ik gun t jullie van harte enzo hequote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had wel relaties gehad in die 3,5 jaar, maar niet met dames waar ik me echt goed bij voelde zoals ik bij mijn huidige vriendin voel.
Zo is het inderdaad vaak gegaanquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gun t jullie van harte enzo he
en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles)
Tarzan is toch nooit jarigquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan.. dat vriendjes nooit jarig zijn?
Ga es hard aan het werk dan!quote:
Het spannendste zijn toch wel de eerste weken / maandquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gun t jullie van harte enzo he
en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles)
Zulks een dooddoenerquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan.. dat vriendjes nooit jarig zijn?
sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet meequote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat kan ik bijna allemaal afstrepen
38 kan ik alvast afstrepenquote:
Hier heb je hartstikke gelijk inquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gun t jullie van harte enzo he
en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles)
Oww.. ja ik welquote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet mee
Echtquote:
Nou, dat is al een beginquote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
38 kan ik alvast afstrepennu de rest nog
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)quote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe ouder, des te groter de bagage is
38!!!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
38 kan ik alvast afstrepennu de rest nog
Heb jij 4 jaar een relatie met twee mannen gehad? En ja, ik lees het expres verkeerd. Sue mequote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet mee
en alle keren dat ze een jaar ouder werden?quote:
Boven de 35+ kom je in de categorie gescheiden, kids enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
38 kan ik alvast afstrepennu de rest nog
Het is een begin en wat voor een beginquote:
Dankjequote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
38!!!
Respect![]()
Mijn oudste was 32 ofzo
Bagage heb ik zat. Nu de rest nogquote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
Oké, ik dacht alquote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef automatic_ het volgende:
Oja, ik was die PM kwijt
16e heb ik een slaapdienst, 17e heb ik tot nu toe niets ('s avonds)
Edit; En ja, wel oké weekend
Kan mij het verrottenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef djayzz het volgende:
Tijdens een discussie over leeftijden van (sex)partners is dit niet heel tactisch
Hoiquote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
oh er zijn zat 30+ mannen die dat zijn, hoeft niet perse 35+ te zijn (pliesssssssss)quote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Boven de 35+ kom je in de categorie gescheiden, kids enzo
Als ze 35+ zijn en dat niet hebben, zal het vast een reden hebben waarom niet
hmmm, geloof 35..quote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
38!!!
Respect![]()
Mijn oudste was 32 ofzo
daar weet Djayzz ook alles vanquote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?
Toen was het al uit.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
en alle keren dat ze een jaar ouder werden?
Ik dacht dat ik geluk had dat ik op mn 16e een scharrel van 21 hadquote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een begin en wat voor een begin![]()
[..]
Dankje
Ik heb gewoon mijn inbox leeggegooidquote:Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, ik dacht al![]()
17e is zaterdag toch? Moet goedkomen dan![]()
die jonkies zoals box kunnen jou niet aan?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
Tofquote:Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb gewoon mijn inbox leeggegooid
En ja, dat is op een zaterdag!
Een zwarte weduwequote:
September vorig jaar een date gehad met een leuke 38 jarige vrouw. En we hebben ons vermaakt samenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?
Nou, dank je wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Duimelot het volgende:
oh fuck techno is er.... op 1 uitzondering na dan
quote:
o okquote:
Ik zal eens kijken of ik overdag vrij kan regelenquote:
dawg!quote:
Vertelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |