Hij wilt goedmaakseks met jouquote:
Nicequote:Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
gebeld en cv gestuurd. Moest maar kijken wanneer ik vd week langs zou komen voor gesprek, kerel is er altijd zei hij. In Vlissingen voor paar uurtjes en op te bouwen tot meer uren naarmate het drukker wordt rond de vakantieperiode
Brak, overwerk, chagrijnigquote:
Wat vervelendquote:
Hoeft niet... toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
Oh ik dacht dat je dat al een keer gehad had.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goedmaakseks heb je toch pas als je minstens meer dan eens seks hebt gehad met elkaar?
Met je seks maak je anders een hoop goedquote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch niet voor het eerst seks met iemand onder het kader van goedmaken?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Hoeft niet... toch?het is de overtreffende trap van uitpraten zeg maar
Niet alle dagen zijn altijd even leuk hequote:
Tijn...quote:
Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat al een keer gehad had.
Oh sorry ik zou aardig zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet alle dagen zijn altijd even leuk he
[..]
Tijn...Doe eens lief tegen mij
GHBquote:Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
Sting vertel wat heb jij met Venco gedaanquote:Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met STING? Niet dat ik weet...of mij herinner.
Heeft ze je BH ingepikt?quote:
Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggenquote:
Dan moet ze wel heeeeeeeeeel ruim voorzien zijn.quote:
Nee hoor een paar druppeltjes zijn genoegquote:
Ow.. je bedoeld die skates van 600 euro?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die past haar niet. Wel m'n skates
Jaaa...maar hoe komt STING daar dan aan?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
GHB?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krengel heeft nog een aardig voorraadje thuis liggen
Te groot komt niet in jouw woordenboek voor zeker?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet ze wel heeeeeeeeeel ruim voorzien zijn.
Over wie gaat 't eigenlijk?
Via PM gekregenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa...maar hoe komt STING daar dan aan?
Hoiquote:
Ik weet van nietsquote:
Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moetquote:
Een kennerquote:
Tuurlijk wel, jij labratquote:
Beantwoord jij wel meer vragen met een wedervraag?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
Te groot komt niet in jouw woordenboek voor zeker?
Tijn maakt het hequote:Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent STING of krengetje ook niet.
Klopt, maar dat neemt niet weg dat ik er niets mee te maken hebquote:Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent STING of krengetje ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |