abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 20:36:02 #251
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79721373
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Toch niet van jezelf he? Want misschien heb ik het dan wel gezien en ik vind het juist prettig als ik de user niet ken.
Dat heb ik ook Ik heb nu ook iemand gezien en ik heb nu een heeeeeeeel ander beeld bij die persoon
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79721388
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij wil thrust een ban aanpraten?
Ware liefde
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79721414
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je liegt!
Zelden
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef Thrust het volgende:

[..]

nee, van mijn tweeling broer
Straks ga ik bij elke foto denken dat jij het stiekem bent.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:37:13 #254
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721430
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dezelfde naam, andere foto. Google maar even...

[ afbeelding ]

heb ff gegoogled, dus dit mag niet


valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:37:39 #255
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721453
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij wil thrust een ban aanpraten?
nee ik wil weten waar de grens ligt
pi_79721458
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat heb ik ook Ik heb nu ook iemand gezien en ik heb nu een heeeeeeeel ander beeld bij die persoon
Nah ja, dat maakt me allemaal niet uit.
Ik maak ook maar geintje want als het me wel uit zou maken, had ik me niet moeten aanmelden in het topic.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:07 #257
13749 AirwiN
Time to give
pi_79721475
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:
heb ff gegoogled, dus dit mag niet
[ afbeelding ]

valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
Een kindje ingesmeerd met mannenpap is niet toegestaan nee.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:17 #258
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721482
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat heb ik ook Ik heb nu ook iemand gezien en ik heb nu een heeeeeeeel ander beeld bij die persoon
toevallig ik ook vanavond nu iemand gezien en ook een heeeeeeeeeeeeel ander beeld erbij
pi_79721483
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef Thrust het volgende:

[..]

Ware liefde
Echt he?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

heb ff gegoogled, dus dit mag niet
[ afbeelding ]

valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:28 #260
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79721486
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nah ja, dat maakt me allemaal niet uit.
Ik maak ook maar geintje want als het me wel uit zou maken, had ik me niet moeten aanmelden in het topic.
Klopt, maar je kan niet voorkomen dat je zo'n persoon dan anders gaat "beoordelen"
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79721490
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

heb ff gegoogled, dus dit mag niet
[ afbeelding ]

valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
ja. Waarom zou je in godsnaam zoiets posten?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:39 #262
13749 AirwiN
Time to give
pi_79721497
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:
Nah ja, dat maakt me allemaal niet uit.
Ik maak ook maar geintje want als het me wel uit zou maken, had ik me niet moeten aanmelden in het topic.
Ja, waar blijven jouw foto's eigenlijk?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:47 #263
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79721504
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

heb ff gegoogled, dus dit mag niet
[ afbeelding ]

valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
konijn
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79721509
Nah ja, ik vind KPD gewoon wel geinig.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:58 #265
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721513
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Een kindje ingesmeerd met mannenpap is niet toegestaan nee.
oh jij hebt echt een zieke geest, zo had ik t nog geeneens bekeken
pi_79721517
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zelden
[..]

Straks ga ik bij elke foto denken dat jij het stiekem bent.
Zoveel foto's waren het niet, en de bovenkant is vrij herkenbaar
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79721521
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef vencodark het volgende:
Nah ja, ik vind KPD gewoon wel geinig.
Zegt iemand die niet vingert
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79721529
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

heb ff gegoogled, dus dit mag niet
[ afbeelding ]

valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
Nee, tub girl is iets anders dan dat. Iets heel anders
  maandag 29 maart 2010 @ 20:39:30 #269
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79721533
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zegt iemand die niet vingert
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79721536
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zegt iemand die niet vingert
*proest*
pi_79721537
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zegt iemand die niet vingert
Dat zei ik niet.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:39:41 #272
13749 AirwiN
Time to give
pi_79721538
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef Duimelot het volgende:
oh jij hebt echt een zieke geest, zo had ik t nog geeneens bekeken
Uiteraard ligt het nu in één keer aan mij.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79721551
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, tub girl is iets anders dan dat. Iets heel anders
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:40:04 #274
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79721553
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat zei ik niet.
ninja edit
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:40:12 #275
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721556
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

ja. Waarom zou je in godsnaam zoiets posten?
sja hier misschien niet maar kan me voorstellen dat in OUD mensen zoiets wel zouden posten, is toch gewoon een schattig meisje en niets seksueels aan!?!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')