abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79720892
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]


There's no need to be inefficient, right?
Why take 10 minutes if you can do it in 2... right...
  maandag 29 maart 2010 @ 20:26:39 #204
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79720897
wtf is kpd??
  maandag 29 maart 2010 @ 20:26:48 #205
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720903
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Duimelot het volgende:
wtf is kpd??
"Keiharde Porno voor Danny"
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720912
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, staan toch leuke links naar streams. Hoef ik niet zo te zoeken
Vind het zover wel aardig. Heb alleen niet het idee dat het er snel gaat, in de topics.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:27:04 #207
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79720913
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Duimelot het volgende:
wtf is kpd??
Keiharde Porno voor Danny ?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:27:28 #208
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79720940
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:

[..]

"Keiharde Porno voor Danny"
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79720943
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Duimelot het volgende:
wtf is kpd??
Waar je ongestoord porno mag posten zonder geband te worden
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:27:42 #210
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79720956
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:

[..]

"Keiharde Porno voor Danny"
oh dus niet voor mij ok
  maandag 29 maart 2010 @ 20:27:57 #211
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79720968
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh dus niet voor mij ok
Niet voor lieve kleine meisjes idd
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79720971
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, staan toch leuke links naar streams. Hoef ik niet zo te zoeken
Daar zijn gewoon sites voor
pi_79720974
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Why take 10 minutes if you can do it in 2... right...
Kun je weer snel met je bier op de bank voetbal kijken
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79720975
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Duimelot het volgende:
wtf is kpd??
Features information about the Party, its publications, activities, Radio Voice of Kurdistan and Kurdistan TV both run by KDP.
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 20:28:07 #215
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79720983
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh dus niet voor mij ok
Ach, ik denk dat je er vast wel een kijkje mag nemen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79720990
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

In dat geval zouden er hoogstens 2 users toegang mogen krijgen
Wie dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:28:34 #217
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_79721005
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh dus niet voor mij ok
Tuurlijk wel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_79721008
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh dus niet voor mij ok
Pr0n is voor iedereen
pi_79721020
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh dus niet voor mij ok
Jij maakt gewoon je eigen porno thuis
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79721033
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef Thrust het volgende:

[..]

Features information about the Party, its publications, activities, Radio Voice of Kurdistan and Kurdistan TV both run by KDP.
!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:29:17 #221
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721040
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Waar je ongestoord porno mag posten zonder geband te worden
wordt je anders geband als je ergens anders porno post!?!?!
doe ik zo vaak en nog nooit iets van gehoord!?
pi_79721062
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Pr0n is voor iedereen
Iedereen die zegt nog nooit porno gezien te hebben liegt
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 20:30:20 #223
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721097
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij maakt gewoon je eigen porno thuis
nu even niet mn bunny is dood
maarrrrrrrrrrrrr ik heb op mn verjaardag een bon van christine gekregen, deze week even langsgaan dus
pi_79721100
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie dan?
Ik ben ze nog niet tegen gekomen, maar ik blijf optimistisch geloven dat ze bestaan
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79721106
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef Thrust het volgende:
KDP.
KPD schat.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:30:54 #226
101353 mrbox
Miep miep
pi_79721126
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nu even niet mn bunny is dood
maarrrrrrrrrrrrr ik heb op mn verjaardag een bon van christine gekregen, deze week even langsgaan dus
TMI
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:31:20 #227
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79721149
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef mrbox het volgende:

[..]

TMI
faalhaas
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79721170
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wordt je anders geband als je ergens anders porno post!?!?!
doe ik zo vaak en nog nooit iets van gehoord!?
ook wel wat foto's gepost alleen wel midden in de nacht, om de tere kinderzieltjes te sparen
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79721183
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nu even niet mn bunny is dood
maarrrrrrrrrrrrr ik heb op mn verjaardag een bon van christine gekregen, deze week even langsgaan dus
Waarom alleen als je het ook samen kan doen?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben ze nog niet tegen gekomen, maar ik blijf optimistisch geloven dat ze bestaan
Zijn er überhaupt mensen die geestelijk boven de 18 komen dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79721192
Wat is tmi ook alweer?
pi_79721196
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Iedereen die zegt nog nooit porno gezien te hebben liegt
Iedereen (14+) die zegt nooit gerukt cq. gevingerd te hebben ook
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:32:29 #232
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721204
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef Thrust het volgende:

[..]

ook wel wat foto's gepost alleen wel midden in de nacht, om de tere kinderzieltjes te sparen
maar wat is er dan porno die niet mag, doe es een voorbeeld?
pi_79721223
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef Thrust het volgende:

[..]

ook wel wat foto's gepost alleen wel midden in de nacht, om de tere kinderzieltjes te sparen
Toch niet van jezelf he? Want misschien heb ik het dan wel gezien en ik vind het juist prettig als ik de user niet ken.
pi_79721225
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

KPD schat.
ach vandaar, vond het al zo'n vreemde combi
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79721232
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef djayzz het volgende:

[..]

faalhaas
LOL
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79721233
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
Wat is tmi ook alweer?
Too much info
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79721239
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
Wat is tmi ook alweer?
toch much information
pi_79721245
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
Wat is tmi ook alweer?
http://lmgtfy.com/?q=tmi
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79721248
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Iedereen (14+) die zegt nooit gerukt cq. gevingerd te hebben ook
Er zijn uitzonderingen he
pi_79721261
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef Duimelot het volgende:

[..]

maar wat is er dan porno die niet mag, doe es een voorbeeld?
spit de topics maar door, ga die foto;s niet nog een keer posten
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 20:33:45 #241
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721270
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef mrbox het volgende:

[..]

TMI
lees mijn posts dan gewoon niet
pi_79721279
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Er zijn uitzonderingen he
Je liegt!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79721285
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom alleen als je het ook samen kan doen?
[..]
Goed punt
quote:
Zijn er überhaupt mensen die geestelijk boven de 18 komen dan?
Nou, dat weet ik niet. Ik ken wel een heleboel mensen die DENKEN dat ze dat zijn
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:34:23 #244
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721303
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef Thrust het volgende:

[..]

spit de topics maar door, ga die foto;s niet nog een keer posten
hoeven niet allemaal gewoon een als voorbeeld zodat ik weet waar de grens ligt tussen porno die wel kan en niet kan
pi_79721305
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Er zijn uitzonderingen he
jij?
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79721309
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Toch niet van jezelf he? Want misschien heb ik het dan wel gezien en ik vind het juist prettig als ik de user niet ken.
nee, van mijn tweeling broer
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 20:34:46 #247
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79721325
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

http://lmgtfy.com/?q=tmi
dies tof
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79721326
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goed punt
[..]

Nou, dat weet ik niet. Ik ken wel een heleboel mensen die DENKEN dat ze dat zijn
Ik iig niet en ik zou het ook niet willen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:34:48 #249
13749 AirwiN
Time to give
pi_79721327
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef Duimelot het volgende:
maar wat is er dan porno die niet mag, doe es een voorbeeld?
Dezelfde naam, andere foto. Google maar even...

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79721332
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef Duimelot het volgende:

[..]

maar wat is er dan porno die niet mag, doe es een voorbeeld?
Jij wil thrust een ban aanpraten?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:36:02 #251
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79721373
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Toch niet van jezelf he? Want misschien heb ik het dan wel gezien en ik vind het juist prettig als ik de user niet ken.
Dat heb ik ook Ik heb nu ook iemand gezien en ik heb nu een heeeeeeeel ander beeld bij die persoon
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79721388
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij wil thrust een ban aanpraten?
Ware liefde
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79721414
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je liegt!
Zelden
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef Thrust het volgende:

[..]

nee, van mijn tweeling broer
Straks ga ik bij elke foto denken dat jij het stiekem bent.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:37:13 #254
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721430
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dezelfde naam, andere foto. Google maar even...

[ afbeelding ]

heb ff gegoogled, dus dit mag niet


valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:37:39 #255
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721453
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij wil thrust een ban aanpraten?
nee ik wil weten waar de grens ligt
pi_79721458
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat heb ik ook Ik heb nu ook iemand gezien en ik heb nu een heeeeeeeel ander beeld bij die persoon
Nah ja, dat maakt me allemaal niet uit.
Ik maak ook maar geintje want als het me wel uit zou maken, had ik me niet moeten aanmelden in het topic.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:07 #257
13749 AirwiN
Time to give
pi_79721475
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:
heb ff gegoogled, dus dit mag niet
[ afbeelding ]

valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
Een kindje ingesmeerd met mannenpap is niet toegestaan nee.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:17 #258
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721482
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat heb ik ook Ik heb nu ook iemand gezien en ik heb nu een heeeeeeeel ander beeld bij die persoon
toevallig ik ook vanavond nu iemand gezien en ook een heeeeeeeeeeeeel ander beeld erbij
pi_79721483
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef Thrust het volgende:

[..]

Ware liefde
Echt he?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

heb ff gegoogled, dus dit mag niet
[ afbeelding ]

valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:28 #260
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79721486
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nah ja, dat maakt me allemaal niet uit.
Ik maak ook maar geintje want als het me wel uit zou maken, had ik me niet moeten aanmelden in het topic.
Klopt, maar je kan niet voorkomen dat je zo'n persoon dan anders gaat "beoordelen"
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79721490
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

heb ff gegoogled, dus dit mag niet
[ afbeelding ]

valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
ja. Waarom zou je in godsnaam zoiets posten?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:39 #262
13749 AirwiN
Time to give
pi_79721497
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:
Nah ja, dat maakt me allemaal niet uit.
Ik maak ook maar geintje want als het me wel uit zou maken, had ik me niet moeten aanmelden in het topic.
Ja, waar blijven jouw foto's eigenlijk?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:47 #263
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79721504
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

heb ff gegoogled, dus dit mag niet
[ afbeelding ]

valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
konijn
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79721509
Nah ja, ik vind KPD gewoon wel geinig.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:58 #265
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721513
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Een kindje ingesmeerd met mannenpap is niet toegestaan nee.
oh jij hebt echt een zieke geest, zo had ik t nog geeneens bekeken
pi_79721517
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zelden
[..]

Straks ga ik bij elke foto denken dat jij het stiekem bent.
Zoveel foto's waren het niet, en de bovenkant is vrij herkenbaar
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79721521
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef vencodark het volgende:
Nah ja, ik vind KPD gewoon wel geinig.
Zegt iemand die niet vingert
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79721529
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

heb ff gegoogled, dus dit mag niet
[ afbeelding ]

valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
Nee, tub girl is iets anders dan dat. Iets heel anders
  maandag 29 maart 2010 @ 20:39:30 #269
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79721533
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zegt iemand die niet vingert
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79721536
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zegt iemand die niet vingert
*proest*
pi_79721537
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zegt iemand die niet vingert
Dat zei ik niet.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:39:41 #272
13749 AirwiN
Time to give
pi_79721538
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef Duimelot het volgende:
oh jij hebt echt een zieke geest, zo had ik t nog geeneens bekeken
Uiteraard ligt het nu in één keer aan mij.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79721551
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, tub girl is iets anders dan dat. Iets heel anders
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:40:04 #274
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79721553
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat zei ik niet.
ninja edit
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:40:12 #275
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721556
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

ja. Waarom zou je in godsnaam zoiets posten?
sja hier misschien niet maar kan me voorstellen dat in OUD mensen zoiets wel zouden posten, is toch gewoon een schattig meisje en niets seksueels aan!?!?
pi_79721570
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat zei ik niet.
Aha, dus wel

de MI
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79721572
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zegt iemand die niet vingert
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:40:47 #278
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721579
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, tub girl is iets anders dan dat. Iets heel anders
wat is dat dan, wordt nu wel nieuwsgierig
  maandag 29 maart 2010 @ 20:40:51 #279
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79721583
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Aha, dus wel

de MI
Dude, jij bent erg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79721586
Nou nog eentje dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 20:41:19 #281
13749 AirwiN
Time to give
pi_79721599
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef Duimelot het volgende:
wat is dat dan, wordt nu wel nieuwsgierig
Ik PM het wel ff!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79721604
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

heb ff gegoogled, dus dit mag niet
[ afbeelding ]

valt zoiets al onder kinder porno ofzo dan dat t niet mag!?!?
Nee maar dat kind is wel bezetten door de duivel kijk die ogen maar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79721612
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wat is dat dan, wordt nu wel nieuwsgierig
Don't even go there
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79721619
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Aha, dus wel

de MI
Mi van wat dan?
pi_79721626
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef Duimelot het volgende:

[..]

sja hier misschien niet maar kan me voorstellen dat in OUD mensen zoiets wel zouden posten, is toch gewoon een schattig meisje en niets seksueels aan!?!?
Als je zoiets in OUD post, ok.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:41:49 #286
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721630
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Uiteraard ligt het nu in één keer aan mij.
jah eigenlijk wel, jij zegt zoek op die naam dat doe ik ik zie een heel onschuldige foto die ik zeker weten wel kan posten en daar wordt iets heel ranzigs over gezegd door jou toch!
  maandag 29 maart 2010 @ 20:42:49 #287
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721669
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee maar dat kind is wel bezetten door de duivel kijk die ogen maar
ik vind het zo vervelend om te zeggen maar wat denken wij vaak dezelfde dingen
mijn eerste ingeving was dat ze iets weg had van t meisje van de exorsist
pi_79721670
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef Duimelot het volgende:

[..]

jah eigenlijk wel, jij zegt zoek op die naam dat doe ik ik zie een heel onschuldige foto die ik zeker weten wel kan posten en daar wordt iets heel ranzigs over gezegd door jou toch!
Beware your pm-box....beware...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_79721672
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mi van wat dan?
Dat je vingerverft in je nakie
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:43:23 #290
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79721692
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat je vingerverft in je nakie
Ik neem het terug...
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:43:37 #291
13749 AirwiN
Time to give
pi_79721711
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef FireFox1 het volgende:
Als je zoiets in OUD post, ok.
Ook daar kun je wat over vinden. Persoonlijk vind ik het maar niks, ouders die het internet volspammen met foto's van hun kinderen. Je weet maar nooit welke dwaas er mee kijkt. Ik zou er niet zo makkelijk mee omgaan i.i.g.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_79721745
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:42 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik vind het zo vervelend om te zeggen maar wat denken wij vaak dezelfde dingen
mijn eerste ingeving was dat ze iets weg had van t meisje van de exorsist
GMTA
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79721762
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat je vingerverft in je nakie
pi_79721773
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat je vingerverft in je nakie
Met rode verf zeker
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79721775
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ook daar kun je wat over vinden. Persoonlijk vind ik het maar niks, ouders die het internet volspammen met foto's van hun kinderen. Je weet maar nooit welke dwaas er mee kijkt. Ik zou er niet zo makkelijk mee omgaan i.i.g.
Daarom heb ik ook geen foto's van mijn kinderen in mijn FoBo
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:45:13 #296
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721790
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ook daar kun je wat over vinden. Persoonlijk vind ik het maar niks, ouders die het internet volspammen met foto's van hun kinderen. Je weet maar nooit welke dwaas er mee kijkt. Ik zou er niet zo makkelijk mee omgaan i.i.g.
ach ik vond het een heel onschuldig plaatje en begreep echt nog wel dat dat dus niet bedoeld werd met plaatjes die niet mogen ivm een ban
Ikzelf heb ook fotos van mn kids op hyves staan maak me er niet zo druk om eigenlijk
pi_79721793
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met rode verf zeker
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79721797
Huh. Venco vingert niet?
pi_79721809
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ook daar kun je wat over vinden. Persoonlijk vind ik het maar niks, ouders die het internet volspammen met foto's van hun kinderen. Je weet maar nooit welke dwaas er mee kijkt. Ik zou er niet zo makkelijk mee omgaan i.i.g.
Ik ook niet. Privé en niemand hoeft te weten hoe mijn kroost eruit zou zien.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:45:41 #300
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79721815
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook geen foto's van mijn kinderen in mijn FoBo
heb jij kinderen dan!?

nee op fok! vind ik dan ook weer niet de juiste plek
pi_79721818
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met rode verf zeker
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')