abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79718570


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  • pi_79718578
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ik geloof niets meer wat je verteld.
    Dit is (helaas) wel de waarheid..
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79718580
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
    Echt niet?
    Moet het niet zijn: A lady doesn't wip and tell. A girl does. And my dear you are a lady
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718583
      maandag 29 maart 2010 @ 19:41:15 #5
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79718602
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
    You're not a girl!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:41:29 #6
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79718613
    Voedzel
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79718623
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    You're not a girl!
    Uh, wat weet jij, wat ik niet weet
    pi_79718643
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    You're not a girl!
    Wel!
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Echt niet?
    Moet het niet zijn: A lady doesn't wip and tell. A girl does. And my dear you are a lady
    Ach, lady, girl, chick, woman. It's just a word.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:42:17 #9
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79718650
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79718664
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef STING het volgende:

    [..]

    Uh, wat weet jij, wat ik niet weet
    She=he
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718685
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef STING het volgende:

    [..]

    Uh, wat weet jij, wat ik niet weet
    Straks komen er hele andere soort roddels
    pi_79718693
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    Als je wilt
    pi_79718712
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Wel!
    [..]

    Ach, lady, girl, chick, woman. It's just a word.
    True
    Ik zou je nog eens een compliment geven
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    Ja samen wippen
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718726
    oeh lekker wipkippen
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79718741
    Hoi
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_79718746
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Straks komen er hele andere soort roddels
    We want proof!
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79718747
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Straks komen er hele andere soort roddels
    Ok, ander onderwerp
    pi_79718769
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef Bos81 het volgende:
    Hoi
    Bosje

    Hoe is het met je?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79718771
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    Hangt er vanaf wie is de wipkip is
    pi_79718774
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    We want proof!
    Ik ga je niet doorverwijzen hoor.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef STING het volgende:

    [..]

    Ok, ander onderwerp
    Graag!
    pi_79718789
    die hebben wij ook!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79718792
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef Bos81 het volgende:
    Hoi
    Stro
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718793
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef STING het volgende:

    [..]

    Hangt er vanaf wie is de wipkip is
    Jij kan ook lekker typen he.
    pi_79718819
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jij kan ook lekker typen he.
    Taalpurist
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 19:46:21 #25
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79718846
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79718854
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Taalnazi
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:46:57 #27
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79718871
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]Taalhoofd
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79718878
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jij kan ook lekker typen he.
    Mag ik jou(w) spellingscontrole lenen
    pi_79718897
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Taalpurist
    Het zijn wel dingen (dus niet gelet op spelling an sich) die mij snel opvallen. Ook als letters andersom staan of woorden ontbreken.
    Van de week op een menukaart Aardbijen. ipv aardbeien. Vindt dat altijd irritant. Stomme foutjes vind ik.
    pi_79718909
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef STING het volgende:

    [..]

    Mag ik jou(w) spellingscontrole lenen
    Er zit geen grammatica bij hoor.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:48:17 #31
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79718923
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79718944
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Het zijn wel dingen (dus niet gelet op spelling an sich) die mij snel opvallen. Ook als letters andersom staan of woorden ontbreken.
    Van de week op een menukaart Aardbijen. ipv aardbeien. Vind dat altijd irritant. Stomme foutjes vind ik.
    Die fout is wel heel erg
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718948
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Er zit geen grammatica bij hoor.
    Wat een vlut ding dan.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:49:11 #34
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_79718965
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    is het eerder niet bedoeld als :
    hey kipje ....
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_79718966
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef STING het volgende:

    [..]

    Wat een vlut ding dan.
    Tja, je moet nog wel wat zelf doen. Easy rider.
    pi_79718975
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Het zijn wel dingen (dus niet gelet op spelling an sich) die mij snel opvallen. Ook als letters andersom staan of woorden ontbreken.
    Van de week op een menukaart Aardbijen. ipv aardbeien. Vindt dat altijd irritant. Stomme foutjes vind ik.
    zegt mevr. aardbeiden
      maandag 29 maart 2010 @ 19:49:34 #37
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79718984
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef mrbox het volgende:

    [..]

    is het eerder niet bedoeld als :
    hey kipje ....
    Oja, dat kan ook nog!
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79718992
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Tja, je moet nog wel wat zelf doen. Easy rider.
    Ik doe alles zelf, zonder spellingscontrole
    pi_79719004
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef STING het volgende:

    [..]

    zegt mevr. aardbeiden
    Maar ik zet het niet op een menukaart.
    pi_79719006
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Tja, je moet nog wel wat zelf doen. Easy rider.
    Daarom wil die op de wipkip
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79719013
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef STING het volgende:

    [..]

    Ik doe alles zelf, zonder spellingscontrole
    Het is te zien.
    pi_79719022
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]


    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79719025
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Maar ik zet het niet op een menukaart.
    Godzijdank werk je niet in een restaurant
    pi_79719043
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Het is te zien.
    Jij wilde geen ruzie he?
    pi_79719067
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Bosje

    Hoe is het met je?
    Gaat wel en met jou?
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_79719071
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef STING het volgende:

    [..]

    Godzijdank werk je niet in een restaurant
    Ik geef toe...ik heb ooit asperses geschreven ipv asperges. En ik had al zo'n gevoel dat het niet klopte tot een klant in het eetcafé me erop wees.
    En ik heb vandaag nog gesolliciteerd op een keukenassistentfunctie in een brasserie.
    pi_79719088
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef STING het volgende:

    [..]

    Jij wilde geen ruzie he?
    Nu lok ik het wel uit zeker?
    pi_79719117
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef vencodark het volgende:
    En ik heb vandaag nog gesolliciteerd op een keukenassistentfunctie in een brasserie.
    Oehh, wat goed
    pi_79719128
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nu lok ik het wel uit zeker?
    Ja
    pi_79719154
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:52 schreef STING het volgende:

    [..]

    Oehh, wat goed
    gebeld en cv gestuurd. Moest maar kijken wanneer ik vd week langs zou komen voor gesprek, kerel is er altijd zei hij. In Vlissingen voor paar uurtjes en op te bouwen tot meer uren naarmate het drukker wordt rond de vakantieperiode
    pi_79719157
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nu lok ik het wel uit zeker?
    Hij wilt goedmaakseks met jou
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719166
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef STING het volgende:

    [..]

    Ja
    Sorry?
    pi_79719181
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    gebeld en cv gestuurd. Moest maar kijken wanneer ik vd week langs zou komen voor gesprek, kerel is er altijd zei hij. In Vlissingen voor paar uurtjes en op te bouwen tot meer uren naarmate het drukker wordt rond de vakantieperiode
    Nice
    pi_79719194
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:

    [..]

    Gaat wel en met jou?
    Brak, overwerk, chagrijnig
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719201
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Hij wilt goedmaakseks met jou
    Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
    pi_79719223
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Brak, overwerk, chagrijnig
    Vervelend
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_79719227
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Brak, overwerk, chagrijnig
    Wat vervelend
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719228
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef STING het volgende:

    [..]

    Nice
    ik zei toch dat ik gemotiveerd was?
    pi_79719238
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
    Hoeft niet... toch? het is de overtreffende trap van uitpraten zeg maar
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79719247
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
    Oh ik dacht dat je dat al een keer gehad had.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719248
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
    Met je seks maak je anders een hoop goed
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719266
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Sorry?
    Je maakt het maar goed
    pi_79719270
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef VorteXxX het volgende:

    [..]

    Hoeft niet... toch? het is de overtreffende trap van uitpraten zeg maar
    Ja maar je hebt toch niet voor het eerst seks met iemand onder het kader van goedmaken?
    pi_79719304
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef Bos81 het volgende:

    [..]

    Vervelend
    Niet alle dagen zijn altijd even leuk he
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Wat vervelend
    Tijn... Doe eens lief tegen mij
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719317
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Oh ik dacht dat je dat al een keer gehad had.
    Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
    pi_79719333
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:56 schreef STING het volgende:

    [..]

    Je maakt het maar goed
    Paaseitje?
      maandag 29 maart 2010 @ 19:58:09 #67
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719344
    Back Snotzusje.
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719346
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Niet alle dagen zijn altijd even leuk he
    [..]

    Tijn... Doe eens lief tegen mij
    Oh sorry ik zou aardig zijn.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719351
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
    GHB

    Good job STING
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719389
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
    Sting vertel wat heb jij met Venco gedaan
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719398
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:58 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    GHB
    Moet wel sterk geweest zijn dan.
    pi_79719404
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
    Back Snotzusje.
    Heeft ze je BH ingepikt?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 19:59:36 #73
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719427
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Heeft ze je BH ingepikt?
    Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719453
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Moet wel sterk geweest zijn dan.
    Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719470
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Heeft ze je BH ingepikt?
    BH = Overrated
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
      maandag 29 maart 2010 @ 20:00:25 #76
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79719473
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
    Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
    Dan moet ze wel heeeeeeeeeel ruim voorzien zijn.

    Over wie gaat 't eigenlijk?
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79719475
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Moet wel sterk geweest zijn dan.
    Nee hoor een paar druppeltjes zijn genoeg
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719478
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
    Ow.. je bedoeld die skates van 600 euro?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719483
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
    Jaaa...maar hoe komt STING daar dan aan?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:00:45 #80
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719487
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
    GHB?
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719499
    Well heeeeeeeellooooooo
      maandag 29 maart 2010 @ 20:01:12 #82
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719505
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Dan moet ze wel heeeeeeeeeel ruim voorzien zijn.

    Over wie gaat 't eigenlijk?
    Te groot komt niet in jouw woordenboek voor zeker?
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719512
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jaaa...maar hoe komt STING daar dan aan?
    Via PM gekregen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719522
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:
    Well heeeeeeeellooooooo
    Hoi
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719546
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    GHB?
    4-hydroxybutaanzuur
    pi_79719551
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:
    Well heeeeeeeellooooooo
    Babs
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719555
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Via PM gekregen

    Ik moest lachen.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:01:56 #88
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79719556
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Via PM gekregen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 20:02:00 #89
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719558
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:
    Well heeeeeeeellooooooo
    Babsje
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719566
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Via PM gekregen
    Ik weet van niets
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719577
    Kauwgom op een stokje.
      maandag 29 maart 2010 @ 20:02:29 #92
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79719581
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    4-hydroxybutaanzuur
    Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79719587
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik weet van niets
    Jij bent STING of krengetje ook niet.
    pi_79719589
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    4-hydroxybutaanzuur
    Een kenner
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719604
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Ik weet van niets
    Tuurlijk wel, jij labrat
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 20:03:17 #96
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79719621
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
    Te groot komt niet in jouw woordenboek voor zeker?
    Beantwoord jij wel meer vragen met een wedervraag?
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79719622
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jij bent STING of krengetje ook niet.
    Tijn maakt het he

    Hij lijkt wel lief enzo, ondertussen is hij de grootste dealer hier
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79719636
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jij bent STING of krengetje ook niet.
    Klopt, maar dat neemt niet weg dat ik er niets mee te maken heb
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79719640
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Tijn maakt het he
    Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
    pi_79719641
    Lieve mensen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')