abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79723145
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:

[..]

man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
Hoe jong?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:12:38 #152
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723153
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, maar ik zou het toch moeten weten.
want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723166
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Weet je hem ondertussen weer?!
Ja, maar ik moest ff rustig nadenken. Ik wist dat ik het wist maar het kwam niet direct boven, sorry.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef Thrust het volgende:

[..]


[..]

je had het antwoord al gegeven
Ben in namen eigenlijk wel vrij goed
  maandag 29 maart 2010 @ 21:13:17 #154
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723169
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gescheiden, kalende mannen?
zijn die hier ook?
ach zolang ze maar niet te jong zijn
pi_79723189
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef djayzz het volgende:

[..]

want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?
roddels! dat zou ik nou nooit doen
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79723199
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef djayzz het volgende:

[..]

want jij bent zijn maandagmiddag scharrel, en je hebt hem vanmiddag nog gesproken?
Indd.
pi_79723207
RODDELS
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79723224
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef VorteXxX het volgende:
RODDELS
waar?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:14:41 #159
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723232
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe jong?
nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
pi_79723251
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Indd.
pi_79723254
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
Kut, ik ben "maar" 27
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79723276
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:

[..]

man je loopt achter, ik zit nu achter de ouwetjes aan
aha. en wat is oud dan?
pi_79723286
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nah boven de 29 heb ik voor mezelf bed8!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 21:15:48 #164
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723296
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kut, ik ben "maar" 27
Jij bent ook al "bezet"
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:15:51 #165
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723297
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kut, ik ben "maar" 27
oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
pi_79723298
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Het geheim is onthuld.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:16:14 #167
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723314
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Thrust het volgende:

[..]


zie bericht aan FF
  maandag 29 maart 2010 @ 21:16:26 #168
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723322
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het geheim is onthuld.
sorry
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723325
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef djayzz het volgende:

[..]

Jij bent ook al "bezet"
Voel je niks van
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79723329
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
niet eens door de eerste ronde
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79723330
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh had ik ook al erbij gezegd dat mijn doel niet al verliefd moet zijn op een ander
x2
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:16:43 #172
101353 mrbox
Miep miep
pi_79723342
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:

[..]

waar?
Nou Djayzz en Auto dus ...
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:17:27 #173
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79723380
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Voel je niks van
soms wel, als ze er nog aanhangt...
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79723390
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef mrbox het volgende:

[..]

Nou Djayzz en Auto dus ...
Daar heb je de paparazzi koning
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 21:17:55 #175
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79723398
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

x2
maar hey als het toch niets wordt dan wil ik voor jou best 2 jaar naar beneden gaan hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')