Dit is (helaas) wel de waarheid..quote:Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geloof niets meer wat je verteld.
Echt niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
You're not a girl!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
Wel!quote:
Ach, lady, girl, chick, woman. It's just a word.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Moet het niet zijn: A lady doesn't wip and tell. A girl does. And my dear you are a lady
She=hequote:
Als je wiltquote:Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
Truequote:Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel!
[..]
Ach, lady, girl, chick, woman. It's just a word.
Ja samen wippenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
We want proof!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Straks komen er hele andere soort roddels
Ok, ander onderwerpquote:Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Straks komen er hele andere soort roddels
Hangt er vanaf wie is de wipkip isquote:Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
Stroquote:
Taalpuristquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |