abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79718854
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Taalnazi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:46:57 #27
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718871
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]Taalhoofd
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718878
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij kan ook lekker typen he.
Mag ik jou(w) spellingscontrole lenen
pi_79718897
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Taalpurist
Het zijn wel dingen (dus niet gelet op spelling an sich) die mij snel opvallen. Ook als letters andersom staan of woorden ontbreken.
Van de week op een menukaart Aardbijen. ipv aardbeien. Vindt dat altijd irritant. Stomme foutjes vind ik.
pi_79718909
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef STING het volgende:

[..]

Mag ik jou(w) spellingscontrole lenen
Er zit geen grammatica bij hoor.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:48:17 #31
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79718923
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79718944
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het zijn wel dingen (dus niet gelet op spelling an sich) die mij snel opvallen. Ook als letters andersom staan of woorden ontbreken.
Van de week op een menukaart Aardbijen. ipv aardbeien. Vind dat altijd irritant. Stomme foutjes vind ik.
Die fout is wel heel erg
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718948
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Er zit geen grammatica bij hoor.
Wat een vlut ding dan.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:49:11 #34
101353 mrbox
Miep miep
pi_79718965
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
is het eerder niet bedoeld als :
hey kipje ....
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79718966
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef STING het volgende:

[..]

Wat een vlut ding dan.
Tja, je moet nog wel wat zelf doen. Easy rider.
pi_79718975
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het zijn wel dingen (dus niet gelet op spelling an sich) die mij snel opvallen. Ook als letters andersom staan of woorden ontbreken.
Van de week op een menukaart Aardbijen. ipv aardbeien. Vindt dat altijd irritant. Stomme foutjes vind ik.
zegt mevr. aardbeiden
  maandag 29 maart 2010 @ 19:49:34 #37
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79718984
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef mrbox het volgende:

[..]

is het eerder niet bedoeld als :
hey kipje ....
Oja, dat kan ook nog!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79718992
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tja, je moet nog wel wat zelf doen. Easy rider.
Ik doe alles zelf, zonder spellingscontrole
pi_79719004
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef STING het volgende:

[..]

zegt mevr. aardbeiden
Maar ik zet het niet op een menukaart.
pi_79719006
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tja, je moet nog wel wat zelf doen. Easy rider.
Daarom wil die op de wipkip
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79719013
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef STING het volgende:

[..]

Ik doe alles zelf, zonder spellingscontrole
Het is te zien.
pi_79719022
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]


Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79719025
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar ik zet het niet op een menukaart.
Godzijdank werk je niet in een restaurant
pi_79719043
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is te zien.
Jij wilde geen ruzie he?
pi_79719067
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Bosje

Hoe is het met je?
Gaat wel en met jou?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_79719071
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef STING het volgende:

[..]

Godzijdank werk je niet in een restaurant
Ik geef toe...ik heb ooit asperses geschreven ipv asperges. En ik had al zo'n gevoel dat het niet klopte tot een klant in het eetcafé me erop wees.
En ik heb vandaag nog gesolliciteerd op een keukenassistentfunctie in een brasserie.
pi_79719088
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef STING het volgende:

[..]

Jij wilde geen ruzie he?
Nu lok ik het wel uit zeker?
pi_79719117
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef vencodark het volgende:
En ik heb vandaag nog gesolliciteerd op een keukenassistentfunctie in een brasserie.
Oehh, wat goed
pi_79719128
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nu lok ik het wel uit zeker?
Ja
pi_79719154
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:52 schreef STING het volgende:

[..]

Oehh, wat goed
gebeld en cv gestuurd. Moest maar kijken wanneer ik vd week langs zou komen voor gesprek, kerel is er altijd zei hij. In Vlissingen voor paar uurtjes en op te bouwen tot meer uren naarmate het drukker wordt rond de vakantieperiode
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')