha ja indd. Er was laatst nog iets wat je over mij had onthouden en waar je ineens mee kwam. Dat viel me toen wel op.
    tja www.loicursusstalken.nl

    je wist mijn een tijdje geleden nog een beetje te bereiken, toen ging echt bijna alles aan mij voorbij je heb indruk achtergelaten
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 20:17:01 #167
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79720332
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef Kreator het volgende:
    Ja, ik ga Steven Seagal - Lawman kijken. Ik zag het voorbij komen maar ik vind downloaden toch handiger. .

    Ook met chips.
    Enjoy
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79720335
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oeh dat zou niet verkeerd zijn
    Indd. maar ik heb geen chips.
    pi_79720354
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Ja! Maar goed; het is wel gezellig
    ! Geniet ervan, want de rest van de week ben ik er niet.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Hoi

    Nee, over de herseninhoud van Babs.

    Oh, die eet ik niet hoor
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79720361
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Indd. maar ik heb geen chips.
    In je computer wel
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:17:36 #171
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79720363
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:
    Indd. maar ik heb geen chips.
    Ik 2. Sate-smaak dinges. En die gele.
    pi_79720408
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Ik 2. Sate-smaak dinges. En die gele.
    Chips is altijd geel
    pi_79720435
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Chips is altijd geel
    Nietus
    pi_79720457
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef STING het volgende:

    [..]

    Nietus
    Nu je het zegt...paprikachips is oranje.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:19:10 #175
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79720459
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Barbusse het volgende:
    ! Geniet ervan, want de rest van de week ben ik er niet.
    Hoe komt het?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 20:19:12 #176
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79720462
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Indd. maar ik heb geen chips.
    ik heb nog een bus pringles hot & spicy liggen alleen nu zin in naturel chips
    hoe komt dat nu!?!?
    pi_79720466
    Oeh, ik kan in KPD.
    pi_79720484
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nu je het zegt...paprikachips is oranje.
    Goedzo, ik gaf je nog ff de kans om er nog eens over na te denken
    pi_79720503
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Hoe komt het?
    Arbeid

    Tot 1 uur `s nachts
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79720509
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef STING het volgende:
    Oeh, ik kan in KPD.

    Kan je hier mooi alle inside info verspreiden !!!
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79720540
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef STING het volgende:
    Oeh, ik kan in KPD.
    Ik zal de foto's spoedig checken.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef STING het volgende:

    [..]

    Goedzo, ik gaf je nog ff de kans om er nog eens over na te denken
    Dankjewel.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik heb nog een bus pringles hot & spicy liggen alleen nu zin in naturel chips
    hoe komt dat nu!?!?
    Weet ik veel...ik heb ook een chipsdrang.
    pi_79720563
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Kan je hier mooi alle inside info verspreiden !!!
    Nee, dat mag dan weer niet.
    pi_79720594
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nee, dat mag dan weer niet.
    ik heb ook een bericht gestuurd maar nog geen antwoord gehad
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79720596
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef STING het volgende:
    Oeh, ik kan in KPD.

    Rukse
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:22:03 #185
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79720621
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Arbeid

    Tot 1 uur `s nachts
    Jemie
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79720629
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    ik heb ook een bericht gestuurd maar nog geen antwoord gehad
    Geen berichten sturen, gewoon aanmelding in het topic van Feedback ofzo.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Rukse
    Ik dacht het ook, maar wou het niet zeggen.
    pi_79720654
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    ik heb ook een bericht gestuurd maar nog geen antwoord gehad
    het is wel voor 18+
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79720706
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Rukse
    Ja, nou
    pi_79720742
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Rukse
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79720755
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:23 schreef STING het volgende:

    [..]

    Ja, nou
    Nu al klaar?
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79720778
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Nu al klaar?
    Dat is snel
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79720786
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Jemie
    Ach, komt goed hoor. En morgen ben ik vrij
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:24:53 #193
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79720796
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dat is snel
    Zoveel boeiends staat er niet
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79720797
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    het is wel voor 18+
    1986 is aardig 18+ toch

    Of rekenen ze mentale leeftijd ook mee
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79720798
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dat is snel
    Powerruk.
    pi_79720804
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    het is wel voor 18+
    Oh vandaar dat ik nog geen toegang heb
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79720829
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Nu al klaar?

    There's no need to be inefficient, right?
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79720835
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dat is snel
    brandblaren tempo
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 20:25:39 #199
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79720839
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    1986 is aardig 18+ toch

    Of rekenen ze mentale leeftijd ook mee
    Ja
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79720859
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Zoveel boeiends staat er niet
    Nou, staan toch leuke links naar streams. Hoef ik niet zo te zoeken
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:26:11 #201
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79720872
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Powerruk.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79720879
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    1986 is aardig 18+ toch

    Of rekenen ze mentale leeftijd ook mee
    In dat geval zouden er hoogstens 2 users toegang mogen krijgen
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79720892
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:25 schreef Barbusse het volgende:

    [..]


    There's no need to be inefficient, right?
    Why take 10 minutes if you can do it in 2... right...
      maandag 29 maart 2010 @ 20:26:39 #204
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79720897
    wtf is kpd??
      maandag 29 maart 2010 @ 20:26:48 #205
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79720903
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Duimelot het volgende:
    wtf is kpd??
    "Keiharde Porno voor Danny"
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79720912
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Nou, staan toch leuke links naar streams. Hoef ik niet zo te zoeken
    Vind het zover wel aardig. Heb alleen niet het idee dat het er snel gaat, in de topics.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:27:04 #207
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79720913
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Duimelot het volgende:
    wtf is kpd??
    Keiharde Porno voor Danny ?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:27:28 #208
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79720940
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    "Keiharde Porno voor Danny"
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79720943
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Duimelot het volgende:
    wtf is kpd??
    Waar je ongestoord porno mag posten zonder geband te worden
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:27:42 #210
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79720956
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    "Keiharde Porno voor Danny"
    oh dus niet voor mij ok
      maandag 29 maart 2010 @ 20:27:57 #211
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79720968
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh dus niet voor mij ok
    Niet voor lieve kleine meisjes idd
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79720971
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Nou, staan toch leuke links naar streams. Hoef ik niet zo te zoeken
    Daar zijn gewoon sites voor
    pi_79720974
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Why take 10 minutes if you can do it in 2... right...
    Kun je weer snel met je bier op de bank voetbal kijken
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79720975
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Duimelot het volgende:
    wtf is kpd??
    Features information about the Party, its publications, activities, Radio Voice of Kurdistan and Kurdistan TV both run by KDP.
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 20:28:07 #215
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79720983
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh dus niet voor mij ok
    Ach, ik denk dat je er vast wel een kijkje mag nemen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79720990
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    In dat geval zouden er hoogstens 2 users toegang mogen krijgen
    Wie dan?
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:28:34 #217
    57068 Bomenverzameling
    Can come an end
    pi_79721005
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh dus niet voor mij ok
    Tuurlijk wel
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_79721008
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh dus niet voor mij ok
    Pr0n is voor iedereen
    pi_79721020
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh dus niet voor mij ok
    Jij maakt gewoon je eigen porno thuis
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79721033
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Features information about the Party, its publications, activities, Radio Voice of Kurdistan and Kurdistan TV both run by KDP.
    !
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:29:17 #221
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721040
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Waar je ongestoord porno mag posten zonder geband te worden
    wordt je anders geband als je ergens anders porno post!?!?!
    doe ik zo vaak en nog nooit iets van gehoord!?
    pi_79721062
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Pr0n is voor iedereen
    Iedereen die zegt nog nooit porno gezien te hebben liegt
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 20:30:20 #223
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721097
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Jij maakt gewoon je eigen porno thuis
    nu even niet mn bunny is dood
    maarrrrrrrrrrrrr ik heb op mn verjaardag een bon van christine gekregen, deze week even langsgaan dus
    pi_79721100
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Wie dan?
    Ik ben ze nog niet tegen gekomen, maar ik blijf optimistisch geloven dat ze bestaan
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79721106
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef Thrust het volgende:
    KDP.
    KPD schat.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:30:54 #226
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_79721126
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    nu even niet mn bunny is dood
    maarrrrrrrrrrrrr ik heb op mn verjaardag een bon van christine gekregen, deze week even langsgaan dus
    TMI
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:31:20 #227
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79721149
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef mrbox het volgende:

    [..]

    TMI
    faalhaas
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79721170
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    wordt je anders geband als je ergens anders porno post!?!?!
    doe ik zo vaak en nog nooit iets van gehoord!?
    ook wel wat foto's gepost alleen wel midden in de nacht, om de tere kinderzieltjes te sparen
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79721183
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    nu even niet mn bunny is dood
    maarrrrrrrrrrrrr ik heb op mn verjaardag een bon van christine gekregen, deze week even langsgaan dus
    Waarom alleen als je het ook samen kan doen?
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Ik ben ze nog niet tegen gekomen, maar ik blijf optimistisch geloven dat ze bestaan
    Zijn er überhaupt mensen die geestelijk boven de 18 komen dan?
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79721192
    Wat is tmi ook alweer?
    pi_79721196
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Iedereen die zegt nog nooit porno gezien te hebben liegt
    Iedereen (14+) die zegt nooit gerukt cq. gevingerd te hebben ook
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:32:29 #232
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721204
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    ook wel wat foto's gepost alleen wel midden in de nacht, om de tere kinderzieltjes te sparen
    maar wat is er dan porno die niet mag, doe es een voorbeeld?
    pi_79721223
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    ook wel wat foto's gepost alleen wel midden in de nacht, om de tere kinderzieltjes te sparen
    Toch niet van jezelf he? Want misschien heb ik het dan wel gezien en ik vind het juist prettig als ik de user niet ken.
    pi_79721225
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    KPD schat.
    ach vandaar, vond het al zo'n vreemde combi
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79721232
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    faalhaas
    LOL
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79721233
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
    Wat is tmi ook alweer?
    Too much info
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79721239
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
    Wat is tmi ook alweer?
    toch much information
    pi_79721245
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
    Wat is tmi ook alweer?
    http://lmgtfy.com/?q=tmi
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79721248
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Iedereen (14+) die zegt nooit gerukt cq. gevingerd te hebben ook
    Er zijn uitzonderingen he
    pi_79721261
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    maar wat is er dan porno die niet mag, doe es een voorbeeld?
    spit de topics maar door, ga die foto;s niet nog een keer posten
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 20:33:45 #241
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721270
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef mrbox het volgende:

    [..]

    TMI
    lees mijn posts dan gewoon niet
    pi_79721279
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Er zijn uitzonderingen he
    Je liegt!
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79721285
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Waarom alleen als je het ook samen kan doen?
    [..]
    Goed punt
    quote:
    Zijn er überhaupt mensen die geestelijk boven de 18 komen dan?
    Nou, dat weet ik niet. Ik ken wel een heleboel mensen die DENKEN dat ze dat zijn
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:34:23 #244
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721303
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    spit de topics maar door, ga die foto;s niet nog een keer posten
    hoeven niet allemaal gewoon een als voorbeeld zodat ik weet waar de grens ligt tussen porno die wel kan en niet kan
    pi_79721305
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Er zijn uitzonderingen he
    jij?
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79721309
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Toch niet van jezelf he? Want misschien heb ik het dan wel gezien en ik vind het juist prettig als ik de user niet ken.
    nee, van mijn tweeling broer
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 20:34:46 #247
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79721325
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    http://lmgtfy.com/?q=tmi
    dies tof
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79721326
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Goed punt
    [..]

    Nou, dat weet ik niet. Ik ken wel een heleboel mensen die DENKEN dat ze dat zijn
    Ik iig niet en ik zou het ook niet willen
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:34:48 #249
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79721327
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef Duimelot het volgende:
    maar wat is er dan porno die niet mag, doe es een voorbeeld?
    Dezelfde naam, andere foto. Google maar even...

    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79721332
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    maar wat is er dan porno die niet mag, doe es een voorbeeld?
    Jij wil thrust een ban aanpraten?
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:36:02 #251
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79721373
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Toch niet van jezelf he? Want misschien heb ik het dan wel gezien en ik vind het juist prettig als ik de user niet ken.
    Dat heb ik ook Ik heb nu ook iemand gezien en ik heb nu een heeeeeeeel ander beeld bij die persoon
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79721388
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Jij wil thrust een ban aanpraten?
    Ware liefde
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79721414
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Je liegt!
    Zelden
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    nee, van mijn tweeling broer
    Straks ga ik bij elke foto denken dat jij het stiekem bent.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:37:13 #254
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721430
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Dezelfde naam, andere foto. Google maar even...

    [ afbeelding ]

    heb ff gegoogled, dus dit mag niet


    valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:37:39 #255
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721453
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef Barbusse het volgende:

    [..]

    Jij wil thrust een ban aanpraten?
    nee ik wil weten waar de grens ligt
    pi_79721458
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Dat heb ik ook Ik heb nu ook iemand gezien en ik heb nu een heeeeeeeel ander beeld bij die persoon
    Nah ja, dat maakt me allemaal niet uit.
    Ik maak ook maar geintje want als het me wel uit zou maken, had ik me niet moeten aanmelden in het topic.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:38:07 #257
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79721475
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:
    heb ff gegoogled, dus dit mag niet
    [ afbeelding ]

    valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
    Een kindje ingesmeerd met mannenpap is niet toegestaan nee.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
      maandag 29 maart 2010 @ 20:38:17 #258
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721482
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Dat heb ik ook Ik heb nu ook iemand gezien en ik heb nu een heeeeeeeel ander beeld bij die persoon
    toevallig ik ook vanavond nu iemand gezien en ook een heeeeeeeeeeeeel ander beeld erbij
    pi_79721483
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Ware liefde
    Echt he?
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    heb ff gegoogled, dus dit mag niet
    [ afbeelding ]

    valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:38:28 #260
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79721486
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nah ja, dat maakt me allemaal niet uit.
    Ik maak ook maar geintje want als het me wel uit zou maken, had ik me niet moeten aanmelden in het topic.
    Klopt, maar je kan niet voorkomen dat je zo'n persoon dan anders gaat "beoordelen"
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79721490
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    heb ff gegoogled, dus dit mag niet
    [ afbeelding ]

    valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
    ja. Waarom zou je in godsnaam zoiets posten?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:38:39 #262
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79721497
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:
    Nah ja, dat maakt me allemaal niet uit.
    Ik maak ook maar geintje want als het me wel uit zou maken, had ik me niet moeten aanmelden in het topic.
    Ja, waar blijven jouw foto's eigenlijk?
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
      maandag 29 maart 2010 @ 20:38:47 #263
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79721504
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    heb ff gegoogled, dus dit mag niet
    [ afbeelding ]

    valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
    konijn
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79721509
    Nah ja, ik vind KPD gewoon wel geinig.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:38:58 #265
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721513
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Een kindje ingesmeerd met mannenpap is niet toegestaan nee.
    oh jij hebt echt een zieke geest, zo had ik t nog geeneens bekeken
    pi_79721517
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Zelden
    [..]

    Straks ga ik bij elke foto denken dat jij het stiekem bent.
    Zoveel foto's waren het niet, en de bovenkant is vrij herkenbaar
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79721521
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef vencodark het volgende:
    Nah ja, ik vind KPD gewoon wel geinig.
    Zegt iemand die niet vingert
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79721529
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    heb ff gegoogled, dus dit mag niet
    [ afbeelding ]

    valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
    Nee, tub girl is iets anders dan dat. Iets heel anders
      maandag 29 maart 2010 @ 20:39:30 #269
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79721533
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Zegt iemand die niet vingert
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79721536
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Zegt iemand die niet vingert
    *proest*
    pi_79721537
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Zegt iemand die niet vingert
    Dat zei ik niet.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:39:41 #272
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79721538
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef Duimelot het volgende:
    oh jij hebt echt een zieke geest, zo had ik t nog geeneens bekeken
    Uiteraard ligt het nu in één keer aan mij.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79721551
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Nee, tub girl is iets anders dan dat. Iets heel anders
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:40:04 #274
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79721553
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Dat zei ik niet.
    ninja edit
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:40:12 #275
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721556
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    ja. Waarom zou je in godsnaam zoiets posten?
    sja hier misschien niet maar kan me voorstellen dat in OUD mensen zoiets wel zouden posten, is toch gewoon een schattig meisje en niets seksueels aan!?!?
    pi_79721570
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Dat zei ik niet.
    Aha, dus wel

    de MI
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79721572
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Zegt iemand die niet vingert
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:40:47 #278
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721579
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Nee, tub girl is iets anders dan dat. Iets heel anders
    wat is dat dan, wordt nu wel nieuwsgierig
      maandag 29 maart 2010 @ 20:40:51 #279
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79721583
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Aha, dus wel

    de MI
    Dude, jij bent erg
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79721586
    Nou nog eentje dan
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 20:41:19 #281
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79721599
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef Duimelot het volgende:
    wat is dat dan, wordt nu wel nieuwsgierig
    Ik PM het wel ff!
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79721604
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    heb ff gegoogled, dus dit mag niet
    [ afbeelding ]

    valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
    Nee maar dat kind is wel bezetten door de duivel kijk die ogen maar
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79721612
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    wat is dat dan, wordt nu wel nieuwsgierig
    Don't even go there
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79721619
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Aha, dus wel

    de MI
    Mi van wat dan?
    pi_79721626
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    sja hier misschien niet maar kan me voorstellen dat in OUD mensen zoiets wel zouden posten, is toch gewoon een schattig meisje en niets seksueels aan!?!?
    Als je zoiets in OUD post, ok.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:41:49 #286
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721630
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Uiteraard ligt het nu in één keer aan mij.
    jah eigenlijk wel, jij zegt zoek op die naam dat doe ik ik zie een heel onschuldige foto die ik zeker weten wel kan posten en daar wordt iets heel ranzigs over gezegd door jou toch!
      maandag 29 maart 2010 @ 20:42:49 #287
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721669
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Nee maar dat kind is wel bezetten door de duivel kijk die ogen maar
    ik vind het zo vervelend om te zeggen maar wat denken wij vaak dezelfde dingen
    mijn eerste ingeving was dat ze iets weg had van t meisje van de exorsist
    pi_79721670
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    jah eigenlijk wel, jij zegt zoek op die naam dat doe ik ik zie een heel onschuldige foto die ik zeker weten wel kan posten en daar wordt iets heel ranzigs over gezegd door jou toch!
    Beware your pm-box....beware...
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_79721672
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Mi van wat dan?
    Dat je vingerverft in je nakie
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:43:23 #290
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79721692
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:42 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dat je vingerverft in je nakie
    Ik neem het terug...
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:43:37 #291
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79721711
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef FireFox1 het volgende:
    Als je zoiets in OUD post, ok.
    Ook daar kun je wat over vinden. Persoonlijk vind ik het maar niks, ouders die het internet volspammen met foto's van hun kinderen. Je weet maar nooit welke dwaas er mee kijkt. Ik zou er niet zo makkelijk mee omgaan i.i.g.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79721745
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:42 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ik vind het zo vervelend om te zeggen maar wat denken wij vaak dezelfde dingen
    mijn eerste ingeving was dat ze iets weg had van t meisje van de exorsist
    GMTA
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79721762
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:42 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dat je vingerverft in je nakie
    pi_79721773
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:42 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dat je vingerverft in je nakie
    Met rode verf zeker
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79721775
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Ook daar kun je wat over vinden. Persoonlijk vind ik het maar niks, ouders die het internet volspammen met foto's van hun kinderen. Je weet maar nooit welke dwaas er mee kijkt. Ik zou er niet zo makkelijk mee omgaan i.i.g.
    Daarom heb ik ook geen foto's van mijn kinderen in mijn FoBo
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:45:13 #296
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721790
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Ook daar kun je wat over vinden. Persoonlijk vind ik het maar niks, ouders die het internet volspammen met foto's van hun kinderen. Je weet maar nooit welke dwaas er mee kijkt. Ik zou er niet zo makkelijk mee omgaan i.i.g.
    ach ik vond het een heel onschuldig plaatje en begreep echt nog wel dat dat dus niet bedoeld werd met plaatjes die niet mogen ivm een ban
    Ikzelf heb ook fotos van mn kids op hyves staan maak me er niet zo druk om eigenlijk
    pi_79721793
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Met rode verf zeker
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79721797
    Huh. Venco vingert niet?
    pi_79721809
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Ook daar kun je wat over vinden. Persoonlijk vind ik het maar niks, ouders die het internet volspammen met foto's van hun kinderen. Je weet maar nooit welke dwaas er mee kijkt. Ik zou er niet zo makkelijk mee omgaan i.i.g.
    Ik ook niet. Privé en niemand hoeft te weten hoe mijn kroost eruit zou zien.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:45:41 #300
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79721815
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Daarom heb ik ook geen foto's van mijn kinderen in mijn FoBo
    heb jij kinderen dan!?

    nee op fok! vind ik dan ook weer niet de juiste plek
    pi_79721818
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Met rode verf zeker
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')