abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79719157
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nu lok ik het wel uit zeker?
Hij wilt goedmaakseks met jou
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719166
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef STING het volgende:

[..]

Ja
Sorry?
pi_79719181
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

gebeld en cv gestuurd. Moest maar kijken wanneer ik vd week langs zou komen voor gesprek, kerel is er altijd zei hij. In Vlissingen voor paar uurtjes en op te bouwen tot meer uren naarmate het drukker wordt rond de vakantieperiode
Nice
pi_79719194
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Gaat wel en met jou?
Brak, overwerk, chagrijnig
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719201
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hij wilt goedmaakseks met jou
Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
pi_79719223
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Brak, overwerk, chagrijnig
Vervelend
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_79719227
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Brak, overwerk, chagrijnig
Wat vervelend
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719228
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef STING het volgende:

[..]

Nice
ik zei toch dat ik gemotiveerd was?
pi_79719238
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
Hoeft niet... toch? het is de overtreffende trap van uitpraten zeg maar
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79719247
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
Oh ik dacht dat je dat al een keer gehad had.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719248
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
Met je seks maak je anders een hoop goed
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719266
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Sorry?
Je maakt het maar goed
pi_79719270
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Hoeft niet... toch? het is de overtreffende trap van uitpraten zeg maar
Ja maar je hebt toch niet voor het eerst seks met iemand onder het kader van goedmaken?
pi_79719304
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Vervelend
Niet alle dagen zijn altijd even leuk he
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat vervelend
Tijn... Doe eens lief tegen mij
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719317
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je dat al een keer gehad had.
Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
pi_79719333
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:56 schreef STING het volgende:

[..]

Je maakt het maar goed
Paaseitje?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:58:09 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719344
Back Snotzusje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719346
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niet alle dagen zijn altijd even leuk he
[..]

Tijn... Doe eens lief tegen mij
Oh sorry ik zou aardig zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719351
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
GHB

Good job STING
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719389
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
Sting vertel wat heb jij met Venco gedaan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719398
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

GHB
Moet wel sterk geweest zijn dan.
pi_79719404
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
Back Snotzusje.
Heeft ze je BH ingepikt?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:59:36 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719427
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heeft ze je BH ingepikt?
Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719453
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Moet wel sterk geweest zijn dan.
Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719470
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heeft ze je BH ingepikt?
BH = Overrated
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 20:00:25 #76
13749 AirwiN
Time to give
pi_79719473
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
Dan moet ze wel heeeeeeeeeel ruim voorzien zijn.

Over wie gaat 't eigenlijk?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79719475
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Moet wel sterk geweest zijn dan.
Nee hoor een paar druppeltjes zijn genoeg
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719478
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
Ow.. je bedoeld die skates van 600 euro?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719483
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
Jaaa...maar hoe komt STING daar dan aan?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:00:45 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719487
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
GHB?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719499
Well heeeeeeeellooooooo
  maandag 29 maart 2010 @ 20:01:12 #82
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719505
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dan moet ze wel heeeeeeeeeel ruim voorzien zijn.

Over wie gaat 't eigenlijk?
Te groot komt niet in jouw woordenboek voor zeker?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719512
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jaaa...maar hoe komt STING daar dan aan?
Via PM gekregen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719522
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:
Well heeeeeeeellooooooo
Hoi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719546
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

GHB?
4-hydroxybutaanzuur
pi_79719551
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:
Well heeeeeeeellooooooo
Babs
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719555
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Via PM gekregen

Ik moest lachen.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:01:56 #88
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79719556
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Via PM gekregen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 20:02:00 #89
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719558
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:
Well heeeeeeeellooooooo
Babsje
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719566
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Via PM gekregen
Ik weet van niets
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719577
Kauwgom op een stokje.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:02:29 #92
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719581
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

4-hydroxybutaanzuur
Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719587
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet van niets
Jij bent STING of krengetje ook niet.
pi_79719589
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

4-hydroxybutaanzuur
Een kenner
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719604
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet van niets
Tuurlijk wel, jij labrat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:03:17 #96
13749 AirwiN
Time to give
pi_79719621
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
Te groot komt niet in jouw woordenboek voor zeker?
Beantwoord jij wel meer vragen met een wedervraag?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79719622
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij bent STING of krengetje ook niet.
Tijn maakt het he

Hij lijkt wel lief enzo, ondertussen is hij de grootste dealer hier
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719636
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij bent STING of krengetje ook niet.
Klopt, maar dat neemt niet weg dat ik er niets mee te maken heb
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719640
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tijn maakt het he
Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
pi_79719641
Lieve mensen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')