abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79718570


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  • pi_79718578
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ik geloof niets meer wat je verteld.
    Dit is (helaas) wel de waarheid..
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79718580
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
    Echt niet?
    Moet het niet zijn: A lady doesn't wip and tell. A girl does. And my dear you are a lady
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718583
      maandag 29 maart 2010 @ 19:41:15 #5
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79718602
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
    You're not a girl!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:41:29 #6
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79718613
    Voedzel
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79718623
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    You're not a girl!
    Uh, wat weet jij, wat ik niet weet
    pi_79718643
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    You're not a girl!
    Wel!
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

    [..]

    Echt niet?
    Moet het niet zijn: A lady doesn't wip and tell. A girl does. And my dear you are a lady
    Ach, lady, girl, chick, woman. It's just a word.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:42:17 #9
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79718650
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79718664
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef STING het volgende:

    [..]

    Uh, wat weet jij, wat ik niet weet
    She=he
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718685
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef STING het volgende:

    [..]

    Uh, wat weet jij, wat ik niet weet
    Straks komen er hele andere soort roddels
    pi_79718693
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    Als je wilt
    pi_79718712
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Wel!
    [..]

    Ach, lady, girl, chick, woman. It's just a word.
    True
    Ik zou je nog eens een compliment geven
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    Ja samen wippen
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718726
    oeh lekker wipkippen
    Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
    pi_79718741
    Hoi
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_79718746
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Straks komen er hele andere soort roddels
    We want proof!
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79718747
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Straks komen er hele andere soort roddels
    Ok, ander onderwerp
    pi_79718769
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef Bos81 het volgende:
    Hoi
    Bosje

    Hoe is het met je?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79718771
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef automatic_ het volgende:
    Gaan we met z'n allen naar de speeltuin en dan op de wipkip?
    Hangt er vanaf wie is de wipkip is
    pi_79718774
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    We want proof!
    Ik ga je niet doorverwijzen hoor.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef STING het volgende:

    [..]

    Ok, ander onderwerp
    Graag!
    pi_79718789
    die hebben wij ook!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79718792
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef Bos81 het volgende:
    Hoi
    Stro
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_79718793
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef STING het volgende:

    [..]

    Hangt er vanaf wie is de wipkip is
    Jij kan ook lekker typen he.
    pi_79718819
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jij kan ook lekker typen he.
    Taalpurist
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 19:46:21 #25
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79718846
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')