abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79719656
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, jij labrat
Sssssssssssst
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719661
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef stbabylon het volgende:
Lieve mensen
Ga je nu iets aankondigen?
pi_79719671
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
Zoek drankje van Random leuke vent/vrouw drop daar een kleine hoeveelheid in en afwachten maar

Maarja... lijkt me niks ...
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79719673
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet wat het is, Einstein. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet
Einstein was een natuurkundige

Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
pi_79719674
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef stbabylon het volgende:
Lieve mensen
Hoe laat was jij uit het hotel vertrokken?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719687
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
Klopt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:04:41 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719695
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Beantwoord jij wel meer vragen met een wedervraag?
Hoe kom je daar nu bij?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79719699
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ga je nu iets aankondigen?
Nee hoor, gewoon even zeggen
pi_79719713
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoe laat vertrok was jij uit het hotel vertrokken?
Nog zo 1.
pi_79719724
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Einstein was een natuurkundige

Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
Een mede-labrat hiero
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 20:05:34 #111
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79719739
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Een mede-labrat hiero
Jemie, wat een ratten hier!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79719740
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nog zo 1.
IK WIST HET

Was net iets te traag met editten
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719742
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoe laat was jij uit het hotel vertrokken?
Ehr... half twee denk ik ongeveer
pi_79719746
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ohja, hij werkt in het lab. ofzo he.
wat een interesse
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 20:05:49 #115
13749 AirwiN
Time to give
pi_79719749
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
Hoe kom je daar nu bij?
Iets wat in één keer te binnen schoot. Maar om terug te komen op jouw vraag, nee, er zit wel degelijk een maximum aan.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79719752
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Een mede-labrat hiero
Jij?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:06:04 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79719764
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Einstein was een natuurkundige

Je weet wat het is, en je weet niet dat het een seksdrugs is
Dat weet ik ook. Ik vraag me alleen af wat je als vrouw met een grote hoeveelheid moet.

Goed genoeg zo? Of moet ik het nog iets meer uitdiepen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 20:06:14 #118
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79719771
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, wat een ratten hier!
Ik werk ook in een lab.
pi_79719772
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Een mede-labrat hiero
Eh nee, scheikunde boeit me eigenlijk geen fuck Ik ben meer van de natuurkunde!
pi_79719777
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef Thrust het volgende:

[..]

wat een interesse
Ja euh, ik hoef niet van iedereen te weten wat men voor werk/opleiding enzo doet hoor
pi_79719790
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef Thrust het volgende:

[..]

wat een interesse
Ik ben niet interresant genoeg voor haar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79719792
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Jemie, wat een ratten hier!
Bel Hamelen ff.
pi_79719795
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ehr... half twee denk ik ongeveer
Man, man, man, wat had ik de volgende dag een koppijn van dat Bavaria zooi.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719812
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bel Hamelen ff.
Ik moest lachen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79719816
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik werk ook in een lab.
Wat voor lab?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')