abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79724089
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]


Ja wat dacht je dan.. dat vriendjes nooit jarig zijn?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:31:30 #257
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79724100
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Had wel relaties gehad in die 3,5 jaar, maar niet met dames waar ik me echt goed bij voelde zoals ik bij mijn huidige vriendin voel.
ik gun t jullie van harte enzo he
en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles )
  maandag 29 maart 2010 @ 21:32:20 #258
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79724131
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik gun t jullie van harte enzo he
en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles )
Zo is het inderdaad vaak gegaan
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79724136
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ja wat dacht je dan.. dat vriendjes nooit jarig zijn?
Tarzan is toch nooit jarig
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79724139
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik nog niet
Ga es hard aan het werk dan!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:32:46 #261
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79724149
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tarzan is toch nooit jarig
Nee, peter pan is nooit jarig
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79724152
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik gun t jullie van harte enzo he
en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles )
Het spannendste zijn toch wel de eerste weken / maand
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79724158
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ja wat dacht je dan.. dat vriendjes nooit jarig zijn?
Zulks een dooddoener
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:33:11 #264
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79724165
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:

[..]

dat kan ik bijna allemaal afstrepen
sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet mee
pi_79724177
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ga es hard aan het werk dan!
38 kan ik alvast afstrepen nu de rest nog
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79724180
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik gun t jullie van harte enzo he
en tis totaal niet negatief bedoel alleen is t pas een maandje en nog met vlinders en kriebels, pas als jullie iets verder zijn dat ik echt waarde zou hechten aan je woorden, grote kans dat over 3 weken je aangeeft dat het uiteindelijk t toch net niet was.... (loop al een tijdje mee in singles )
Hier heb je hartstikke gelijk in
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79724192
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:

[..]

sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet mee
Oww.. ja ik wel
pi_79724211
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef djayzz het volgende:

[..]

Nee, peter pan is nooit jarig
Echt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:33:59 #269
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79724215
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

38 kan ik alvast afstrepen nu de rest nog
Nou, dat is al een begin
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 21:34:04 #270
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79724218
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoe ouder, des te groter de bagage is
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
pi_79724219
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef djayzz het volgende:

[..]

Nee, peter pan is nooit jarig
pi_79724233
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

38 kan ik alvast afstrepen nu de rest nog
38!!!

Respect

Mijn oudste was 32 ofzo
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79724246
Ik kan 18 en 23 afstrepen.
pi_79724263
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:

[..]

sja als ik mijn relaties meetel dan ik ook want ja 2x ruim 7 jaar met dezelfde zijn dus al 14 leeftijden die ik kan wegstrepen alleen overlappen ze zich 4 jaar dus kan ik er 10 wegstrepen, maar die tel ik niet mee
Heb jij 4 jaar een relatie met twee mannen gehad? En ja, ik lees het expres verkeerd. Sue me
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:35:27 #275
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79724280
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
Ik kan 18 en 23 afstrepen.
en alle keren dat ze een jaar ouder werden?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79724296
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
Boven de 35+ kom je in de categorie gescheiden, kids enzo

Als ze 35+ zijn en dat niet hebben, zal het vast een reden hebben waarom niet
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:35:47 #277
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79724303
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

38 kan ik alvast afstrepen nu de rest nog
oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?
pi_79724307
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nou, dat is al een begin
Het is een begin en wat voor een begin
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

38!!!

Respect

Mijn oudste was 32 ofzo
Dankje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79724312
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
Bagage heb ik zat. Nu de rest nog
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:36:03 #280
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_79724320
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef automatic_ het volgende:
Oja, ik was die PM kwijt
16e heb ik een slaapdienst, 17e heb ik tot nu toe niets ('s avonds)
Edit; En ja, wel oké weekend
Oké, ik dacht al
17e is zaterdag toch? Moet goedkomen dan
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef djayzz het volgende:
Tijdens een discussie over leeftijden van (sex)partners is dit niet heel tactisch
Kan mij het verrotten
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_79724334
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
Hoi
  maandag 29 maart 2010 @ 21:36:26 #282
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79724342
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Boven de 35+ kom je in de categorie gescheiden, kids enzo

Als ze 35+ zijn en dat niet hebben, zal het vast een reden hebben waarom niet
oh er zijn zat 30+ mannen die dat zijn, hoeft niet perse 35+ te zijn (pliesssssssss)
oh fuck techno is er.... op 1 uitzondering na dan
pi_79724352
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

38!!!

Respect

Mijn oudste was 32 ofzo
hmmm, geloof 35..

even kijken wat ik kan afstrepen 16 t/m 32 en 35... :$ kan zijn dat ik nog iets van 33 of 34 gehad heb..

kak, ik ben een slet!
pi_79724355
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?
daar weet Djayzz ook alles van
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79724357
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef djayzz het volgende:

[..]

en alle keren dat ze een jaar ouder werden?
Toen was het al uit.
pi_79724371
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is een begin en wat voor een begin
[..]

Dankje
Ik dacht dat ik geluk had dat ik op mn 16e een scharrel van 21 had
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  maandag 29 maart 2010 @ 21:37:08 #287
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79724379
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, ik dacht al
17e is zaterdag toch? Moet goedkomen dan
Ik heb gewoon mijn inbox leeggegooid
En ja, dat is op een zaterdag!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79724418
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik ben er achter dat ik wel graag een man met wat bagage wil (niet overdrijven natuurlijk maar wel wat)
daarom ook van de jonkies vandaan nu
die jonkies zoals box kunnen jou niet aan?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:37:57 #289
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_79724419
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb gewoon mijn inbox leeggegooid
En ja, dat is op een zaterdag!
Tof Gaan we even wat leuks verzinnen
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:38:08 #290
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79724425
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Thrust het volgende:

[..]

daar weet Djayzz ook alles van
sterf
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79724430
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Toen was het al uit.
Een zwarte weduwe
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79724431
noukie!
pi_79724437
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh dat heb ik allemaal gemist was zeker in de periode dat ik niet hier kwam, vertel es!?!?
September vorig jaar een date gehad met een leuke 38 jarige vrouw. En we hebben ons vermaakt samen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79724444
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Duimelot het volgende:
oh fuck techno is er.... op 1 uitzondering na dan
Nou, dank je wel.
pi_79724447
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef djayzz het volgende:

[..]

sterf
ook van jou!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79724465
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef Thrust het volgende:

[..]

Een zwarte weduwe
Niet dood, uit!
  maandag 29 maart 2010 @ 21:39:02 #297
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79724482
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Toen was het al uit.
o ok

Ik kan 14 t/m 19 afstrepen en 25
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:39:06 #298
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79724486
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Tof Gaan we even wat leuks verzinnen
Ik zal eens kijken of ik overdag vrij kan regelen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 21:39:13 #299
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_79724493
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef dawg het volgende:
noukie!
dawg! Hoe is het?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_79724501
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Thrust het volgende:

[..]

daar weet Djayzz ook alles van
Vertel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79724523
vol
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')