quote:
quote:
Die fout is wel heel ergquote:Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zijn wel dingen (dus niet gelet op spelling an sich) die mij snel opvallen. Ook als letters andersom staan of woorden ontbreken.
Van de week op een menukaart Aardbijen.ipv aardbeien.
Vind dat altijd irritant. Stomme foutjes vind ik.
is het eerder niet bedoeld als :quote:Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
zegt mevr. aardbeidenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zijn wel dingen (dus niet gelet op spelling an sich) die mij snel opvallen. Ook als letters andersom staan of woorden ontbreken.
Van de week op een menukaart Aardbijen.ipv aardbeien.
Vindt dat altijd irritant. Stomme foutjes vind ik.
Oja, dat kan ook nog!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
is het eerder niet bedoeld als :
hey kipje....
Ik doe alles zelf, zonder spellingscontrolequote:Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, je moet nog wel wat zelf doen. Easy rider.
Daarom wil die op de wipkipquote:Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, je moet nog wel wat zelf doen. Easy rider.
Het is te zien.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe alles zelf, zonder spellingscontrole
Godzijdank werk je niet in een restaurantquote:Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik zet het niet op een menukaart.
Ik geef toe...ik heb ooit asperses geschreven ipv asperges.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef STING het volgende:
[..]
Godzijdank werk je niet in een restaurant
Oehh, wat goedquote:Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef vencodark het volgende:
En ik heb vandaag nog gesolliciteerd op een keukenassistentfunctie in een brasserie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |