Hoe jong?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het toch moeten weten.
Ja, maar ik moest ff rustig nadenken. Ik wist dat ik het wist maar het kwam niet direct boven, sorry.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hem ondertussen weer?!
Ben in namen eigenlijk wel vrij goedquote:
roddels!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?
Indd.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?
Kut, ik ben "maar" 27quote:Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
aha. en wat is oud dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
niet eens door de eerste rondequote:Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
Nou Djayzz en Auto dus ...quote:
soms wel, als ze er nog aanhangt...quote:
Daar heb je de paparazzi koningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |