abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79723428
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:

[..]

maar hey als het toch niets wordt dan wil ik voor jou best 2 jaar naar beneden gaan hoor
Jij bent toch nog maar 28?
pi_79723429
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
Hey ik ben nog single
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79723456
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hey ik ben nog single
what's new?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:19:01 #179
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723459
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hey ik ben nog single
Ze had het niet tegen jou
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:19:08 #180
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723467
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij bent toch nog maar 28?
ja het ging er over dat ik nu geen jonkie meer zocht maar een ouwetje
staat los van mijn leeftijd verder he
  maandag 29 maart 2010 @ 21:19:14 #181
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723481
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

what's new?
*proest*
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723493
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

what's new?
Ik moest lachen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:19:40 #183
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723504
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hey ik ben nog single
te jong lieverd, te jong
pi_79723506
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:19:43 #185
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723508
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik moest lachen
x2
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723516
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ze had het niet tegen jou
Ik kan het toch proberen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79723520
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

what's new?
Hij.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:20:03 #188
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723529
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

te jong lieverd, te jong
voor mij maak je toch ook wel een uitzondering
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723542
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Barbusse het volgende:

Wat isser er Barbsje
pi_79723553
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja het ging er over dat ik nu geen jonkie meer zocht maar een ouwetje
staat los van mijn leeftijd verder he
Ohjaa, uiteraard.
pi_79723560
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik moest lachen
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

te jong lieverd, te jong
Ik ben ouder dan je denkt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79723563
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

te jong lieverd, te jong
Ikke niet

Oh
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:20:43 #193
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723566
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

what's new?
vind het een beetje een onder de gordel opmerking eigenlijk
pi_79723584
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan het toch proberen
beetje zonde van de inspanning maar hele nobele gedachte
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79723587
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:20 schreef krengetje het volgende:

[..]

Wat isser er Barbsje
Mijn pastasalade had beter gekund
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:21:23 #196
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723597
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:20 schreef djayzz het volgende:

[..]

voor mij maak je toch ook wel een uitzondering
2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
pi_79723603
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja het ging er over dat ik nu geen jonkie meer zocht maar een ouwetje
staat los van mijn leeftijd verder he
Laat me raden, voor mij heb je ook een excuus
pi_79723628
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Duimelot het volgende:

[..]

2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
Same

(oh wacht, ik was naar bed (was eerst naar de wc ), nu echt weg)
  maandag 29 maart 2010 @ 21:22:00 #199
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723631
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Laat me raden, voor mij heb je ook een excuus
geen idee welke leeftijd jij hebt!?
pi_79723637
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Duimelot het volgende:

[..]

2 jaar naar beneden kan nog net maar 9... BEEN THERE DONE THAT
en... 5?
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')