Sssssssssssstquote:
Zoek drankje van Random leuke vent/vrouw drop daar een kleine hoeveelheid in en afwachten maarquote:Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
Einstein was een natuurkundigequote:Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
Hoe laat was jij uit het hotel vertrokken?quote:
Kloptquote:Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beantwoord jij wel meer vragen met een wedervraag?
Nog zo 1.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe laat vertrok was jij uit het hotel vertrokken?
Een mede-labrat hieroquote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Einstein was een natuurkundige
Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
Jemie, wat een ratten hier!quote:
IK WIST HETquote:
Ehr... half twee denk ik ongeveerquote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe laat was jij uit het hotel vertrokken?
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
Iets wat in één keer te binnen schoot. Maar om terug te komen op jouw vraag, nee, er zit wel degelijk een maximum aan.quote:
Jij?quote:
Dat weet ik ook. Ik vraag me alleen af wat je als vrouw met een grote hoeveelheid moet.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Einstein was een natuurkundige
Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
Ik ben niet interresant genoeg voor haarquote:
Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.quote:
Ik moest lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |